2010. augusztus 22., vasárnap

"What is going on Melinda?...

...lots of things. wish I could count them."

És HelóSzia újra itt!!

Elnapolgattam a blogírást, nem volt időm, ami gondolom már meg sem lep senkit. Remélem azért nem utáltok nagyon. :)
Na hol is hagytam abba?! A török nyaralás óta annyi minden történt, hogy minden esemény fényévekre tűnik számomra. Kezdem ott hogy július 26.-án hétfőn megérkeztünk és én már nagyba készültem Párizsra! Mire összehoztam.. volt egy kis komplikáció, de hát miért is ne lett volna :) az Élet még mindig azt hiszi ki tud fogni rajtam, de elég dörzsölt vagyok én :) A részletekről a héten írok, képekkel mindennel, IZGALOMRA SEMMI OK! Tartom szava! :)
Párizs után volt egy kis szünet, avagy terápián voltam, még Anglián belül se utaztam, lógatni nem tudom a lábam, mert munka akadt bőven, de visszafogtam, mivel ezerrel spóroltam repjegyekre :D Jajj igen! Hát megáll az eszem, szörnyű nőszemély vagyok. Tessék megverni, rácsapni a kezemre, hallani akarok egy hatalamas EjNyEbEjNyÉt! Utazásra mindig készkisasszonynak szidásra van szüksége! Az elmúlt 2 hétben 3 repcsijegyet sikerült kisajtolni szűkreszabott pénztárcámból. De erre később visszatérek...
Szóval a kis szünet után augusztus 15.-én nekivágtunk Walesnek a családdal (az apuka nélkül). Host father távol van egy hónapra, gyakorlaton, valami távoli szigeten Dél-Amerika partjainál, aztán most ezért van ennyi meló és ezért is kapton a Walesi nagymamától egy kedves meghívást 5 napra Swanseaba, Caswell Baybe. Erről is egy külön bejegyzés lesz természetesen kékkel, és részletesen beszámolóval..
Most csütörtökön jöttünk vissza. Kicsit hulla vagyok. Néha lecsekkolom, hogy a pulzusom még emberséges ütembe kattog e vagy sem a gyerekek miatt :) És *assza meg még mindig csipem őket. Nem tudom mi a probléma, pedig Walesbe már elszakadt a cérna, mécses minden (ígérem töviről hegyire levések mindent!). De most épp visszazökkentem a strapabíró au pair csaj karakterbe. Egyáltalán nem bánom a kemény munkát, pláne nem ha a host anyámnak segítek ezzel. A kapcsolatunk elég "weird", furcsa, nem inkább azt mondanám, hogy érdekes, vagy méginkább figyelemreméltóan különös, hogy meg se tudom fogalmazni. Nevetségesen hangzik talán, de abba sem vagyok biztos, hogy egészséges e :D Olyan történetek a múltból, jelenből, érzelmeket, gondolatokat oszt meg velem, hogy nem tudok máshogy érezni csak megtisztelve és mélységesen családtagnak kezelve.. ami talán nem jó. Talán.. Ha a fejem tetejére állok se lesznek soha az igazi családom, ez mindig egy tény marad, persze nem is akarom ezt, de néha ez a közelség összezavar. Csak kérdezd meg apukámat : üzletnek a családban semmi keresnivalója! Milyen igaz. Szóval néha kicsit nehéz ezt egyensúlyba tartanom magamnak, mert akármi meg akárhogy is van itt Én vagyok a "kívűlálló". Na a lényeg a lényeg, hogy tudom, hogy többet dolgozok az elmúlt egy-két hétben, meg alapvetően nyáron mindig több a meló, és a fizu még mindig csak 70 fontnál standál, de én annyi mindent kapok, hogy azt nem lehet kifizetni, vagy egy béremeléssel viszonozni. Persze azért kicsit meg lenne toldva a boldogság mérő egy-két fokkal, ha heti 10-15 fonttal több pénz ütné a markom, de nem probléma.. ;)

A gyerekek... A két lány néha olyan idegesítő, hogy kiabálok, ne mintha használna s már nem mintha érdekelne :) de ez így van. C'mon! Mindenki volt kamasz és 9 éves is, tudjátok hogy működik ez. Plána ha visszaemlékszem nekem milyen kapcsolatom volt a tesóimmal :D nem valami fényes. Teljesen egészséges vénáig idegesítő testvérek között rivalizálásról van szó. Nem vagyok szakértő, ez csak az én véleményem, biztos, hogy ez minden testvérpárral máshogyan zajlik le, bár szerintem az alapvető dolgok mindenhol megvannak. Néha már meg sem éri felemelni a hangom ha a helyzet úgy kívánja. Lazaság a titok, ha felhúzod magad attól előrébb nem leszel plusz még a fejed is megfájdul és nagy eséllyel még egy ér is elpattanhat az agyadban, az meg kinek jó, nem de?

Visszakanyarodva a repjegyes témára. A hobbim lett a repülőjegy vásárlás avagy egyszerűen csak belejöttem a netes foglalásba? FogGgalmam sincs, nem is akarom tudni honnan jön ez az őrület. Amint előbb említettem az utóbbi hetekben sikerült lefoglalnom egy pár jegyet. Kezdem az legelsővel és a legváratlanabbal. Szeptember 3-6 irány ÍRORSZÁG! És igen, még is összejön. Úgy látszik Írország olyan mint a blogírás.. halogatom, halogatom, de a végén csak sikerül összehozni :D Nos a társaság Ryanair, kiindulópont Birmingham, úticél Dublin. Miért is jött össze? Egy kedves lány még középiskolából, akivel egyébként még a röpicsapatban is együtt voltunk kedvesen meghívott engem még hónapokkal ezelőtt, aki mellesleg Dublin mellett él. Eredetileg Zsófival mentem volna, de nem úgy jöttek össze a dolgok, haza is kellett mennie hamarabb stb.. szóval úgy tűnt ebből nem lesz már semmi, feladtam, game over. Aztán felcsillant a reménysugi, Evelin megint rámírt (bevallom már el-elfelejtkeztem a témáról is) aztán gyorsan megsasoltam a repjegyeket és olyanannyira jó üzletnek tűnt, hogy mondom üsse kő! mindössze 50 font odavissza, nem rossz. A váratlan elem most jön a képbe kérem, mivel úgy tűnt egyedül utazok, amikor a nagy közösség kovácsolo facebook és skype összehozza az embereket, és hirtelen így elegyedtem szóba Lillával, akit alig 10 perc alapos érvelés után sikerült rávenni, hogy velem tartson! :) Köszi Lillám, biztos szuper lesz!!! :)
Második hadművelet, legspontánabb. Szeptember 22-25 PRÁGA! Társagág Wizzair, kiindulópont London, Luton, úticél egyértelmű :-). Eredetileg egy oldschool au pair találkozó, amiről már nyár elején tudtam, de nem gondoltam, hogy tényleg összejön. Nem én szervezem, egy régi német au pair csaj Nora. A legjobb dolog az egészben, hogy Martinka fog vendégül látni, nála fogok aludni, szal szállásra se lesz gond! Én a legjobban annak örülök, hogy az én cseh barátommal leszek, persze a találkozó egy bazinagy extra pont!! Egyáltalán nem készültem arra, hogy résztveszek, mivel a szállás miatt hezitáltam, majd a repjegy is.. de a jegy a végén csak 90 font volt. Csak. Na jó, nem leszek posh! továbbá megígértem, hogy kúrálom magam, tehát nem számítottam még egy ilyen elvetemült ötletre..
Haramdik és a legrégebbóta várt :) Szeptember 29-től október 14-ig HUNGARY!! Ehhez nincs mit hozzáfűznöm :) Már hiányzik a család és igen, I NEED A CUDDLE! :)

Szóval ez csak egy kis laza szöszi volt, a héten kidolgozom az összes többi ígért bejegyzést! várjátok! Jó lesz!

Ps.: Kérek egy kis életjelet rólatok kedves olvasók! Hiányolom a kommenteket! xx

10 megjegyzés:

  1. Szia Melinda!

    Egy zugolvasód vagyok a sokból, és köszi a soraidat, kedvesen és energiával teli írsz, jó olvasni:) Ígértél egy posztot a fősuliról is, hát várom, ha nem gond. Egyébként melyik könyvből készülsz a nyelvvizsgára/vagyis a nyelvi szűrőre?
    Kösz:Kinga

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus!!!! :)))

    hát lehet kúráról volt szó, de azt ráér később is ;) utazni mindig jó, pláne ha van rá alkalom:)

    Nagyon-nagyon várom már a kövi beszámolókat, Párizs... Wales,... írország... csehország (bár ott épp nemrég voltam :)
    hmm.. fincsi.. már előre megnyalom mind a tíz ujjamat... én utazni ugyanannyira szeretek mint enni és főzni :)

    Ja és életjel az mindig van, amíg írsz én addig olvaslak és kommentelek :)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  3. Fősuli, nyelvizsga! értette Kinga! :) ez is bekerül a következő bejegyezésbe akkor xx
    Fruzsi, köszi a lelkes olvasást. Hogy megy a család keresés?

    VálaszTörlés
  4. Igen kisbogaram,már nagyon hiányzol,nagyon várom a szeptember 29-ét!
    Pörögsz,mint én vmikor,tudom milyen jó érzés,nem fáradsz,hanem plusz energiával töltődsz fel.
    Csodálatosan szép helyen voltatok.
    Mindenért nagyon büszke vagyok Rád,további kitartást,és csodás napokat.Nagyon szeretlek!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Végre, végre friss!^^ Mondhatni naponta fellestem, hátha van valami új bejegyzés. Már nagyon várom a beszámolódat Wales-ről (is)!:)
    Engem is érdekelne az a fősulis bejegyzés.:$:)

    Üdv,
    Rita:)

    VálaszTörlés
  6. utazgass csak utazgass, Prágába meg pláne
    (mondja egy cseh szakos :))
    Dublinba még nem voltam, de én is úgy vagyok a blogírással, mint te, akkor nekem is egyszer összejön majd az ír út, mert hát még skóciában au pairkedtem mikor kitaláltuk ugye xD
    én is belejöttem a repjegy vásárlásba, így hnapután Brüsszelbe röpülök, aztán igaz, vonattal tovább, de Amszterdam is még ehéten vár ;)
    szóval majd jó utat, váltjuk egymást a légtérben :D

    VálaszTörlés
  7. Anyukám, már nem tudok mit írni, mindig zavarba hozol.
    Rita készülnek a bejegyzések.
    Renkovic kellemes utazást! Brüsszelbe már voltam, Amszterdamba még nem. Én a holland fővárosba töltenék el több időt, engem Brüsszel nem fogott meg.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon várlak haza én is, és büszke vagyok Rád, hogy tele vagy ennyi tervvel mindig, és sose adod fel!!! puszillak Zsófi

    VálaszTörlés
  9. Szia Melinda!
    Türelmesen várjuk a beszámolóidat. Mindig nagy élményt jelent olvasni kedves, érdekes, élettel teli kalandjaidat, mindennapjaidat és véleményedet. További sok élményt, örömet és jó utat kivánunk, érezd nagyon jól magad!
    Puszi, Gabi

    VálaszTörlés