2010. június 23., szerda

Búcsú egy hétre Angliától avagy Hola Tenerife!!!!!

Sziasztoooooooooooook!

Megérkeztünk épségben, kicsit barnán s talán azt is mondhatnám hogy kipihenten a Kanári-szigetekről. Rengeteget semmit tettünk, ettünk, ittunk... úgy hogy túl sok említésre méltó az én részemről nincsen és bevallom kissé fáradt is vagyok ehhez. Viszont amit gyorsba megosztanék veletek az az, hogy első nap fejenként buktunk 49-49 eurot(pocsék üzleti érzékemnek köszönhetően), majd megleptük magunkat egy üveg tequila-val, részt vettünk egy samba órán (én személy szerint egy venezuelai sráccal táncoltam), találkoztunk bunkó írekkel és szokásos modorú angolokkal, mindössze 2 napos napot fogtunk ki bár ettől eltekintve meleg volt, a hotel fasza, kaja állati volt, gyakran szürcsölgettünk koktélt esténként, egyszer elmentünk az entertainerekkel egy este koktélozni (2 belga lány, egy holland és egy német srác), buliztunk, voltunk Siam parkban, sasoltuk a szívdöglesztő életmentő srácokat és olvastunk egy csomót!:)
Élvezzétek a képeket!

ps.: a héten még írok egy szöveges szöszit..
xxxx














































10 megjegyzés:

  1. Szia!Lecsekkoltam ezt a Siam Parkot,haaat en sztem a hullammedencen meg a lazy river-on kivul semmit sem probaltam volna ki:D:D en felek a magasban,meg a gyorsasagtol is,felnek h. mikor csuszok le kirepulok,v.hasonlok hahahha
    Nagyonjol van meg van csinalva amugy,ez a kinaias tibetes feeling irto klassz!!
    Jah es a hoteletek is popec:)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Melinda!

    Most itt ülök egy nagy vigyorral az arcomon, a szép napos idő, meg hangulat ami ott lehetett nagyon átjött a képeken :D Gondolom jól esett már egy szeletke igazi nyár Anglia után :D

    Ó és a szép magyar lányok!!! gyönyörűek vagytok csajok :) nemhiába szépek és okosak....
    Nem tudom mi kifogásolni valód van az alakoddal kapcsolatban, de be kell valljam én is másképp gondolok már a plussz kilóimra mióta olvaslak. talán emlékszel, h még a blogod elején is írtál erről, meg most az egyéves bejegyzésben is írtál a testedről :)
    na ez elég kusza lett xD

    Ja és tetszik a hajad de nagyon, képzeld én is most vágattam le a sajátomat :) Hogy/hol sikerült ilyen jó fodrászt találnod Angliában?

    cuidate, besos :D

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  3. igazi nyári képek, de az esőfelhők befigyelnek, vitted magaddal Angliából? :P
    remélem kipihentétek magatokat
    és úúúj a hajad :D illetve a régi csak a formája más
    nekem mindig ez tűnik fel
    :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    bocsi megkérdezhetem, h te dohányzol?
    au-paireknek olyat szabad?

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok kommentelok!

    Engedjetek meg hogy megkoszonjem a hozzaszolasokat! :)
    Koszi mindent Nixi, Fruzsi es Renkovic.
    Fruzsihoz : nem mondanam magam dohanyosnak. Legalabb is tobbe nem :) a masik hogy a szabad idomben jogom van azt tenni amit csak akarok, az rajuk nem tartokzik, de itthon nem dohanyzom. Amugy nem is lenne szabad, szoval amig ok latnak nem dohanyos vagyok... :)

    VálaszTörlés
  6. hahahahaha minden au-pair ilyen:D dugoiba hazon cigizik es iszik,otthon meg o a "minta aupair" HAHAHA

    VálaszTörlés
  7. Szia Melinda!
    Köszi a szuper képeket, nagyon jó lehetett a nyaralás. Várjuk a további beszámolókat!
    Szép napot!
    Gabi

    VálaszTörlés
  8. Szia.Nagyon gyönyörű,csak hiányoltam egy képet a szobátokrol.Rita

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a képek!:) Csinibaba vagy! Puszika Betty

    VálaszTörlés