2010. március 31., szerda

Valtozott a terv

Osztottam szoroztam es hat nagy meglepetesre jutottam. Ugye 10 honapja vagyok kint es meg mindig nem volt eleg. Ugy erzem nem lattam meg eleget, s "fuggo" lettem. Hogy milyen fuggo azt minden kedves olvaso tudja :) S le lehet e errol szokni? Nos, kotve hiszem. De nem is akarok, jah persze minden fuggo ezt mondja! Bevallom azert nem artana lecsillapodni, mert kepes vagyok az osszes penzem utazasra kolteni. A plusz "problemam" pedig Te vagy draga Zsofi. Mindenbe benne vagy, az osszes otletem az inyedre van, meg a tetejeben meg is szervezel mindent. Edes mereg, ez vagy Te :) S mivel te hazamesz augusztus kozepen en igy szabadkezet kapok a "semmit teveshez". Alapjabaveve szinte az osszes baratom mar el fogja hagyni Angliat olyan juni-juliusra, ezert ugy dontottem november vegeig maradok s nem tovabb. Ez a max! Szoval meg kerek 8 honapom van hatra, ami ha mar fele ilyen nagyszeru lenne mondhatnam, hogy megerte! Az utolso honapokban csak sporolni akarok, osszegyujteni annyi penzt amennyit tudok... s hogy mire sporolok, majd novemberben elmeselem. Remelem minden olvasom orul, hogy nov-ig aktiv lesz a blogom.

5 megjegyzés:

  1. Nagyooon örülüüünk igen :) akkor lehet találkozni is tudunk majd :)) énis megyek ki remélhetőleg nyárvégén vagy ősszel au-pairnek :) üdv. Fruzsi

    VálaszTörlés
  2. Én már tudom bibibiiii :P
    Zsófi

    VálaszTörlés