2009. augusztus 25., kedd

Ti lemaradva(en hibambol) a legfontosabb hirrol, fejlodes nalam, fejlodes a gyerekeknel :) meg ami meg jon...

Sziasztok!!!



Kezdenem egy nagy nagy bocsanatkeressel, hogy alig irok. Reszben az en hibam, rezben a lusta oldalame es reszben azert, mert nem sok idom van. Hadd tegyem jova mind ezt egy jo hirrel, szeptembertol tobbet irok, amikor mar a suli elkezdodik a csajoknak! :)



A cimbol utalva ugye lemaradtatok a nagy hirrol, ami nem mas, mint hogy Oli itt van! Marmint a baba, aki meg csak most kezdene olvasni vagy aki hanyagolta az "uncsi" szoveges reszeket :):) Es Atya eg de cuki! En mar lattam ezer csunya babat, lehet csunya ezt mondani, de ez van. De o NAGYON BABA! :) Csak sokat sir.. nem emlekszem, hogy a tesom vagy a baytam kislanya ennyit sirt volna... Nem szamit, eros vagyok! :) Annyi de annyi latogatonk volt a baba szuletese utan, hogy eszmeletlen!! Minden nap minden oraban jott valaki! Kiborito!! Most erted, mindig jon valaki, egy kis tea egy kis suti, minden percben uj idegen a hazban! Meg szerencse, hogy mindenki aranyos volt... :)



Fejlodes nalam.. nem tudok sokaig aludni egyszeruen.. tudni kell, hogy a nyari szunet alatt sosem kellett koran felkelnem, mivel nem volt a csajoknak suli, nem kellett uzsis dobozt csinalni, meg reggelit ect ect... Szoval bravo! Masodszor elkezdtem olvasni egy ideje.. net, konyv es ami jon... eszek iszok mindent, ami erdekes es betubol van.. Persze nem kell eltevedni a soraim ertelmeben, mindez annyit tesz, hogy tagult az erdeklodesi korom.. Tobbet mozgok, mint valaha.. A kutyat minden nap en viszem setalni(persze nem lenne muszaj, de en vallalom, mert szeretem), es nem egyszeru setaterepe van(ha nem hiszed kerdezd Zsofit, o mar volt velem :))... Aztan a tovabbi, hogy nem fogunk ennyit utazni csak mig ilyen szep az ido... egyreszt, kimelem kicsit a penztarcamat, masreszt eleg faraszto is tud lenni, mindamellett, hogy milyen klassz. Aztan inkabb ugy dontottunk nehany hetente elemgyunk egy nagyobb kirandulasra... Lesz ahogy lesz....

Gyerekeknel..
Szotfogadnak maximalisan, ha nem szolok az anyjuknak ennyi.. Nincs tobb "en vagyok a magyar lany es azt csinalsz, amit akarsz, mert meg ugyis uj vagyok"... a-a.. szigor, fegyelem.. :) persze, hogy nem.. csak szepen minden rendben... Es mostmar a nagyobbikkal sincs problema... nem tudom eddig mennyire irtam, de eleinte akadt-akadt.. morci, pokhendi volt stb... de most kisangyal.. mar lassan masfel hete szal... :D Kevesebbet veszekdnek alleluja...! Es hogy tetezzem itt a dolgokat,mindjart suli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aki nem tudna ->gyerekeknek suli = tobb szabadido es kevesebb fejfajas. Epp olyan orom, mint faradtsag velunk lenni! :) de azert (L)

Ami meg hatra van azok a windsoros kepek es nehany szosz-mosz rola, hogy milyen volt.. mert ugye ott voltunk 7vegen, ja es Zsofinal vasarnap, semmi extra csak kint ultunk egesznap a kertbe, vagyis a vadrezervatum egy szegleteben :) pontosabban a kerti toba benyulo felszigeten, es nagyon jo volt!! Kepeket nem csinaltam rola, ne verjetek meg, inkabb Zsofit, mert o mondtam, hogy nem kell. nincs tisztaba ez a lany mitol fosztott meg titeket! Na majd legkozelebb!!! ;)

Most zarom soraimat... igerem irok tobbet!!
Puszi es oleles!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése