2010. február 4., csütörtök

oh, that happy birthday


Február 2. ez az én szülinapom.
-Az első képen a legidősebb host kislány által gyártott szülinapi képeslapot látjátok.
-A másodikon a Gretamtól kapott ajándékokat. New Moon-os könyv és egy bolyleszedő készüléket :) mindig bolyhos a kabátom és sok-sok kötött felsőm. s majd egy igen személyre szabott kártya. :) Meséltem neki, hogy álmomba a tükör előtt állva számolgattam a ráncaimat. :) Egyébként átjött vacsizni, boroztunk és nagyon sokat beszélgettünk. Tökéletesen csöndes szülinap volt. :) Oh, és én főztem! ;)
-Az harmadikon az első képen, a host anyámtól egy ezüst nyaklánc egy csillagos medállal. Azt mondta, azért csillag, mert egy sztár vagyok nekik. :) A mellette levő képen még a bal sarokba van egy kártya a sok között, amit attól a nőtől kaptam, akihez vasalni járok.

Szóval 20 éves lettem, s többé nem tízen. Elgondolkodtató évforduló ez. Hallottam sok minden már, hogy ezek lesznek a legszebb éveim, sajnos hamar el fog telni, ezekből az évekből kell kihozni a legjobbat. Nyomaszt ez a felelősség tudat. Mármint, néha még mindig úgy beleülnék anya ölébe, vagy nézném a cartoon network-öt azokon a rég elmúlt hétvégéken. Szívesen visszahuppannék a régi helyemre a gimis iskolapadban, vagy gyártanék újra puskákat, várnám a szünetet, sorban állnék a büfében, készülnék a cetlire, rettegnék a matektól és így tovább. Azért mindent megtennék, hogy újra kisiskolás legyek. Hogy várjam papát, felöltözve melegen az ajtónál. hogy levigyen a Krasznához szánkózni, vagy hogy nyáron kibiciklizzünk a telekre almafára mászni. Már most hiányzik mind ez. Mi lesz itt később. Talán jobb, ha gyűjtők még jó sok emléket, kalandot, hogy legyen mire visszaemlékezni! :)

2 megjegyzés:

  1. Drága Tündérkém! Még előtted az élet,annyi emléked lesz,csak győzd mesélni az unokáknak.Attól,hogy 20 éves lettél még bele ülhetsz az ölembe,mindig az én kislányonyom leszel.szeretlek.

    VálaszTörlés
  2. anyukád milyen ari ^^
    és boldogot így utólag, nem is tudtam hogy februári vagy, mert amúgy én is ^^
    csak én egyel öregebb XD
    én tizenkilencnek szerettem lenni eddig a legjobban
    meg majd remélem huszoneggyel überelek
    ahogyan kívánom hogy te is a huszaddal ;)
    és arik a lapok, főleg a "kislányodé"

    VálaszTörlés