2010. április 22., csütörtök

Csak egy ket dolog...

Rovid idon belul megint jelentkezem ugy latszik.
Nos a laptopom es a tobbi cuccom felol semmi hir nincs. Biztosra veszem, hogy a sracnak aki elszallitja nekem gondja akadt. Legalabb is remelem, hogy max ennyi a baj s nem elfelejtette... Varom a hivasat hetfo ota! ((fingers crossed))

Ez mindenki ugy veszi ahogy akarja poennak vagy benasagnak, szerintem nagyon ciki-vicces-soha tobbet nem fordulelo mert tanultunk belole szituacio volt : Zsofival majdnem elszurtuk a nyaralast! Mivel a 300 fontos eloleget automatikusan levonta az iroda azt hittuk, hogy a kovetkezo reszlettel is ezt teszik, tehat csak arra vartunk mikor vonjak le. Zsofi minden nap megnezte a szamlajat, de semmi. Nem voltunk ketsegbe esve, mert azt hittuk minden sinen van. Pentekig volt esedekes a fizetes, s meg mindig semmi jel arrol hogy megtortent volna az atulas. Szombaton kaptam egy hivast az egyik telefonostol az irodabol, hogy sajnos meg nem kaptak meg a befizetendo 400 fontot, s hogy 24 orank van ezt megtenni, mint ahogy mar igy is hataridon kivul vagyunk! Utana felmerult a kovetkezo problema, meg pedig, hogy az utalas 2-3 napon belul tortenik es nem azonnal :S :S :S na ekkor kicsit ketsegbe estem! De mint kiderult az osszes adatot bemondva (minden szemelyeset is amit utalaskor nem kell megadni egy banknal pl) azonnali utalast lehet csinalni. Szoval a vegen megmentettuk a nyaralasunk irhajat!

Ezt mindenkeppen megemlitem : ket plusz munkat is kaptam. Takaritas mind a ketto plusz heti 50 font!!!!!

Szep hetet mindenkinek!

PS. Kerlek probalj meg megint irni az email cimemre, mert mindenki mastol kapok levelet!

3 megjegyzés:

  1. hogy bírod energiával ezt a sok plusz munkát? a host családodnál mennyit kell dolgozni vagy inkább mennyit kellett (úgy olvasom, mostanában többet kell). Még mindig csak a hétfőnkénti nagytakarítást kell végezned a családodnál? néha azért fújd ki magad =)

    VálaszTörlés
  2. Meg mindig nem vagyok au pair plusz, lehet nem is leszek. Kb. ugyan annyit dolgozom a csaladnak, tudod ez neha kicsit tobb kicsit kevesebb, de egy percre se jut eszembe hogy elpanaszoljam nekik, ha tobb a melo. Erre vannak ott a baratok :) es belulok meritem az osszes energiam! Xx

    VálaszTörlés