2009. július 13., hétfő

Egy ujabb het : porges, faradtsag, nyelviskola ezerrel es ami meg jon..

Haliho mindenki!!!

Na most nem rakok fel kepeket, mert tul faradt vagyok hozza, de vannak es igyekszem holnap felpakolni oket :)

Ez a het(is) nagyon porgos volt! A heten a szokasos harom helyett negyszer voltam suliba, mert a hostanyamnak a tesojank van egy uj au pairje(de csak nyarra, 9 nap mulva jon a hosszabb idot itt tolto au pair) aki a tesojaval egyutt tolti itt az idot. Megkert, hogy vigyem el ot is magammal a suliba, en persze, hogy igent mondtam, amugy se banom, meg felesbe fizetjuj a benzint :)Ez volt az ok, hogy 4szer voltam suliba, es jovo7en is negyszer megyek. Utana meg nem tudom meg, attol fugg hanyszor akar velem jon az uj au pair, mert mar arra is megkertek, hogy ot is vigyem el... Fuuu a hetkoznapok nagyon porogtek... konkretan sok mindenre nem emlekszem, h pontosan mi is tortent mert eszmeletlenul sok minden volt a heten is .. a hetvege ugyahogy osszeall meg az meg friss :D
Penteken Witney-be "nyelvsuli" buli volt, ami nem buli egyaltalan, csak talakoztunk egy beulos helyen, dumaltunk, bulloztunk(olyan majdnem mint a billiard), dartsoztunk(en meglehetosen vicces voltam).. Penteken itt aludt nalam Ruth. Szombaton elmentunk Oxfordba vasarolni(megint) setlani stb... vettem egy normalis parfumot vegre D&G light blue.. imadom... aztan 5korul taliztunk Emmaekkal a mozinal Oxfordban, mert mentunk megnezni a transformers2. Jo volt, kicsit majd meg fagytunk ugy nyomattak a legkondit a moziba... aztan mozi utan mentunk vissza chippybe Zsofival keszulni mert utana mentunk Witneybe megint " hazibuliba" .... masnap hulla faradtak voltunk... nem is nagyon mentunk sehova... en csak atmentem Zsofihoz Banbury-be Sex es NY-t nezni, meg ettunk, meg Zsofi megmutatta a "kertjuket". Szerintem Zsofi nincs tisztaba mi a kulonbseg a kert es a vadaspark kozott!! :) Mert nekik az van. MEg egy kulon to is van a kertbe.. de ne ilyen kis 2x2 tavacskat kepzelj el... egy rendes tavat, amibe ilyen kis felsziget szeruseg is benyulik, halakkal mindennel kis kerti osvennyel... az udvaron van egy tenis playa is ami ugyan felujitasra szorul de nem csoda meg alig egy eve lakik ott a hostcsaladja.... ahanyszor meglatom azt a nagy hazat ahol o laik, mindig el kezdem sajnalni, mikor arra gondolok, h ezt minden heten neki kell kitakaritani :) persze elonya is van.......... mert baromi klaaaasz! Szoval mi minden a ketten nagyon szerencsesek vagyunk :) Fenykepet nem csinaltam, de majd lekozelebb, most csak magunkkal voltunk elfoglalva... Lehet szombaton megyek at hozzajuk megint, vmi kis sutogetes lesz..... :) Jovo7en hazautazik vegleg Lena.. utanavalo hten pedig Ruth...... CSut-on lesz Lena utolso esteje ugyh beulunk valahova.... enni inni dumalni... tegnap erkezett hozzajuk az uj au pair, aki sved... :) na kivancsi vagyok ra!!!

A heten el kezdjuk tervezgetni a Skociaba valo utazasunkat Zsofival!!! Aki szinten olyan kedves au pair lany mint mi :) szeret utazgatni es nem fel a Locknessi szornytol tartson velunk !!!!!! :) nem olyan marha draga ahogy eddig szamolgattam!!!
Ennyit a hetrol...

par szo az erzelmeimrol

Nagyon eros honvagyat ereztem ma egesz nap szuntelenul!! Es mindenkit imadok, olelek, puszilok!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. olvastam hogy skóciába készültök utazni,én itt lakom, vagyis vagyok au pair, glasgow mellett, nem éppen a loch ness-sőt messze van az még innen-, de veletek tartanék ha meglehetne oldani, eddig egyedül járkáltam várostnézni
    itt elérsz, akár a nemleges válasszal is:
    www.renkogoestoscotland.freeblog.hu
    akiknél lakom majd olyan két hét múlva elutaznak, én vagy maradok, vagy elutazok Dublinba egy hétvégére, ha glasgow érdekel titeket vagy edinburgh 3/4 óra vonattal, akkor szállást is tudok biztosítani, két főnek max persze.üdv

    VálaszTörlés