2011. április 2., szombat

Sinen vagyok

Errol kulon postot nem szandekoztam irni, csupan beszegni egy nagyobb hangvetelu szosszenetet vele. Viszont szivesen megosztom az oromom okat itt is.

Ugy tunik, a mondat vegere pont kerult - vagy felkialto jel. Vitathato. Nehezen tudok lepest tartani sajat eletem esemenyeivel. Szanalom, banalom, de rengeteg mindent le sem irok. Ime egy nyomos erv vagy kituno kifogas - laptop hianyaban nem egyszeru az online eletvitel. Publikacio pedig vegkepp nem.

Tehat zsebembe kerult egy 6.5-os IELTS eredmeny, ami egyetlen kritiriuma volt az egyetemi bejutasnak.

Miutan kispostaztak az osszes hivatalos okiratot a viszgamrol azon nyomban elkudltem emailben a masolatokat a Brookesnak. Hetekig zero reakcio. Majd par hete kaptam az interjura valo meghivast. A heten, pontosabban szerdan el is mentem es harom dimenzios, tettre kesz formatumban megjelentem. Maga a prof jott le ertem az aulaba. Nevemen szolitott a kezdetektol. A lifthez mentunk. Lassan adagoltak az osszes infot, amit tudott rola, ami az adatlapomon szerepelt. Valoszinuleg soha nem keszult Ram ennyit senki elotte. Eleg nagy loket ez egy interju elott. A szintukhez ertunk. Kinyilt a liftajto es kilibbentunk a folyosora, mint ket osregi kollega. Azzal kezdte, hogy Isten hozott a szerkeztoi reszlegen. Ekkor dobbant meg eloszor a szivem. Ajtot nyitott nekem, majd betessekelt. A prog irodaja a reszleg masik oldalan helyezkedett el, igy volt alkalmam bepillantast nyerni a "kemeny" dolgok elott. Megalltam egy ponton, mert meg kellett allnom. Valoszinuleg egy abszolut hetkoznapi jelenseg vett le a labamrol, s talan epp ebben rejlik a dolog szepsege. Vegigpasztaztam szemeimet az irodan. Kozepen a mag, a mini irodakbol epulo iroda kozpont. Mindenkinek meg van a sajat kis asztala, kollegak csevegnek egymas mellett, megannyi iratot kezukba tarva. Masok a szamitogep kepernyoere mutogatva osztanak meg informaciokat munkatarsaikkal. Majd elsuhant egy-ket kaves bogre is elottem, aminek aromaja szikrakent belobbantotta koffeinre orientalt agyfeltekemet. A bal soron vegig haladva az osszes fejes irodaja vegig lett prezentalva. Mindenki a telefonon logott. Vegul betertunk a prof irodajaba is. What a mess. Elkacagtam magam egy kicsit. Egy egeszen kicsit. Megkerdezte a pfor, mi olyan mulatsagos, o is szeretne nevetni. Mondtam, ez olyan, mint a szobam. :) - amire annyit mondott,  orulok, hogy otthon erzed magad. Az interju maga meroben barati volt. Altalanos kerdesek. Itt inkabb engem akartak megismerni, mint sem, mire vagyok kepes konkretan a szakot illetoen. Tomor felora volt az egesz. A pfor egy nagyszeru holgynek tunt. A beszelgetes vegen azt mondta, idezem "I love you" vagyis, hogy imad.. Mielott elkoszontem kaptam nehany informaciot a jelentkezok szamarol, es arrol milyen fontos szamukra kit vesznek fel. Ide csapatjateko, ugyanakkor egyeni munkara is epp ugy kepes diakok kellenek. Rengeteg olyan pelda van, hogy papiron valaki nagyszerunek nez ki, majd interju utan visszautasitjak, mert antipatikus.

Csutortok, vagyis egy nappal kesobb kaptam is egy emailt, amiben kozoltek, hogy felvetelt nyertem az Oxford Brookes Egyetem Publishing Media szakara. Ezt a mailt rengeteg telefon beszelgetes es ket unnepi sor kovette. :) Boldog voltam es vagyok. Itt egy uj kezdet.

15 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon-nagyon gratulálok!! Biztos voltam benne, hogy a pozitív kisugárzásoddal leveszed őt a lábáról! :)

    Jó hétvégét!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Koszi szepen! Neked is szep hetveget kivanok!

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Gratulálok! Nagyon fantasztikus hír! Örülök. :) Remélem, betekintést kapunk majd az egyetemi életedbe is. Sok sikert hozzá!
    Azt hittem, egy pocakos bácsika a prof. :) De ezek szerint nem is férfi... :)
    A sorokat olvasva az jött le, hogy mennyire más külföldön az oktatás, a felvételi. Biztos, sokkal gyakorlatiasabb lesz és a tanár-diák viszony sokkal közvetlenebb. Ez hiányzik szerintem itthonról. Persze, tisztelni kell a tanárt meg minden. De akkor se mindegy, hogy milyen is a viszony. Na, mindegy. A lényeg, hogy nagyon szuper helyen fogsz tanulni. :) Még egyszer gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚRISTEN!!!!
    Dejó, deklassz, dejóneked. áh. fantasztikus.
    gratulálooook!!! :)

    imádom, hogy összejönnek a dolgaid!

    VálaszTörlés
  5. Drága Melinda!
    Annyira büszke vagyok Rád és annyira örülök a sikerednek! Nekem a Szívek szállodája jutott eszembe, nem tudom, ismered-e és szereted-e. De ugyanazt az életérzést adja át, mint a sorozat és mint amilyennek én is elképzelek egy szerkesztőséget. A saját asztalok, a monitorok, a kávék, a nyüzsgés. Csodálatos!
    Egyébként a profra végig azt hittem, hogy férfi. :)

    Veled örülök! Puszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Így igaz, nekem is a GG jutott eszembe. :) Na, nem a semmiért gondoltam én is, hogy a prof féfi. Olyannak képzeltem, mint a Chilton-os diri. :)

    VálaszTörlés
  7. melinda, nem semmi vagy, de tenyleg! nagyon sok sikert kivanok a sulihoz! es tenyleg sinen vagy :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok csajok!

    Evi2 : a prof noci volt, de a pocak nem maradt el. :) Debiben a jogi karon voltak jo fej tanarok. Kedvencem a szoci tanar volt, aki kisertetiesen hasonlitott Farkashazira a Heti Hetesbol. Na az a fazon eleg jo kapcsolatot tartott fent a hallgatokkal. A magyar oktatasi rendszert nem fogom se szapulni, se dijazni. Mert van rossz es jo tulajdonsaga, amikbe a vegletekig bele tudnek menni. Ami szamit, hogy amit eddig tapasztaltam az itteni metodusbol az nagyon az inyemre van.

    Az, hogy meddig fogok blogolni kerdeses. Legalabb mig a suli elkezdodik biztos, aztan meglatjuk mennyire futja. De szivesen irok, amennyiben masokat is fog erdekelni. Arrol 10000% szeretnek blogolni, ha sikerul a masodik evben csereprogival eljutni egy szemeszterre mashova.

    Puszi

    Renko : en is nagyon orulok, hogy tobbnyire sikeresen alakulnak a terveim. :) Annak plane, hogy van aki velem orul!

    Puszi

    Tunderbeka :) : koszi szepen a szep hozzaszolast. Es valoban Szivek Szallodaja egy picit. Imadtam! :) Nem a Yale, s Rori sem vagy, plusz a nagymamahoz sem megyek hetvegi ebedre, de azert meg az en sztorim lesz ;)

    Puszi

    Magdi : Neked ugy szinten koszonom. Remeljuk tovabbra is jol fognak menni a dolgok.

    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Hello!
    Szuper! Annyira gratulálok!!!
    Viccelsz?! Naná, hogy kellenek a további bejegyzések, hiszen a Life over twenty még csak most kezdődik majd igazán ;)
    Puszii

    VálaszTörlés
  10. mellesleg én is azt hittem a profra hogy férfi :D

    VálaszTörlés
  11. Sokunk kívánsága szerintem, hogy folytatódjon a blog. :) Külföldön egy szemeszter? Hova tervezed? Nagyon jól hangzik. :)
    Puszi Neked is!

    VálaszTörlés
  12. Gartulálok Melinda! Nagyon ügyes vagy! Csak így tovább, ennyire céltudatosan!!

    VálaszTörlés
  13. For your informaiton Renko, lattam egy pocakos ferfi prof egyedet is.

    A 4 kozkedvelt celorszag : Kanada, USA, Ausztralia es Japan. Viszont rengeteg mas lehetoseg is van. Az, hogy hova megyek, azon mulik majd, hogy melyik szakteruleten akarok kibontakozni. Az pedig meg igen kerdeses. Eloszor meg be kell iratkozni es elkezdeni az elso szemesztert. :) Annyit tudok jelenleg, hogy jovore ilyenkor mar jelentkezni kell es kemenyen keszulni. Nem tudom egeszseg-e, de mar most izgulok picit. :)

    Koszi szepen kedves Tatin!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Csatlakoznék a gratulálók hadseregéhez :) nekem nem a Gilmore Girls jutott az eszembe, hanem egy másik kép villant be...Frei Tamás veled készült, riportját nézem a tévében...mert miért is ne, ügyes vagy és talpraesett még sokra viszed hajrá!

    VálaszTörlés
  15. Ani, koszi szepen. Ennel nagyszerubb mar csak az lehet, ha en lennek a riporter es a Frei a riport alanya :)

    VálaszTörlés