2009. augusztus 30., vasárnap

Pentek sulis-dumalos-beulos este, szombat Phil's birthday party, vasarnap emlitesre sem melto semmitteves .. :)

Sziasztok!

Ezen a heten 3szor voltam nyelvsuliba. Mostmar kezdenek jonni ujabb au pairek. Tobbek kozott talakoztam 2 uj lannyal. Az egyik Svedorszagbol, o Lovisa, a masik a Kanari-szigetekrol, o Noelia. Mind a ketten tok jo fejek. Mar most igy az elso 7en ugy erzem elegge kedveljuk egymast.
Penteken megbeszeltuk, hogy este osszejon a csapat dumalni, panaszkodni :) ilyenek.. Eleg sokan el is jottunk.. voltunk vagy 10 valahanyan. Hat akkora sztorik voltak ott kerem... Hanka a cseh csajszi elmeselte, hogy az elozo host csaladja miket muvelt. Az anyuka szabalyosan minden este reszegre itta magat, es meg egyszer be is rontott veletlenul, az ajtot eltevesztve hankara :)... aztan volt hogy masnap nem birt felkelni es mikor a csajnak szabad napja lett volna egyszeruen meg kellett etetnie a gyerekeket, mert a nonel se kep se hang nem volt! De a mostanival jol elvan, mindenatol eltekintve, hogy 1000%-os vallasossag burkolja be a csaladot. Ima igy ima ugy, persze ez szep, es a csaj is mondta, hogy valamilyen szinten hisz Isten-ben, csak a maga modjan, nem ilyen "brutalisan". De minden ok a mostanival..
Aztan volt egy majdnem csak heves vita a tanarunkkal :) aki szinten Phil.. nemreg jott haza Magyaro-rol.. imadja.. fokent Pest es Debi. Most kom.. ez akkora mak! Es panaszkodott, hogy mikor kert egy steak-et, meg se kerdeztek, hogy milyen modon szereti. Mert itt Angliaban 5 fele modon lehet talalni.. O ugy szereti, hogy a kozepe egy kicsit rozsaszinu marad.. es amit neki talaltak az egy szendarab volt :D Hat sorry.. mi otthon nem vagyunk iszonyat steak-esek, de sztem anyu jokat szokott csinalni. Aztan utana kisebb gasztronom szocsatak voltak, ki mit hogyan csinal, es ha maskepp, akkor jol megkritizalva velemenyt alkottunk :) de persze fun volt! A vegeredmenye az estenek, hogy lassan csapunk egy kerti party-t. nyammii

Szombat.. sajnos fel kellett kelnem.. :) pentek utan kicsit fajt a szombati ebredes... minden egyes pislogas es mozdulattetel kifele az agybol fajt.. :) a legjobban a baba sirasa hasitott bele az almos auramba.. de sikerult!!! aztan ebredes es a kotelezo es hasznos reggelim utan huztam vasarolni valami szep ruhat, mert olyanom nem volt :) a party-ra. Vettem is a Dorothy Perkins-ba egy ingecsket, meg a mellette levo neve nincs bolt-ba meg 2 felsot(learazas volt es 2-t vehettem £7-ert)... ezt mind lezavartam egy oracska alatt, aztan trappoltam haza ahogy tudtam anyuval skypolni.. sikerult is egy rovedecsket igaz anyci?! (L)
Aztan kesve(milyen meglepo) elkezdtem keszulodni.. es szerencsesen megerkeztem banburybe 4korul Zsofi hostapjanak a szulinapi party-ara. A "vadrezervatum" fel volt cicomazva egokkel, szenabalacskakon lehetett ulni, volt egy csomo kolyok:), pia, kaja, ember, zene.. Egesz jol elvoltunk azt hiszem.. en rohogtem egy csomot mint az allat... Zsofi csinalt egy csomo kajat, ezek az angolok meg csak ittak alig dugtak bele az orrukat :D sebaj, mi minden tolunk telhetot megtettunk es megettuk ami haskapacitasunk engedett.. egyebkent erre keszulve a party elott semmit nem ettem! Aztan tortavagas elott Jane a Phil felesege mondott egy cool koszontot.. es meg Zsofit is beleirtak, hogy milyen halasak blablabla... a party felero leljottunk es szetneztunk banburybe, aztan mikor visszajottunk, meg akkorat tancoltunk meg beszelgettunk... eredetileg ugy volt, hogy nalunk alszunk, de vegen ott maradtunk mert reggeli buliztunk...

a mai nap is fel kellett kelnem :S:S vaa de fajt:) 7koznap olyan siman megy.. de mikor az ember tudja h 7vege, meg persze party utan, vhogy semmi ero ehhez... hazajottem es csak szunya meg egy ket szovaltas Emmaval.. Hattie mint mindig kerdezett egy-ket abszolut baromsagot, hogy megyek e a trampulinra ugralni(erted szabadnapon, hullafaradtan meg esobe) tehat...
sikerult skypolni tesomekkal, aminek nagyon orulok, es puszi meg szere!!!!!!! aztan pistivel is beszeltunk 20 percet telon... szere neked is! ... most epp meg skypolok Noeliaval a spanyol csajjal.. hat kesz ez a no!! :)

Na azt hiszem ennyi lenne... most azt mondom : pa, puszi, szeretes mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése