2009. augusztus 6., csütörtök

Nagy szia mindenkineeeek!!!

Na vegre raszantam magam egy kis irasra is :) Bevallom nem irasom indoka nem lustasag volt, hanem 100%-os elfoglaltsag! 

Az utobbi idokbe csak esos napokban van reszem. Tipikus.. Bar a hostapam mondta, hogy az atlagos angol nyar derus es kellemes, es amiben most van reszunk az egy nagy *ar. Szerintem *arnak nem mondhato, legalabbis en elvagyok vele.. Remelem a hetvegere jo idot kapunk, mert megyunk Londonba. Valojaban ez most egy kis "magyar au pair lanyok" talalkozoja lesz. Zsofi es en leutazunk es talizunk Gabiekkal. Legalabbis remelem, mert Gabi mondta, hogy talizzunk a B. Palace elott, hat remelem nem lesz tomeg :) Tervunk vegulis nincs, jaj bocsi egy van.. British Museum.. aztan, hogy meg mi jon..???!! Ez a terv szombatra.. Estere sajnos vissza kell ernem, mert a hostanyam(aki naggyon terhes) megkert, hogy a baba szuleteseig ne aludjak mashol, mert ha este indul be a szules, akkor vkinek itt kell maradni a lanyokkal.. Vissza a tervekhez.. Vasarnapra nincs meg semmi.. Talan megkerdezem a nemet lanyt, hogy van e kedve szetnezni Oxfordban, mert O meg nem latta.. Egyebkent Greta a neve. Es egyebkent megyek Nemetorszagba vele oktoberbe az oktober fesztre de csak egy hosszu7vegere!!! :) Jo,mi?! :) tudom...:)

Tegnap itthon voltam egesznap meg ma is .. es olyan jol esik!!!! Meg nem voltam ennyit itthon egyhuzamban!! Most egyedul vagyok Ellievel, Emmaek elmentek kontrolra a korhazba, Hattie a nagyinal a masik nagyi nemsokara atjon "segiteni" vegulis nem ertem minek, mert mar mindent megcsinaltam :) De nem banom, mert jofej Granny Moni ugyh csak jojjon :) :) ...! Jelenleg itt van a "man" aki csinalja a csajok uj beepitett szekrenyeit.. mar felszemmel meglestem es klassz lesz. Van itt forgas. Vacsi elott vagy hogy jon az Emmaek nasznagya az eskuvojukrol.. Jess vagy ki.. es mondtak, hogy nagyon vicces. De ha vki vicces, akkor valoszinu rengeteg olyan hulye kifejezest fog hasznalni, ami nekem total kinai lesz. Nem baj :) Kihivas :) James-t mar vagom, lehet o is menni fog ;) .. 
Suliba mar csak 2szer jarok 1 heten eleg is.. bar szeretem, csak faraszto..

es OLIVER BABA megszulethet minden percben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En mar fel vagyok keszulve 1000 eve ra :) Mindenki kerdezi, hogy nem felek? meg h mit gondolok tudok e majd vele banni.. pff sima libaaa!!! ;) felsofoku kikepzest kaptam a hugomtol es az unookahugomtol!! ;) 

Na megjott Moni most mennem kell!

Millio Trillio pusziiiiiiiii mindenkineeeeeeek!
pusssssssz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése