2010. február 1., hétfő

Január utolsó hétvégéje, február első napja

Amennyire rosszul ment a múlthetem első fele, olyan jól végződött a második része.

Az első feléről nem is mesélnék túl sokat. Valami biztosan történt velem tudat alatt-felett mindenhogy, egyszerűen nem működtem. Összekevertem ,félreértettem, elbambáztam, elbénáztam mindent amit csak lehet és ami csak a kezem ügyébe akadt.. s mindezek után még az érzelmeim voltak a legnagyobb púp a hátamon... na de most már minden rendben.

Aztán pénteken mint a falat kenyér az éhezőnek kaptam két jó hírt is zsinórban. Nos kezdem azzal, hogy megvan az FCE nyelvvizsgám! :) - ez otthon még mindig csak középnek számít, de itt legalább nem :). Nos irány a felsőfok, de csak júniusban! Van egy haverom, névről talán ismeritek Mo akinek elég jó az angolja, sokan mondják, hogy alig hallani az akcentusát, szépen beszél mi egy más s neki 2 pont hiányzott a CAI-hez... szóval van mire készülni.
A következő hír, amiről egyébként már lemondtam, hogy a család közölte - 100%-ra megyek velük Törökországba júliusba úgyhogy úgy tervezzem a kis kirándulásaimat! :) Yuppiii!

A hétvége elég mozgalmas volt. Csupán néhány sort írnék róla, mivel nagyon fáradt vagyok. Szombaton voltunk Jamie Oliver éttermében Oxfordban. Ugyan azt ettem amit múltkor mert isteni (lamb chop lollipops-t). Aztán időztünk egy darabig a Red Lion-ben. Bár hulla fáradt voltam valahogy és elég álmosan ültem végig.

Vasárnap a suliból kb. 10-en elmentünk közösen jégkorizni Oxiba. Hát eszméletlen jól éreztem magam. Nem estem el, még egy kicsit jobban is ment mint múltkor... :) Aztán este felé Martinaval és Adammal moziba megnéztük a Sherlock Holmes mozifilmet. Nekem tetszett, Adam megjegyezte a film után, hogy elég érdekesen akarték utánozni az angol akcentust :) Nem az évszázad filmje, szerintem ez pont az a fajta, hogy vagy szereted vagy nem...

Nos ennyi történt január utolsó 7végéjén.

Most pedig csak néhány szó a mai napról. Ma vagyok kint 8 hónapja Angliában! :) És még élek és virulok. Amiért eredetileg jöttem ki már a zsebemben, viszont még mindig nem volt elég. Se az angolból, se az angolokból, se az utazásokból! Kívánjatok sok szerencsét a hátralévő hónapokhoz is...

Most pedig pár kép a hétvégéről :

Jamie étterme





Nono, Zsófi barátnője otthonról..

Greta my dear :)


És erről is pár szó : a gym - avagy konditerem bár néha shed-nek(házikó stb.) is nevezzük.
Mától remélhetőleg heti háromszor megvetem a lábam benne. Ma 600 kalóriát égettem a futógépen remélem ennél rosszabbul nem is fogok teljesíteni. Abszolút élveztem, frissítő és kimerítő egyben. Nos, ehhez is sok szerencsét ;)



Szép hetet! ;)

5 megjegyzés:

  1. Júúj, először is gratula a nyelvvizsgához! :D Látod, mondtuk, hogy meg lesz az :P
    Törökország hmm... én is megnézném egyszer. Mennyi időre mentek? 1 hét?
    Bírom Jamie Olivert, szimpi :) Ez is olyan étterem, hogy nehezebb sorsú kölkök a szakácsok?
    Az otthoni gymért meg irigyellek :)

    VálaszTörlés
  2. Sok szerencsét a hátrelevő hónapokhoz is!! de egyvalamit azért mégsem értek :) hosszabbítottad az egy évedet, júniushoz képest maradsz nyárra is Angliában?
    Megint jó volt olvasni a bejegyzésedet,
    üdv. N. Fruzsi

    VálaszTörlés
  3. Sok szerencsét a hátralévő hónapokhoz! Örülök,hogy jól érzed magad és megtaláltad a számításodat és elérted a célodat.Biztosan vannak még,és tudom hogy azokat is eléred.Gratulálok és nagyon büszke vagyok rád kisbogaram.

    VálaszTörlés
  4. Aggie :
    Annyira siettem, hogy összekaptam ezt a bejegyzést. 10 napra megyünk mivel 4 órás a repcsi út és nem fogunk hajnalok hajnalán indulni a gyerekekkel szóval szerintem erre egy félnapot biztosan rászánunk. A gym állati ;) ma pont pihi van.
    A pincérek, a szakácsok akiket csak futólag láttunk, mind teljesen hétköznapi embereknek tűntek.


    Fruzsi :

    Most úgy néz ki augusztusig maradok. Köszi, hogy olvasol. :)


    Anya :

    Még mindig vannak tervek, dolgok, megvalósítandó álmok :) Egész kis listát kerekítek belőlük, amit majd publikálok a blogomon is... :) Szeretlek

    VálaszTörlés
  5. jeeah
    mondtuk hogy meglesz, ja
    de grat
    jamie oliver étterme, shit (de ezt így skótosan halld hogy sájt) hogy én nemvoltam még ott
    és drága? XD
    hajrá hajrá
    és sok szerencsét mindenhez
    ;)
    énis láttam a sherlockot nekem jude law miatt bejött :D

    VálaszTörlés