2009. július 17., péntek

Huuuu minden ami jon hirtelen...!

Sziasztok!



Bevallom, ugy tunik nekem, mintha kicsit hanyagul vezetnem a blogomat. Szoval ezekutan megprobalok egy kis rendszert bevezetni. :) Good luck!



Ezen a heten eleg rossz ido volt vegig. Nem mondhatnam, hogy hideg volt inkabb az eso miatt volt rossz. Nem mentem a heten pluszba takaritani, mert egyszeruen nem volt erom, szerintem beteg voltam pont ezeken a napokon. Most is az vagyok egy kicsit. Suliba is egyel kevesebbszer tudtam elmenni. Ez a het is persze iszonyat faraszto volt. Kedden taliztunk : Ruth, Lena , (az uj au pair Lenaeknal) Mikaela, aki kivetelesen nem nemet, hanem sved :) es en. Beultunk Enstone-ba egy pub-ba, de fel10kor bezartak, ugyh at kellett mennunk Chippy-ba(ahol ugye en lakok) es fel12-ig beszlgettunk. Szerdan elmentem Zsofihoz Banbury-ba suli utan, csak dumalni. Csinalt nekem ebedet :) from Sainsbury :) De nagyon finom volt. Aztan kiultunk a to melle a "vadaspakrjukba" :) HAt hianyzott is egy kis kikapcs. Este megint taliztunk Chippy-be csak lightos beszelgetesre. Aztan Csut-on egesz nap itthon voltam. Nem is tudom volt e olyan napom e mar Angliaban, amikor csak itthon voltam. Szerintem nem :) Egesz nap jatszottunk HAttie-vel nagyon jo volt:) orszag, varosoztunk is :0 es egy fel oraig kellett ot gyozkodnom, hogy Azsia nem egy orszag, hanem egy kontinens :) Na jo meg csak 8 eves, persze, hogy hibazik :) Aztan ugye eljott ez a nap is, amikor Lena hazautazott :(:(:( Ruth-tal kivittuk Oxfordba a buszallomasra, ahonnan egyenesen a Heathrow-ra ment :( elotte megejtettunk meg egy uccso kozos ebedet, nagyon jo votl :) bar minden falat olyan furan ment le a torkomon, mert tudtuk mi jon az ebed utan. De ez az au pair-ek elete, nem de?! Megismersz 1000 embert es jol erzitek magatokat, csomo elmeny mi egymas.. de mindenki jol tudja, egyszer mindenki hazamegy... ! Pedig meg csak masfel honapja ismertuk egymast. Na jo, ennyit az erzelmi hullamaimrol :)

Ma Ruth-nal alszok, semmi extra nincs betervezve erre a 7vegere, mivel mindeki nagyon faradt. Ma este video night lesz, ezerrel filmezunk :D Holnap megyunk Oxfordba napkozben, este meg lehet babysittelni kell :S:S Na azt hiszem ennyi... pussszancs mindenki!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia... Barby vagyok, ha még emlékszel!
    Elég regóta nem írtál már!
    Na pááááááá

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Eloszor is bocsi, de melyik Barbi?! A keresztlanyom Barbi vagy a csoporttarsam Barbi?!
    Ha az elobbi, akkor irtam iwiw-en nektek ugy egy hete lassan, ha az utobbi, bocsi, de annyi emberke ir nem gyozok a levelekre valaszolni.
    puszi

    VálaszTörlés