2010. július 13., kedd

Summer fun, some busy weeks...

Hellóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó mindenkli! :-))

Kezdeném a szokásossal ha nem bánjátok. NINCS IDŐM ÍRNI!! plusz ha van is akkor sem ezzel töltöm az időmet, túl aktív vagyok, hogy a gép előtt üljek amikor iszonyat jó angol nyárban evickélek! Most épp ramaty az idő, szóval van kifogás, tehát blogírás :) Ezerrel csüngök a gépen, kocka lesz az ember az au pairkedésben :) Átok 1. : sok embert megismersz, s egyszer mindenki hazamegy, megpróbálod utána minnél jobban fentartani a kapcsolatokat. Átok 2. : nehezebb mint hinnéd, mindenki többszáz/ezer kilóméterre tőled, elfoglalt, utazik, le se szar :-) (na jó ez ritka), plusz család (otthoni), heti beszámoló, órás chat az anyuddal, sógornőddel, email fathernek, bnőknek megtoldva képekkel (lusták blogot nézni), plusz itteni család (aktív tagja lenni a családnak...), plusz végezni a dolgod, tanulni, utazni, tetejében pár plusz munka nyomja a vállad... Átok 3. : laptop túl kényelmes ahhoz, hogy megszabasítsd az öledet tőle csak egy percre is...
Imádom hogy nincs megállás azért, csak sajnálom, hogy nincs annyi időm a dolgokra, mint amennyit szeretnék rájuk szánni..
Elfoglalt énemnek rosszhatása h erősen kávé függő lettem. Gyerekek nem viccelek vmelyik nap 4 vagy 5 kávét lenyomtam... már örülök, ha kettőnél meg tudok állni, akkor már azt mondom hoyg ügyesen visszafogtam magam.. Persze ez nem mindig jön össze.

Nos most egy kis ízelítő az elmúlt hónapró s még mindig lógok a múlt hétvégével plusz tudom tudom Oxford University és társai.. Ígérem igyekszem!!!!

Ne öljetek meg, ne utáljatok. Olvassatok a jövőben, ígérem fun lesz! :)

SZERETLEK TITEKET ODAHAZA VAGY AKÁRHONNAN IS OLVASTOK!!!
** ---------Zsófiám ---------**
LONDON FUN
-Random meleg fesztivál
-Oxford street (gyilkos vasárnapokon!!)
-Beni és társai








Bourton-on-the-Water









Azért sikerült beszereznem néhány képet a BRITISH PARTY-ról.. Amint látjátok nem okoztunk csalódást :-) Június utolsó 7végéjén tartottuk, ami alapvetően Martina búcsúja volt. Az angol kajákból személy szerint nem sokat ettem, de azért minden jól nézett ki és ízlett =)..

Adam, Carlos, én


Carlos, Martina, Hanka

Olival
Martina ajándékával

Sam, Hani

megható? :) imádom....


másnap : BBQ

6 megjegyzés:

  1. Nekem tök nem tetszik mostanában a blogod.Sok minden történik veled és le sem írod,csak folyton ígérgetsz.Pl Párizst sem írtad le,aztán az meg már tök régen volt.Televágod képekkel a blogod,ami tök jó,de kéne hozzá normális bejegyzés is,nem csak mindig ígérgetni,hogy ez lesz meg az lesz...aztán mégsem lesz semmi.
    Nem kell megsértődni,csak akartam végre egy olyan kommentet írni,ami ér is valami,nem csak nyálas dícsérgetés.
    Szandra

    VálaszTörlés
  2. ha lenne like-dislike gomb, klikkelnék a like-ra, de sajnos amint leírtam, erre nem lesz időm és nem volt mostanába. Vázolom a helyzetet : ezen a hétvégén abszólút nem lesz időm Sam és Oli mennek haza, szombat vasárnap náluk leszünk, következő héten végig Törökbe leszek aztán hazajövök és megyek 2 napra Párizsba, aztán be kell pótolnom a sok plusz munkát amit Török miatt ki kell hagynom, majd augusztusban minden hétvégén sittelek, mert az apuka 3 és fél hétre távol lesz, plusz 6 napra megyek a családdal Swanseaba, szóval aki megérti annak köszi, aki nem azzal sajna nem tudok mit tenni, de a blogot akkor sem fogom abbahagyni, mert ez most egy-két ilyen hónap, velem amúgy is kivételesen sok dolog történik.. a blogom egy mess ezt meg is jegyeztem egy jó párszor, de szerintem a kommented másrészről elég csúnya szemrehányás, mintha szerződésem lenne, ezt hívják ÉLETnek Szandra... és amikor beindul..pff ez van, kemény. Most csak nincs időm, március óta ígérem Párizst, amit most csak is a te hatásodra ma este felrakok!
    Nem volt szép, talán bunkó azt írni hogy nyalás, dícsérés, mivel az embereknek igenis tetszik és hat rájuk mindaz ami velem történik, még csak képeken keresztül is.
    Szóval remélem kedves mindenki még estig kibírjátok!
    xxxxxx

    VálaszTörlés
  3. Szia Melinda :)
    A blog eleje és a fenti kommented is nagyon őszinte volt! Grat!
    Tényleg el sem tudjuk képzelni, hogy mennyi dolgod lehet (én is csak sejtettem eddig, merth nem igazán reklamálok a bejegyzések csökkenő száma miatt).

    Martina bulija meglehetősen hangulatos lehetett ahogy láttam, mégha olyan szomorú apropója is volt, mint a búcsú. :(
    De azért ahogy olvastam Hanka majd megy vissza Angliába, szal nem szomorkodj!
    Am akartam kérdezni, h a buli hol volt megtartva? Martina host szülei engedték át a házat? :D

    és akkor... ezek szerint még sok utazás vár rád, ránk pedig nyálcsorgató bejegyzések a nyári Párizsról, a török forróságról na meg ugye Swansearől.
    Nálad valóban beindult az élet mióta kiköltöztél Angliába :) soha rosszabb életet ;)
    Még a nagyon korai időkben utaltál arra, hogy neked új amit Angliában tapasztaltál.
    (a sok barát, a kedvességük, a host szüleid... éshogy hatásukra mennyit változtál, fejlődtél)
    Én mindezt eltudom képzelni, mert már elég régi olvasó vagyok, noha nem ismerjük egymást.
    Ezért drukkolok neked, hogy maradjon meg ez Melinda... Mindig csak annyit kapunk, amennyit megérdemlünk. Lehet te most kapod azt a sok jót, amik Mo-on nem értek el.

    Szandra kommentjének hatására pedig lesz Párizs bejegyzésünk is estére...hahahaha
    Most gonosz vtam :D ? xD

    Zsófival pedig szépek vagyok az első képen, jól megtalálta egymást a szőke meg a fekete :D

    FRuzsi

    VálaszTörlés
  4. Akinek nem tetszik nem kell olvasni. En teljesen aterzem meg tudom is h. miert nincs ideje az au-pairnek irni,annyi embernek kell emailekre valaszolni,csaladdal dumalni stb stb,akit meg igazan erdekel az eleted az ugyis minden nap felnez h. irtal-e es turelmesen var...like me:))

    VálaszTörlés
  5. big like for you, Niki :-)
    Október már nincs messze, remélem szervezünk közös dolgokat... :)
    CU soon

    VálaszTörlés
  6. Szandrának egy részben igaza van,én is hiányolom azokat a bejegyzéseket amikben az au-apirkedéről írsz,nem csak a kirándulásról.
    De eltekintve szeretem olvasni a blogod,gyönyörű képeket nézni,irigyellek egy kicsit.
    Nagyon tetszik ez a hajad,
    Rita

    VálaszTörlés