2010. augusztus 7., szombat

Egy hét a törököknél II. - képek

Ahogy ígértem itt vannak a képek megtoldva néhány gondolattal. Sajnos elrontottam a feltöltést és két nap képeit összecseréltem (a későbbit előlre raktam, a korábbit hátrébb véletlenül), mivel a képeket minden nap végén feltöltöttem a gépre a fényképezőmről. Szóval ezért elnézést kérnék, remélem nem okoz túl nagy csalódást.
Élvezzétek!
Puszi

Íme a sírhelyek közül néhány. Amint megfigyelhető, némelyik magasabban van elhelyezve a többitől. Ez azért van, mivel az itt nyugvók, aki ősi királyok, haláluk után is versenyeztek azért, hogy ki van közelebb az istenükhöz, aki az egekben él. Szóval a "frissen" elhunyt uralkodót, mindig feljebb és feljebb temették el.
csak egy pöpec hajócska
Teknős part
csobbanás az iszap fürdő után!
jóban-rosszban, sárban-koszban =)
Az élet nehéz :)
általában minden étteremben a vacsora után minden ízlelőbimbót megmozgató gyümölcstál járt
GÖCEK







nyugi ez csak egy mű kígyó




szállásunk
nehéz munkám


hastánc show, host apám a földön tapsol :)
és minden munkának meg van a maga gyümölcse :)
hajókirándulás



host szüleim






vacsi a fa tetején!!!

ez volt a szobám
így készül a török kenyér, amit minden étkezés előtt felszolgáltak




1 megjegyzés:

  1. Szia!!

    A kép a host anyukáddal annyira cuki, még nem igazán láttam képet a host szüleidről, látszik, hogy Emma mennyire sugárzóan kedves :)
    A többi kép is nagyon jó, átjött az a szeretetteli légkör, amiről eddig írtál!
    A kisbabát nem vittétek magatokkal?

    Fruzsi

    VálaszTörlés