2009. december 18., péntek

Egy Karácsony előtti hét s egyben talán az eddigi leghosszabb bejegyzés

Szióóó!

December 12.(múlt szombat) ~ Christmas party. Egész jó volt, bár a halloween-it nem múlta felül. Én csak a jelmezes, bolondos hangulatnak tudom ezt be, nagyobb poén volt és sokkal őrületesebb. Bár mintha a mostanin többen lettünk volna. A suliból szép számmal voltunk, még a tanárok és a kis tanárok közül is eljöttek páran. Persze az idősebb tanárok nem időztek sokáig :) szerencse, fusztráló is lett volna bevallom. Zsófival és Grétával indultam Chippy-ből, két kocsival mentünk, mivel úgy lett volna, hogy maradok a vasárnapi suli bulira és Zsófi hamar haza akart menni. Buli előtt felvettem Petrát a sulinál, mert nem akart este egyedül csámborogni, aztán elmentünk közösen Standlake-be(Witney-től 10km) egy új magyar lányért, Dorináért. Dorina nem rég keresett fel, nagyon aranyos velem egy idős csaj. Csak néhány napra jött ki, megízlelni az au-pair életet:), aztán Karácsonyra visszautazik és januárban újra jön Angliába, de akkor már hosszabb időre. Azért is hívtam meg, mivel én is az első hetemen voltam az első bulimba, és tudom milyen fontos az új emberekkel való találkozás. Remélem élvezte!( bár mintha említette volna, hogy igen:) ) A dekorációt Alina és Nelly csinálta, tök jó volt. Műhó a párkányos, a megszokott hóspray az ablakokon, lufik(partyk elengedhetetlen kellékei), minifenyő, üvegfesték a Merry Christmas felirathoz egyéb dekorra nem emlékszem, szerintem ennyi volt. A bulin volt Secret Santa, avagy mindenki vett kb. 3-5 font értékben ajándékot és a mini fenyő alá rakva mindenki választhatott egyet(csak azok között, akik vettek ajándékot). Én a Boots-ba vettem egy parfümöt, azt hiszem még Zsófival és neki is meg nekem tetszett. A Nelly kapta meg végül és örült neki. Én kérem, egy kiskocsis kulcstartót kaptam, amit ott is hagytam véletlenül a Mo házában. Azóta is próbálom megemészteni ezt az egészet. :) Még buli előtt 1 fontot kellett adni a mikulást sapiért, vagy választhattál rénszarvas szarvat is.
Valahogy így néztünk ki - - - - >
Egész este táncoltam. Másnap nagyon fáj mind a két lábam! Jajj imádok táncolni. A Dorina mondta, hogy érdeklődik valami táncos elfoglaltság után Oxfordba, én is!!! :) Bár mintha ő a standardhez húzódna, engem meg inkább a hip-hop, r'n'b érdekel. Még meglátjuk! :) Lehet kipróbálok valami újat. Az új évtől elkezdek egy délutáni elfoglaltságot, csak heti egyszer, még tervezgetem mi legyen az(tánc, színész szakkör:), sport, egy másik nyelv, egy kurzus az egyetemen vagy tőlem egy kicsit elvontabb dolgok is jöhetne...) tippeket szívesen fogadok! :)
Kép hozzáadása

A bulin készült képek


Martina gratulál a nyerteseknek(vagyis nekünk) :)



Forgalmas hét volt, az biztos. A lábaimat ugyancsak nem volt időm lógatni.

A hétfői napom szokásos kezdéssel indult, nagy takarítás. Mikor a gyerekek itthon vannak, ez az egyszerű rutin elég borzasztó tud lenni, de szerencsére elvitte őket Emma a nagyihoz tehát minden akadály nélkül végezhettem a dolgom. Ha jól emlékszem 2 körül készen is voltam. Aztán maradt pár órám, hogy felfrissüljek és lemossam a domestos szagot.Majd 18.15-től 23.00-ig babysitteltem a szomszédnál. Csak az egyik fiúra kellett vigyázni, Max-re. Végül is alig másfél órát voltunk együtt, mivel 19.30 már bed time. Amikor megérkeztem, otthon volt a nő férje(aki francia), akivel még nem találkoztam. Elég jóvágású férfi, smoking, menő teló. Amikor ott voltam, pont valami üzleti cuccot bonyolított le mobilon. Aztán még egy másik férfi is ott volt, aki szintén telefonált, és ha jól hallottam németül beszélt. Ohh, egészen biztos vagyok, hogy német volt(a dialektust már nem tudtam megállapítani :D), de felismertem, mert középsuliba négy évig "tanultam" németet is. A nő szívélyesen fogadott, a kis srác már be volt sózva, hogy megint jövök. Mondta a nő, hogy Oxfordba mennek üzleti vacsira, és a nagyobbik fiú megy velük. Amikor mind a két csávó végzett telón, odejöttek hozzám bemutatkozni. Kérdezték, hogy német vagyok e :) Mondom, hát nem, de kipróbálnám, hogy milyen :) Erre nevettek. 10percen belül el is húztak. Aztán felmentünk Max-el a szobájába és megmutatta mit kapott szülinapjára. Egy biliárd asztalt, nem ilyen kis asztalra pakolhatós izét, hanem egy rendes négy lábon álló fajtát. Mellesleg ha megfordítod(amihez két férfi minimum szükséges), akkor egy ping pong asztal áll a rendelkezésedre. 2 meccset lejátszottunk, mind a kétszer én nyertem. :) Nem voltam buzgó mócsing, de a kis srácnak még kell vennie pár leckét :). Aztán együtt megcsináltuk a reading házit, ami abból állt, hogy ő olvasott én meg javítottam és segítettem neki. Aztán a reading naplóba írnom kellett, néhány sort, hogyan is boldogult a Max. A bed time simán ment - fogmosás, mutatott pár képet 1-2 családi nyaralásról(Dubaiban!!!), néhány "hadd maradjak még 5 percet ébren" trükk, aztán alvás. Utána lementem a hatalmas nappaliba, lefeküdtem a kényelmes kanapéra és az este hátralévő részében a New Moon könyvemet olvasgattam. 11 előtt egy kicsivel meg is jöttek, ügyesek, nem késtek! Ezt szeretem! :) kb. egy 10ezer Ft-ot kaptam alig 4órás babysittért, és ebből gyakorlatilag másfél órát dolgoztam :) Eredetileg éjfélig kellett volna maradni, de megbeszéltük, hogy még se kell...

Kedden
suliban voltunk. Órán már CAE-s feladatsorokat csináltunk. 12 pontból már 8 pontot hoztam, és már neten is csináltam párat és mindig 60% felett van. A legközelebbi CAE márc-ban lesz, amire úgy hiszem jan-ban már jelentkezni kell. Nos, vagy sikerül az FCE vagy nem, még egyszer már nem jelentkezek arra, hanem már az CAE-re. Mivel van még 3 hónapom felkészülni, és most már tudom a tanulási stratégiát is, ezért úgy döntöttem, hogy belevágok. Kedden reggel elég kellemetlen hírrel indítottam a napomat. Bemértek az úton. :( :( A megengedett 30mérföld helyett piszkosan és szemtelenül 38mérfölddel mentem! Emma nem volt írtó dühös, inkább én szégyelltem magam. 3 lehetőség van : 1. speeding course(egy elődadás a gyorshajtás kockázatairól), 2. 60-70 fontos pénz bírság, 3. az éves biztosítást 200 fonttal megemlik... Délután Holy Ellie barátja a suliból eljött hozzánk egy sleepover bulira :) Nagyon rendes kis csaj, édes Oliverrel is. Tudok Holy apukájáról egy story-t, még nyáron egy tánc party-n voltunk. Mesélte az anyukája, hogy a tv-ben vagy rádióban volt egy történet az apukáról(ekkor még nem ismerték a szülők egymást) és a pasasnak csak az egyik lába maradt meg valami háborús dolog miatt. A nő az interjút hallva, felkereste a férfit, mert segíteni akart neki, vagy valami nagyon hasonló okból. És egymásba szerettek és összeházasodtak. Most pedig 3 gyönyörű kislányuk van és még nagyon jó anyagi körülmények között is élnek! Eszméletlen!!! nem de?!

Szerdán
a délelőtt hamar elrepült, délután pedig a Emma2-nél vasaltam 2 órát. Aztán délután Emma, Hattie és én karácsonyi filmeket néztünk. Az egyik nagyon vicces volt, a címe : Elf. A fickóról szól, akiket a karácsonyi manók neveltek fel, csak felnőtt korár kinőtt az északi sarki közösségből, és a többiek és a Télapó tanácsára elment felkeresni az igazi szüleit. Egy kis hintést kapott a Télapótól, merre is induljon. És mint minden nagy story ez is New York-ban játszódott...! talán kicsit "béna" film, nekem azért egy élménynek pont jó volt! Aztán este még a lányokkal megnéztünk egy másikat. Szerintem a Télapu 3 volt az, a magyar címet nem tudom, az angolra meg nem emlékszem. Hát ez talán kicsit erőltetett volt!

Csütörtökön
át akartam menni Zsófihoz, de nagyon elfoglalt volt. A fogászatot lekéstem! 10.00helyett 10.50 olvastam. A kis kártyán, amit a nő adott a rendelőben, határozottan egy 5-ös áll az egyik nulla helyett! Sebaj 23.-án megyek újra! Délután vendégeink voltak. Emma egyik rokonának a két kisfiát láttuk vendégül egy délutánra. Oroszországból jöttek, ott is élnek. A család minden tagja angol azt hiszem. A kisfiúk halálira édesek voltak. Nem rosszak, kicsit csintalanok. Tudnak persze angolul, már egy kezdenek oroszul is jól beszélni és franciát is tanulnak. Nem semmi. Mindössze 4-5 évesek lehetnek. A nagyobbik nevét nem jegyeztem meg(elég érdekes volt), de a kisebbik Jolien. És mindig azt mondta, "I can speak England" :) nem pedig English. Annyit nevettem rakjtuk! Este taliztam Grétával, felvettem a házuk előtt és beültünk ide Chippy-be dumálni. Én ittam két pimms-et, ami nagyon-nagyon fini! Nagyon kevés(említésre sem méltó)alkohol mennyisége van. Inkább olyan, mint egy gyümölcs koktél! Kb. 2 órát maradtunk és angolul ecsetelgettük történelmi ismereteinket! :) Elég vicces volt. dumáltunk VIII. Henrik-ről és feleségeiről, szóba került Hitler és megdöbbenésemre, olyanokat hallottam róla a német barátnőmtől, hogy meg is változtatom a szemléletemet. Mondta, hogy nagyon sok német félt Hitlert-től és egyáltalán nem szimpatizáltak nézeteivel, de rengetek embernek bele kellett egyeznie és követni őt, máskülönben halál még az "áruló" németekre és családjaikra is.
A mai nap ... péntek... ez a kedvencem általában :) Ma nagyon alaposan felporszívóztam a földszintet, egy halom mosatlannal végeztem, aztán 1-től 4-ig aludtam, mert nagyon rosszul voltam. Lázam volt, rázott a hideg, folyik az orrom, tele van az arcom(tudjátok mivel) és majd szétrobbant a fejem. Alig tudtam kivánszorogni az ágyból... Aztán csak sikerült, letotyogtam csinálni egy forró teát magamnak, aztán neki álltam egy kicsit olvasni megint, de alig 40 percet tudtam, aztán már supper time... Aztán most itt írom a blogomat........
Holnap Emma húga férjének a szülinapi party-ára kell menni, remélem jól leszek. Nem akarok úgy megjelenni, mint a másnapos bálnafos! Vasárnap pedig Birmingham. Karácsonyi vásárlás és amolyan német karácsonyi piac vagy mi a manó lesz, tehát Gréta mindenképp menni akar!

Zsófi hazament
és nem tudtunk találkozni a héten. Kiszámoltam, csaknem egy hónapig nem talizunk Zsóóóó!!! Ezt a csapást, helyre kell hozni, amint visszajössz!

Esett a hó ma, vagy inkább csak szálldogált. Nem is nagyon maradt meg, hóember ma se lesz! :)
De bízok, kesztyű már készenléteben!!! :) Remélem fehér Karácsonyunk lesz!!!

3 megjegyzés:

  1. wá bazze
    a dubaiban nyaralók házára már a múltkori bejegyzés után is tök kivi voltam
    ez jó kis mozgalmas bejegyzés volt
    öröm volt olvasni hogy pörögnek a napok
    bár a vége a betegség nema legjobb zárás
    de fő hogy ettél sok c vitamint és jobban vagy
    menj is CAE-re és hajrá
    sikerülni fog!!!
    a buli meg jó lehetett
    kár hogy itt nemvolt nekünk semmilyne ilyenünk ESOL-on... na midnegy :D

    VálaszTörlés
  2. Tudod én még el is vittem a gépem pontosan ezzel a szándékkal, mondom egy két képet ez csak megér. De nem akartam, hogy a kiskölyök majd azt mondja az anyjának, hogy te ez a csaj itt fényképezte a házat :D

    VálaszTörlés