2010. december 7., kedd


A múlthétvégéről nem írok regényt.. privát volt, ismét Lisával. Pénteken pubozni voltunk egy helyi beülősben. Tőlünk 15 perc séta. A hazafele úton intenzív hóesésbe keveredtünk. Sűrű és nehéz volt, épp jó volt egy hóangyalra. :)
Szombat este úszni mentünk, ahol rájöttem nem tudok gyorsúszni vagy csak elég gyatrán.. viszont a csukásom egész jó és kiszúrtunk egy koros férfit, aki a búvárszemüvege alól stírölt minket... undorító. legközelebb bemutatom neki ujjaim királyát, a középsőt a víz alatt..
Vasárnap elmentünk a helyi római katolikus templomba.. valami merőben eltérőt vártam, de szinte ugyan az a mise menete.. Azért látogattunk el, mert Lisa még nem volt angol misén, szerette volna megnézni. Fent ültünk a kórusnál, ahol általában az orgona is van. A kórustagok olyan élvezettel és örömmel énekeltek, egymásra mosolyogva és nevetve, egész varázslatos volt. Ami meglepett, hogy amikor körbe küldtek egy kosarat pénz összegyűjtésére, nem tűntek adakozóaknak az emberek. Én előre bekészítettem pár penny-t.
Később megnéztük a Harry P. utolsó részének első felét. Azt már rég tudjuk, hogy sosem volt ez gyerek film, még elég horrorisztikus elemek is vannak.. engem nem zavar. Én szeretem. Mindenevő vagyok filmek terén, talán a horrort annyira nem komázom.

Az elmúlt napokban annyi mindent történt. Ezt most meg kellett, hogy jegyezzem magamnak, hogy majd ha egyszer visszanézem, emlékezzek mikor kezdődött el az újabb őrület.. . :) Szemét leszek, nem mondok egyenlőre semmit, mert a poént nem illik lelőni... Bocsi. Sorry. Entsuldigung.

Lassan itt a Karácsony.
Ilyenkor gyakran rám tör egy melankólia hullám. A téli aktív hobbin így az ünnepek táján a töprengés, morfondírozás, a világ kivesézése és hasonlók. Szerintem egész jól haladok, most épp összezavartam magam. Sebaj. Meg helyrepofozódok. :)
Pánikra semmi okom, kimondottan jókat röhögök. Reggel mindig felkelek, az elmém friss és tiszta, tele vagyok elvekkel, elhatározásokkal, tényekkel amik mellől nem tágítok majd ez a napvégére fejre áll. :) Ilyen minimum egyszer megesik. Nem csak velem, mindannyiunkkal.
Az ünnepekhez pozitívan állok az idén. Bár nem lesz igazi a Karácsony az idén sem, persze én döntöttem így. Itt töltöm a hostokkal ismét. Annak ellenére, hogy olyan közegbe leszek, ahol szeretnek, még mindig semlegesen érzek iránta. Ez tudom meg fog változni a jövőben, mikor megtartom az első olyan Karácsonyt, ahol lesz saját készítésű dísz a fán, fahéj illatú süti aroma a levegőben, együtt kreált családi vacsi, család és barátok és az igazi üzenet. A felsoroltak mind illúziók ugyan, a sok faktor mögött csak egy a lényeg.
Az Szilvesztert pedig elmegyek és megünneplem. Nem azért, mert illik s kötelező, csupán tavaly kihagytam. Innentől semmit nem akarok kihagyni, elvesztegetni. Meg amúgy is.. még csak 20 vagyok kérem! :) Otthon ülni Új Évkor "egészségtelen". :)

Ma vettem egy csomag képeslapot. Nem tudom kire hogyan hat, én imádok küldeni és fogadni képeslapokat. Kész a képeslap listám, holnap leülök és megcsinálom őket, s legjobb esetben még fel is adom, ha időm engedi.. :)

1 megjegyzés:

  1. Remélem a következő karácsonykor valóra vállnak az illúzióid.Nagyon fogsz hiányozni karácsonykor, de lélekben veled leszek.
    Nagyon szeretlek és örülök,ha TE jól érzed magad és boldog vagy.

    VálaszTörlés