2010. március 24., szerda

Mindjart vege a tizedik itt toltott honapnak

Hosszu ideje nem irtam egy tartalmas kis bejegyzest.
Megjegyeztem parszor, ugyan lenne mirol irni, de nem megy.. az irashoz tobb kitartas kell ugy tunik. S a memoria a masik hibaja a dolognak. S mind azok akik ismernek, tudjak rolam, hogy ott vagyok a legsebezhetobb :) Annyi minden tortenik, hogy nehez eszben tartanom.. talan egy kis noteszkaval szaladgalhatnek.. amit majd tuti elhagynek.. majd vennek egy masikat (proba szerencse gyanant).. majd azt is elvesztenem.. majd vennek egy ujabbat ( haram a magyar igazsag gyanant).. s ha azt is eltokitenem, akkor vagy emelt fovel feladnam s nem vennek egy ujabbat, tudomasul veve a vereseget avagy makacsul(mint altalaba) halalra vasarolnam magam noteszokkal...

Laptop : laptop hianyaban az angol geprol potyogok ismet. mint a gazdaja az utazom is tulsulyos volt, s kilonkent 4500 Ft-ot vagy mennyit kellett volna rafizetnem... A baratom haverja 2 het mulva jon Angliaba es lepasszolja nekem.. Szoval nincs vesz.

Szegeny Teddy : Ma megoltem Oli teddy mackojat. Egy kerek 20 fontos s egy nagymama ajandeka volt lelkiismeret furdalasom van.

Most akkor au pair vagy au pair plusz? : Jo kerdes. A no meg nem dontott. Ez a het ahogy eddig elnezem, egy proba, Olival egesz sokat vagyok, en furdetem, tobbet jatszunk egyutt, ma en altattam delelott (ami mellesleg megjegyezve nem ment jol, se baj elso alkalom volt..!) Remelem tobbet kell tobb penzert, mivel nem vetem meg a munkat es a ZS mindig jol jon...

A heten egyebkent torten valami erdekes dolog... nem is tudom mi. Zsofi te tudod?? Jahh meg van. Gyerekek junius 11-tol 19-ig Playa De Las Americas-on vagyis Tenerife-n udulunk az en draga baratnemmal!!! Es skubizzatok meg a szallast google-n, sajnos nem tudtam belinkelni : Iberostar Torviscas Playa (egybol elso amit kidob a kereso) .........szerintem.. talan ahogy Oli mondana .. nagyon baba ;)

Europa tura : meg nincs az osszes kep birtokomban, szoval aaddig nem fogok bele az uj bejegyzesbe! De lesz, es jo lesz, tessek varni! :)

Utoirat : Mindenki millioszor, ha nem ket millioszor az orromra kototte, hogy azert ne koltsem mar a penzem mindig utazasra. Mikor maskor tudnek ennyi helyre eljutni ilyen konnyuszerrel megsporolt penzen?? Miert hagynam ki? A kerdes az, hogy ha ezeknek az embereknek kik ezt mondtak nekem odahaza, meglenne a lehetoseg mint nekem mindehhez, vajon ugyanezt tennek vagy ok inkabb kihagynak??
(errol varok par kommentet, kivancsi vagyok ki mit gondol!

11 megjegyzés:

  1. Szerintem jól teszed! Nehogy a fenekeden maradj. Utazz, utazz, UTAZZ!!! :D Amíg csak tudsz. Bolond lennél ilyen lehetőségeket kihagyni. Szerintem. A szállás meg igencsak tetszetős :)

    VálaszTörlés
  2. ismeros kijelentes:/ nekem is nemegyszer mondtak h. de sokat utazok,nemh.gyujtenek(a vasarlas mas teszta LOL).de konyorgom ki nyaral 400 dollaert 1 hetig Miamiba otthonrol??h.csak egyet emlitsek.....amugy en azt vettem eszre h.mindenki "rabja" lesz az utazasnak ha egyszer elkezdi,es mindent latni akar(legalabbis ami par ora repuloutra van tole).en inkabb koltok erre,mint egy kocsira,v.vmi luxuscikkre......
    szoval utazz csak!!!Ha elkezdem angliai eletem,akkor en is ezt fogom,bejarni az EU-t:))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Még szép, hogy utazol! Milyen hülye duma már, hogy ne utazz, amikor van rá lehetőség. Ráérsz még később gyűjtögetni más dolgokra. Én is úgy vagyok vele, hogy ha elkezdek dolgozni, akkor a fizum egy részét fix, hogy utazásra költöm. Nem kell nekem milliós konyhabútor és társai. :) A tárgyi dolgok úgysem férnek bele a koporsóba, viszont az emlékeket magunkkal visszük ;).

    VálaszTörlés
  4. Orulok, hogy nem csak nekem tetszik a szallas Agi:) Amugy minden rendben odafent? Meddig maradsz?

    Ismeros ez a rabol esos erzes. En ennel jobban nem is lehetnek rab, fegyenc akarmi is is ez. Van erre fogalom? Nem tudom abba tudom e ezt hagyni valaha is.. Szoval Anglia Niki? ... Jo dontes!!!! :)

    Evi nagyon tetszett az az utolso mondat! You made my day!!!!

    Koszi csajok!

    VálaszTörlés
  5. Sztem is utazzz, amennyit csak bírsz!!!
    máskor időd sem lesz rá ennyi, meg kedved sem!!
    a legtöbb utazást fiatalabb korában élvezi az ember. hmm.hmm most kicsit irigyellek :)
    Tenerife írtó jó lesz sztem, főleg h spanyol hely..ott alapból megvan az élet :D
    na jó szórakozást majd és addig is próbálj meg gyakrabban írni :) N. Fruzsi

    VálaszTörlés
  6. igen igen,az ev vege fele szeretnek koltozni,meg meg egy fosuli is kene,meg melo,meg ilyenek:D Remelem meg ott leszel,es megejtunk egy kozos utazast:D

    VálaszTörlés
  7. Igerem irok ahogy tudok kedves N.Fruzsi!

    Talan meg talalkozunk Niki..;) (bar azt vettem le regebbi bejegyzesekbol, h az USA-ba akarsz maradni..

    xoxo

    VálaszTörlés
  8. Itt északon minden rendben, csak már napok óta hülye idő van :S meg már sajnos nem szeretett Edinbrámban vagyok, de sebaj :)
    Május végéig maradok am. Erre felé nem jöttök kirándulni? :P

    VálaszTörlés
  9. AU PAIR TALI RÉSZLETEIRŐL NEM KAPTAM SEMMIT ÉS AKAROK MENNI! HELP!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. basszus
    utazz csajszi utazzzzzzz
    én a virtuális vagyonom 90%át utazásra költöm a maradék tizet pedig rockandrollra xD

    VálaszTörlés
  11. angolosan szolva : I'll do my best! ;)
    Koszonom a sok kommentet!!! Nagyon segito!

    VálaszTörlés