2010. január 21., csütörtök

a hetvenegyedik szösszenet

Back to England and back to normal.

Szerencsésen visszatértem. Az volt az első utam, amikor is nem késett a gépem(se oda, se vissza..). Bár talán elviseltem volna egy napos csúszást :) Szerettem volna több időt a barátommal tölteni :( Drága nagyon hiányzol!
Visszafelé 20perccel hamarabb landoltunk és a poggyászt is egy kettőre megkaptuk, ami ilyenkor egyfajta "teher", mivel a család a megbeszélt időpontra jön értem a park and ride-hoz. Szóval fogtam magam és próbáltam ellébecolni az időt, extra lassan sétáltam, ötször elmentem wc-re, vettem valamit inni, szándékosan hagytam elmenni a buszomat(ami egyébként 20 percenként jár), de még így is negyed 10-re Oxfordba értem. A host anyám apja jött értem egy fogalmam sincs milyen típusú új fajta BMW-vel. A pasas elég gyorsan hajtott. A szűk, angol főutat vertük vagy 160/70-nel, már kapaszkodtam esküszöm. Mondta, hogy szereti a sebességet, "én meg az életemet" válaszoltam. Nevetett... A másik bezzeg őt nem mértékbe... Nos, mindegy a lényeg hogy még élek... :)

Jött egy levél a büntetésemről. 90 fontot kell fizetni, bár nem kapok pontot és nem lesz elmondva a biztosítónak, ami a családnak szenzációsan jó, mivel a kocsi biztosítása sem emelkedik. Továbbá egy tanfolyamot kell részt vennem, s majd teszteket csinálnom... mind ez, mert 8km/h-val gyorsabban hajtottam. Szóval a héten nem kaptam fizetést, mivel így is úgy is oda kell adnom a nőnek... Szerencse, hogy egy petákot nem költöttem otthon :)

Egyébként, amikor hazajöttem - olyan 10 után - a host anyám még fent volt, annak ellenére, hogy írtam neki ha szeretne menjen lefeküdni és pihenje ki magát. Amint beléptem az ajtón kaptam egy nagy ölelést. Nem is tudom, hogy mikor ölelt meg utoljára vagy, hogy megölelt e már, bár mintha úgy emlékeznék, hogy igen amikor először kijöttem és találkoztunk a reptéren. Annak ellenére, hogy kedves, aranyos nő, ez szokatlan volt számomra. Aztán beszélgettünk még 20-30 percet, mondta, hogy hulla, nagyon sok volt ez a pár nap 3 gyerekkel, senki nem segített neki, a férje is távol volt és még van is, Kanadába kellett utaznia.. Kaptam még egy mosolyt, amikor meglátta, hogy hoztam ajándékokat. Csupán néhány túró rudit, piros aranyat:) és egy málnás fütyülőst a felnőttek számára. Na meg a görkorimat is kicipeltem Angliába, hogy tudjak a csajokkal gurulni ha jó az idő, Itt a házban állandóan a lábukon van a kori... ugye egy jó au-pair...;)

Nyoma sincs a hónak. Életemben nem örültem ennyire, hogy nem kell látnom havat. Annyira haragudtam a téli időviszontagságok kezelésére, hogy meg is utáltam ezt az évszakot s magát a havat is, szóval többet nem is írok róla! :)

Suliban már a Karácsony előtti hét óta nem voltam. Volt egy másfél/két hetes szünet, s majd a nagy fehér égi csapás miatt nem mentem. Talán holnap megyek, de jövő héttől mindenképpen újra járok rendszeresen. Ma találkozok Grétával, ismét beülünk csupán valahova, talán egy pimms-re talán másra, a lényeg, hogy meeting van. :) Majd komolyabban el kell beszélgetnünk :) .. egyszer ő ajánlotta fel, hogy kicsit tanít németből, amit kihasználva jövő héttől német óráim is lesznek! :) A gimiben négy évig tanultam, szóval valamennyi alap azért van. Reméljük egy közép szintű tudásra szert teszek nyárig :)

Hétvégén nagymértékben a Zsófié leszek. :) Nála alszok, majd eddigi tervek szerint vasárnap Londonba megyünk. Ez csak az időjárástól függ. Ködben s esőben talán nem olyan nagy élményt a fővárosban mászkálni... Már komoly tanácskozások folynak az utazásokról! Annyira izgatott vagyok! Tegnap skype-on szervezgettünk, tervezgettünk. Ezen a hétvégén lefixáljuk a dátumokat, túrákat, lehetséges helyeket. Nem mondok el addig semmit, ameddig meg nem beszéltünk egészen pontosan minden utat, de annyit elárulok, hogy változás van!!! :)

Örömmel mondhatom, hogy már vannak jelentkezők az au-pair talira. Bár még akad 1-2 ember akiknek nem szóltam. Remélem még többen leszünk, írjatok bátran!

A következő szösszenet a hétvége után esedékes mindenképp. Kaptam egy szuper, új fényképezőt a szerelmemtől, ohh igen és egy szuper telót, ami szintén jó képeket készít, szóval képek mindenféleképpen várhatóak!

Addig is mindenkinek szép hétvégét, napot, éjszakát :) Vigyázzatok magatokra és másokra, maradjatok a meleg házban ha tehetitek, igyatok forró teát, kakaót és szeressétek egymást! :)

Puszi

P.S.: Most ezt a számot imádom... Love it with me! .. ;)

7 megjegyzés:

  1. yeaaaah
    na örülök hogy jó volt itthon
    bár milyen lenne

    hazafelé én is hamarabb landoltam a géppel pedig még késve is indultunk
    érdekes...

    nahhát én nemtudok görkorizni bár van görkorim
    örülök h lassacskán megtanultam/tanulok jégkorizni...
    azt azzal kipipálom ezeket a furi lábbeliket xD

    azokat akik mindig gyorshajtanak sosem csípik fülön ... :P

    VálaszTörlés
  2. Jó volt,hogy itthon voltál.Imádom amit s ahogyan irsz.Imádom az én fantasztikus kislányomat!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Renkovic : Hogy érzed magad otthon? Azért lassan egy hónapja elhagytad Skóciát... Mi a következő terved? :) Egyébként mióta elcsíptek extra lassan közlekedek, szóval mindenhova 20 perccel hamarabb elindulok 8)

    Anya : Szeretlek.

    VálaszTörlés
  4. Nah, 90 font szép összeg :D
    Húúú, de rég görkoriztam :O Imádtam régen. A jégkorit én meg nem mertem még bevállalni :D
    A németórákhoz meg sok sikert :P

    VálaszTörlés
  5. Jah, és tetszik az új arculat :)

    VálaszTörlés
  6. Aggie, én bevállalnám a jégkorit mivel sokkal nagyon poén! :-) Plusz ezerszer többet esnek az emberek és így van min kacagni, még akkor is ha nem illik, egyszerűen nem tudod visszatartani amikor hatalmasat puffan valaki előtted és teljesen viccesen jön ki az egész! :-)
    A német órákról már a kövi szösziben írok :-)
    Próbáltam egy tisztább, áttekinthetőbb image-t adni a blognak, hogy majd a jövőben készítendő videók is kényelmesen helyet foglaljanak!

    VálaszTörlés
  7. oh ja egy hónapja vagyok otthon má'
    hát furcsa volt eléggé visszaszokni
    meg ez még úgysem a rendes visszaszokás mert még nemjárok egyetemre
    majd akkor lesz a régi mókuskerék dolog
    a következő terv nyárra belgium
    ;)

    VálaszTörlés