2010. április 18., vasárnap

Sziasztok!

Remelem mindenki jol van odahaza s kulfoldon egyarant. Kedves olvasok, remelem Ti is!
Ugye minden kiveteles alkalmat illik megemliteni, s hat akkor igy en is megteszem. Vege a szunetnek!!! Vagyis mar csak ropke egy ora ejfelig :) s utana mar hivatalosan is kijelenhetem, hogy VEGE A SZUNETNEK! :) Minden vissza fog huppani a regi kerekvagasba! Regivagasu au pair lany vagyok, szeretem ha minden a helyen van. Rendezett egyen lettem. Persze, hogy ne legyen minden tokeletes, a kovetkezo het eszmeletlen lesz! :S 4 babysitteles a babaval es penteken a szulok utaznak a Maldiv-szigetekre, s onnantol en es a nagymamak leszunk a fonokok. Nos ez a 11 napos tavollet 2 hetveget is magaba foglal, bar remelem nem kell dolgoznom, s megis legalabb a vasarnapokat ki fogom kerni, mivel a mult7vegen szombaton is dolgoztam a nagypapa hatvanadik szuletesnapi partijan. Ugye emlitettem, hogy talan au pair plusz csinal belolem a hostanyum, nos a melo tobbet lett, szemmel lathatoan (pff ha latnatok a naptaramat) s egyertelmen tapasztalhatoan tobbet dolgoztam mostanaba. S mivel a kovetkezo heten is joval tobbet kell mint eddig valaha, igy ezt mar nem az iskola szunetnek tudom be.. Szoval a lenyeg a lenyeg tobbet dolgozom ugyan annyiert... hm... what ???!!! Nos, bolcs leszek s varok, turelmesen, mosolyogva hatha megemlitik a vegso dontest es felemelik a fizum.. Adtam egy hataridot magamnak, aprilis vege! Szoval innentol 2 het, s majd meglatjuk hogyan alakul magatol a dolog, ha sehogy sem akkor majd en adok egy kis lokeket, s egyenesen megkerdezem hanyadan allunk. Persze meg mindig nagyon rendesek, a lanyok elbuvoloek, csak hat na.. Persze ez is egy ilyen munka.

Holnap erkezik a laptopom! S sok mas egyeb cuccom is! Tobbek kozott : futocipo, gyogyszerek, testapolok, hajbalzsam, par nyari papucs.. stb.. Mar nagyon varom, legfokeppen a laptopot s a futocipoket!!! az ido gyonyoru gyerekek! Ma szuper jo ido volt itt Oxfordshireben! A nap meg picit egetett is, talan elgondolkodtato ez igy aprilsi kozepen Angliaban, nem de?! Na de azert most nem fogom elkezdeni boncolgatni a globalis felmelegedest (latszik hogy mult7en ketszer is megneztem a 2012..).

Megosztanek egy kis erdekesseget : avagy legyen ez egy amolyan "warning" mindenkinek, aki magamhoz hasonloan autoval rendelkezo au pair lany itt Angliaban. Engedjetek meg nekem egy kis gyors memoria frissitest : Woodstock 2009. november hajnali 2 oratajt gyorshajtasert lefotoztak. 30 merfold helyett 38-cal mentem. Ket lehetoseget kaptam : 60 fontos birsag, 3 pont a jogsin, biztositas 10-tol 30%-ig felmegy VAGY 90 fontos dij, nulla pont a jogsin DE egy majdnem 3 oras vezetesi oktatason kell resztvenned, biztositast nem erinti. Persze, hogy az utobbit valasztottam, a mult7en szerdan volt a kurzus. Hasznos, s talan azt is mondanam, nem banom hogy gyorsan hajtottam?? Talan butan hangzik, de igy van, mivel ha nem hajtok "gyorsan" soha nem mentem volna el erre a villamoktatasra, s soha nem tudtam volna meg ilyen pontosak adatokat a vezetesrol, balesetekrol s emberekrol akik mind ott voltak s szembesultek ugyan azzal amivel en. Interaktiv kurzus, nagyon jo, sokat trecseltunk a hibainkrol. Ami meg emlittesre melto : ha a mibolodon kapnak el ugyan ez ervenyes rad azzal az elteressel, hogy 10-30%-os biztositas emeles helyett, 60-75%-os emelest kaphatsz! Ket srac ezert volt ott peldaul! S ezt ok maguk sem tudtam, biztos vagyok benne, hogy osszetettek a ket kezuket s imadkoztak egyet a tanfolyam utan azert hogy eljottek! Nos az ora vegen, figyelmeztetve lettunk, hogy ki kell tolteni mindannyiunknak egy 5 unit-bol allo online teszt sort, ami egyenkent korulbelul 30-40 percet igenyel. Ha befejeztl egy unitot, akkor nem kezdheted el csinalni a masikat! A-AAA! Nehogy ilyen egyszeruen megusszuk ezt! Varnod kell kerek 4 NAPOT, kotelezoen ki kell hagynod kerek 4-ET a s majd csak az otodik napom ulhetsz le es allhatsz neki a kovetkezo leckenek! S hogy meg bonyolultabb legyen, hatarido van szabva, a tanfolyamtol szamolva 28 napon belul el kell vegezned mind az 5 unitot! Vaaaaaa!

Nos meg mielott elkoszonnek ime egy kis izelito az elkovetkezendokrol :
Aprilis 25. - Bristol
Majus 1-2. - Wales (Cardiff s talan Swansea is!)

Majus 15-16. - Skocia (Edinburgh) /ez reszenrol ok, de masok reszerol meg nem 100%/
(((utana hosszas gyujtogetes a Kanari-szigeteki nyaralasra)))
Junius 11-19. - Tenerife, Playa de Las Americas

Na nagyjabol ez fog tortenni junius vegeig! Persze kisebb terveket meg nem is szottem bele, had legyen egy kis spontaneitas is a blogban :)

ps : a parizsi bejegyzes ugy tunik a laptoppal egyutt erkezik, ez az angol kep nem alkalmas a kepek fogadasara a telomrol bocsi xoxo

7 megjegyzés:

  1. Mikor és kivel mész a Kanári szigetekre?

    VálaszTörlés
  2. tehat az hogy mikor egyertelmuen fel van tuntetve azt hiszem, hat kivel massal mennek hanem Zsofival!

    VálaszTörlés
  3. oh, mar ertem hogy talan miert kerdezted.. tenerife a Kanari-szigetek egyike....

    VálaszTörlés
  4. Majd meglátod, hogy Edinburgh milyen gyönyörűűűű :)nagyon barátságos hely sztem..
    jó szórakozást a további utazásokhoz is!

    VálaszTörlés
  5. Tisztelt Blogíró!

    Elnézést a zavarásunkért és hogy spameljük magunkat, de szeretnénk minél több körben elterjedni.

    Tudjuk ez egy erőszakos formája a terjedésnek, de mivel félünk, hogy írásaink elvesznek a semmibe arra gondoltunk egy commentben népszerűsítjük kis blogunkat, reméljük ezzel nem bántunk meg!

    http://mortemaeternus.blogspot.com/

    egy olyan oldal, ahol a film, könyv, versajánlók mellett, saját versek, álmok és gondolatok is jelen vannak sőt sorozatgyilkosokkal, orvosi kísérletekkel, alternatív divattal életmóddal , Istenkereséssel is foglalkozunk. Kicsit talán egy modern, fiataloknak szóló alternatív művészeti lexikonná szeretnénk magunkat kinőni.

    Jelenleg 5 szerkesztő ír különböző témában, jó részt átszövi az okkult hangulat és miszticizmus , de minden más témára is nyitott, mint például street art, képregények és még sorolhatnám!

    Reméljük felkeltettük érdeklődésedet és olvasni fogsz minket! Bátran kommentelj nekünk, hiszen várjuk a visszajelzést!Ha zavartunk elnézést kérünk és a spamelés miatt is! (Mindenhová egyszer spamelünk, ha véletlenül másodszorra azért is elnézést kérünk!

    Kellemes blogolást és olvasást továbbra is!
    space spam:

    VálaszTörlés
  6. melinda, nagyon szép az újítás!!! de sajnos így kicsit nehéz olvasni, fájdítja a szemet :( nem lehetne világosítani. am szíved joga minden.. én csak egy olvasó vok.

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Bocs a zavarásért, nem ismerjük egymást, de próbáltam veled felvenni a kapcsolatot emailben, de sajnos nem tudtam elküldeni.
    Az au pairkedéssel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Esteleg tudnál nekem segíteni? Ha igen kérlek írj rám egy e-mailt az aarakukacfreemailponthu címen. Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés