2009. december 28., hétfő

2009 utolsó hete

Most minden bejegyzést az adott napon írtam napközben és este.

H
ÉTFŐ

Ez a suli szünet harmadik hete. Jövő keddtől újra iskola. De jó! Imádom a csajokat tényleg, de így hogy állandóan itthon vannak elég nagy lomot csinálnak és a hétfői takarítás egy rémálom. Emma mondta, hogy nyugodtan átrakhatom a jövő heti takarítást hétfőről keddre. Ma reggel 10-kor kezdtem el a takarítást. Nem haladtam. Oli kétszer is aludt ezalatt az idő alatt és abba kellett hagynom a porszívózást. Fél3-ra sikerült végleg befejezni. Aztán most lazulás... Vagyis egy darabig, ugyanis minden nap köt tanulnom kell valamennyit. Nagyon kell az a felsőfokú!!!!!
Épp most hívott a barátom, mivel szülinapomra egy új telefont kapok(samsung s5230), bár én mondtam, hogy tényleg nem kellene, komolyan is gondoltam, mivel nekem mindegy, hogy milyen a telóm. A mostani egy alap teló és nekem még is tökéletes. :) Bár az igaz, hogy néha megadja magát.
A nagymama nem sokára átjön teára, pontosabban már itt kellene lennie...
Ma babysittelni kell, mivel Emma megy a barátnőjével Emma2-vel vacsizni :)
köszönő levél Hattie-től ami vicces, mivel megbeszéltük, hogy nekem nem kell küldeni plusz még meg is van címezve :)
KEDD

Reggel Hattie bekopogott hozzám és megkérdezte, hogy nem e száríthatja itt a haját. Aztán mondtam, hogy persze, még a hajszárítómat is kölcsönkérte :) Segítettem neki egy kicsit majd mondtam, hogy szívesen ki is vasalom. Mostanában még közelebb került hozzám, amit nem bánok afelől, hogy szeretem és nagyon aranyos, de néha tartok attól, hogy talán baj lesz belőle. Az elmúlt 2 hétben háromszor is anyának szólított, ami egyébként megesett Zsófi barátnőmmel is(Bella maminak szólította őt), de ez az én esetemben más, mivel Hattie 8 Bella 2 éves... Puszta véletlennek veszem.
Ebédre vendégeink voltak. Emma unokahúga és öccse jöttek látogatóba. A srácnak nem tudom a nevét, a lányt viszont Hannah-nak hívják, akinek az esküvőjére Emma utazik Hattie-vel Ciprusra szeptemberben. {{ A család állandóan úton van! Csak amióta én itt vagyok a lányok voltak Hollandiába és Walesbe, James Ciprus és Anglia között ingázva dolgozik, Emma az ideje nagy részét itthon tölti. A szülők áprilisban a Maldív-szigeteken fognak üdülni egy hétig, nyáron az egész család megy tengerpartra(eddig Törökországba akarnak menni), valószínű, hogy velem együtt! :) }}.
A müncheni dolog alakulni látszik. Elkaptam Em telefon beszélgetését, amikor is említette, hogy nyáron lesz egy szabad hete, amikor a lányok Tessa néninél nyaralnak. Hallottam a telefon másik oldaláról a kérdést : "Is Tessa gonna supervise them all alone?" - erre a válasz, Melinda fog segíteni Tess-nek. Még személyesen nem mondott Em semmit és én sem iszok a medve bőrére, de 50%-os sikernek veszem. Talán azért sem említette még meg, mivel ott voltam én is végig a konyhában és gondoltam, hogy úgy is hallottam az egész beszélgetést...

SZERDA

Reggel Sharonhoz mentem vasalni. Kicsivel tíz előtt értem oda. Általában senki nincs a házban, de most mindenki otthon volt. Mindössze két órát kellett csinálnom. Már csaknem végeztem, amikor az apuka bejött a konyhába megkérdezni, hogy ugye Magyarországról jöttem, mert a kisfiúk meg akarják keresni a térképen hogy hol lakom. Majd rámutatott egy kis ajándékra a pulton ami nekem volt szánva :) Csokik. . .
Aztán a srácok egy hatalmas térképes könyvvel jöttek oda hozzám. Az apuka buzgón kérdezett mindent ami csak hirtelen az eszébe jutott Magyarországról és rólam. Kérdezett szavakat hogy van hogy köszönöm, szia stb... Megpróbálta kiejteni a várost, ahol lakom(Nyíregyháza) és a másikat ahol születtem (Vásárosnamény) kiejteni, de a második nem igazán jött össze :) Azon vettem észre magam, hogy három "eager men" pislog felém ezer meg ezer kérdéssel :) Aztán az apuka el kezdett mesélni Chipping Norton-ról tök érdekes dolgokat, például azt sem tudtam, hogy valaha volt vasútállomása, és képeket mutatott a főtérről 1912-ben, valamint a saját házukat is megmutatta egy régi fotón a könyvben! Eszméletlen jó. A nagyobbik srác mondta, hogy nem szereti a magyarokat, mert ők robbantották ki az I. világháborút. :) Ami nem így van és el is magyaráztuk neki :) A két könyvet elkértem kölcsönbe mindössze mára, holnap mikor megyek Emma2-höz akkor bedobom nekik. Tényleg nagyon jók! Az apuka még jobban megörült annak, hogy elkérem a könyveket, mint én hogy elvihetem őket. Csaknem félórát dumáltunk, de végül tényleg mennem kellett...

Nem említettem az összes ajándékot, amit kapott a család. Emma meglepte magát és a lányok három jeggyel a Riverdance-re és vett egy előzetes DVD-t egy korábbi előadásról, amit együtt néztünk meg. Imádtam! Ez egy hagyomás ír sztepptáncból álló színpadi show, mely a gyors lábmozgásról híres. Az előadások alatt a táncosok kezei és teste szinte mozdulatlan, végig ugyanabban a tartásban van. A show-t először az 1994-es Eurovíziós Dalfesztiválon mutatták be, mint átvezető előadást április 30-án. Majd 1994 novemberében elkeltek a jegyek az 1995. február 9-én a dublini Point Theatre-ben bemutatott első önálló Riverdance show-ra. A fellépők között volt Michael Flatley ír táncbajnok. A show akkora vonzerőt szerzett, hogy az ír művészet nagyon rövid idő alatt világszerte népszerű lett. Együtt megnéztük a DVD-t és egyszerűen bámulatos. Szívesen elmennék én is velük! :)


Említettem a lányoknak, hogy nálam van a szalagavatós DVD-m és szívesen megmutatom nekik. Emmáék megkérték, hogy nézzük közösen. Szóval ők is be lettek avatva. Teljesen el voltak ámulva. Itt nem szokás ilyen táncos ünnepséget tartani. A host anyám még azt is mondta, hogy igen csak nehezen lehetne rávenni az angol fiatalokat ilyesmire! A kedvenc reakcióm volt, amikor megkérdezték, hogy miért vannak a lányok menyasszonyi ruhákba az egyik osztály táncánál. :) Egyszerűen rátapadt a szemük a TV-re.

CSÜTÖRTÖK

Oli beteg volt a héten. Sokat sírt, éjszaka többször felkelt, napközben teljesen kezelhetetlen volt. A csajok pluszba itthon voltak ugye. Emma pedig teljesen kimerült, még úgy is, hogy én mindig itt vagyok neki. Mondtam, hogy szívesen felkelek Olihoz legalább egyszer éjszaka és nem plusz pénzért csak szívességből, de csuklóból visszautasított. Mondta, hogy nagyon kedves tőlem, de így is eleget csinálok. Ezért más eszközökhöz folyamodtam :) Meghívtam a lányokat jégkorizni Oxfordba. Meghívtam őket a pizza expressbe, de mivel Szilveszter napja volt Emma vacsorával készült így nem mentünk. (Jövő héten elmegyünk mivel Ellienek 14-én volt a szülinapja és még nem vettem neki semmit. Megdumáltuk az anyukával, hogy majd elviszem a csajokat valahova.)
A jegyemet ezúttal nem engedtem Emmának, hogy fizesse. Mindig ő fizet be mindenhova. Mindössze Ł4. 70/fő 2 órára. Koris disco-t is rendeznek, úgyhogy nem sokára újra megyünk. :)New Year's Eve
Volt egy közös vacsi Carolékkal. Kipróbáltam a véres steak-et. Pusztán véletlenszerűen, James nem sütötte át jól. Amikor megvágtam a húst láttam, hogy véres. Ugyan megkérdezték, hogy nem e akarom hogy újra átsüssék, de hagytam és mondtam, hogy megeszem így. Nem volt különösebben más az íze. Jó volt. A desszert apple pie volt, amit a host anyukám házilag csinált még a héten valamikor és a fele megmaradt. Sajnos odaégette a sütőben. Hatalmas füst terjedt szét a konyhában. A tál 12 órát ázott a mosogatóbban!!!
Vacsi után zenélő cracker-t bontottunk. Minden cracker-ben volt egy síp, a skála egy-egy hangjával. Én voltam a mi, Emma a szó, James a és így tovább. Volt egy karmester(Ellie), aki egy pálcával irányított minket. Egy darab papíron volt a sorrend mikor ki jön, e szerint haladtunk. És a happy birthday to you-tól kezdve a London Bridge is falling down-ig mindent elő tudtunk adni. :)Itthon maradtam, mivel mindenki de tényleg mindenki hazament az ismerőseim közül, és még éjfél előtt elaludtam. :)
A hét képe : Oli és Hattie

A hétvégén még nem tudom mit csinálok. Egy lány írt még múlt héten, hogy szeretne talákozni. Nos, lehet ez az egyik program. :)
Nagyon várom, hogy Zsófi és Gréta visszajöjjenek! Tegnap Martinától a cseh osztálytársamtól kaptam egy köszöntő sms-t. Oh már alig várom, hogy ők is visszajöjjenek!!!
Mindenkinek szép hétvégét!!!

4 megjegyzés:

  1. de aranyos a köszönőkártya
    anno Carter engem is sokszor szólított 'mami'nak...

    VálaszTörlés
  2. :) hát nem is tudom, hogy is vegyem ezt a mamis dolgot. Most már talán azt mondom, hogy szó botlás, a gyakori "szeretlek"-ek jobban "zavarnak"... nem akarom, h ebből baj legyen, mert volt már rá példa másoknal..hm..

    VálaszTörlés