2010. április 7., szerda

Oszinte reszvetem.

A cimet teljes szivembol mondtam, komolyan is gondoltom. Oszinte reszvetem, mindenazok fele akiknek a host gyerekei epp vilagukat elik az iskolai vakacioban. Olvosgatok blogokat, beszelgetek ismerosokkel, es tudom, hogy most mindenkinek a plafonon a vernyomasa.. vagy legalabb is a legtobbjuknek. En meg el-elvagyok, mivel szigoru au pair termeszetemnek koszonhetoen kisebb szabalyok vannak :) persze minden a legnagyobb felig jatekos-kedves-bar fegyelmezetten hatarozott ertelemben :) Szoval talan gondoltam irok valami biztoto mindenazok szamara akik, most a "lecsoban" ulnek. Kitartas, nem sokara itt a vege!

(A parizsi es a multhetvegi bejegyezest vagy a hetvegen vagy kovetkezo heten rakom fel!)

6 megjegyzés:

  1. huhh, címből ítélve aszittem valami történt :O
    a kép tényleg baba :)

    VálaszTörlés
  2. Ennél butább címet nem is adhattál volna.Mar megijedtem

    VálaszTörlés
  3. A cím figyelemfelkeltő és nem buta. Én már csak tudom, marketingesnek készülök, vagy mi a szösz :) Tetszik az új háttér! pusz
    Zsófi

    VálaszTörlés
  4. naggggyon nagggyon tetszik az uj kep:))
    most akkor aterezheted h. en mit elek at nap mint nap napi 9 oraban tobb mint masfel eve:))) es meg nem golyoztam be :D
    varom a parizsi bejegyzest!!

    VálaszTörlés
  5. Oszinte velemenyem szerint a cim nagyon talalo, es tukrozi a brutalisan jo humor erzekemet, amit nem minden ember gyomra kepes bevenni. Barataim imadjak es csak ez a lenyeg! :)

    VálaszTörlés