2009. december 20., vasárnap

Day out in Oxford


itt lakom :)

ez még Chippy









beltéri piac

Nagyon hideg van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Az utakat hanyagolják, néhol le van sózva, 100%-os óvatossággal lehet közlekedni. Így is tettem, egy picit még is megcsúszott a kocsim! Nincs gumi csere az angoloknál! Egész Oxfordshire-nek egy hótolója van, a hólapát is fogalmát szürke köd fedi!
Kihagytam a családi party-t tegnap, még mindig beteg voltam. Oli babával itthon maradtunk, viszont javában a kiságyában volt, tehát jóformán nem is vigyáztam rá! Csak olvastam, tévéztem, gyógyítgattam magam.
Ma pedig a karácsonyi vásárlás 70%-t elintéztem Grétával Oxfordba(a hó miatt Birmingham elhalasztva). Útközben megkajáltunk a Pizza Hut-ban. Egy iszonyatos röhögő görcs jött ránk bent :) Kedden megyünk moziba, az "Avatar"-t nézzük meg! Én hívom meg Grétát, mivel januárban szülinapja lesz s ez amolyan előszülcsinapcsi ajcsi!
Ohhhh és kezdek jobban lenni. Nem hiába gyerekek, a sok C-vitamint megteszi a hatását!

6 megjegyzés:

  1. Júúj, Ediben is esik dögivel, meg le vannak fagyva a járdák, szal az úton közlekedek. Vagy úgy megyek, mint egy pingvin :P
    Engem is idegesít, hogy nem sóznak/homokoznak. Nagyon rossz :S
    A no gumicsere meg dúúúrva :O
    Nah, örülünk, hogy jobban vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Itt a hó mennyisége nem is kétségbe ejtően sok! Sőt, mondhatnám, hogy semmi! De mivel az utak lejtősek, keskenyek így ez a mennyiség és épp elég, hogy keresztbe tegyen a közlekedésnek. Sózni több okból sem sóznak, rossz az útnak, rossz a guminak, feleslegesnek tartják és inkább begubóznak a házakba. Eddig díjaztam, hogy sok mindenben különböznek a magyaroktól(és mindenki mástól), de ezt már durvának tartom! :)

    VálaszTörlés
  3. naháááát
    szép helyen laksz azt már múltkor is emgállapítottam
    ^^
    meg jó az első kép rólad
    ja am havazás
    nekem rem nem lesz hatással a hazautamra :S
    énmár cska ezen aggódom
    ja am mikor leesett itt is az első hó akkor hússzal mentem minden úton.safety first

    VálaszTörlés
  4. am a beltéri piac newcastle-ben is olyna hangulatos volt.fleeeesss.itt fenn nem divat az árkádolt izé :D

    VálaszTörlés
  5. tudom, hogy szép helyen lakom köszike :) majd meglátod, hogy most Kari előtt milyen szép! Nagyon sok ismerősömnek késett a járata, vagy a szerencsétlenebbeknek el is törölték. Remélem neked minden rendben zajlott, azért majd jelentkezz, hogy mizu!
    És én akartam több képet is csinálni a beltéri piacról, csak a hentes látván Gréta rosszul lett egy kicsit és el kellett húzni a csíkot! :)

    VálaszTörlés
  6. netán vega?
    am minden ok
    cska elvoltam havazva ha már a táj nem
    és ezért nem jelentkeztem...
    de bepótolom az olvasást is nem csak az írást ;)

    VálaszTörlés