2009. szeptember 7., hétfő

Nem usztuk meg szarazon : 7vege Bath-ban

Hogy kepben legyunk...
Noelia(spanyol) - en - Lovisa(sved)

Kozeledtunk a furdokhoz




Lovisa - Innen jottem en

Noelia - Kanari-szigetekrol jottem es Spanyolba koltozom
Es most itt vagyunk
kemeny melo ez gyerekek...
Romai furdo-ben
Hanka(cseh) es Zsofcsikat mar ismeritek :)


Igy nezett ki valaha...

ehhez hasonlo volt a padlozatm keves maradt meg belole....
Innen ered a forras..












ez megint alkonyatos volt... le kellett kapnom..








"Itt a Viki"




Bejegyzes varhato a reszletekrol.. addigis enjoy it!

2 megjegyzés:

  1. Hello Melcsi!

    Én is au-pair vagyok. Most találtam rá a blogodra. Nagyon klassz! Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Evi,

    Koszonom szepen. Neked pedig jo au pairkedest kivanok!

    VálaszTörlés