2009. november 12., csütörtök

Egy rendhagyó bejegyzés

A most következő bejegyezés Zsófi és Greta hétvégéjéről szól, persze csak a legimpresszívebb módom vagyis képek által. Mivel én otthon voltam egy hétig, így kimaradtam most ebből, de annyira tetszettek és jónak találtam őket, hogy gondoltam kár lenne kihagyni bennetek ebből addig, amíg én is el jutok oda(a köz.jövőben várhattok még egy szösszenetet). Megköszönném Zsófinak a kedves ajánlatot, hogy közzétegyem a képeket.Tehát jöjjön néhány kép Burford-ról és a Broadway Tower-ről(avagy Anglia legkisebb és legmagasabb kastélyáról) a csajok által...

ékes bizonyíték, hogy (még mindig) milyen szép Anglia






Egy darab hercegnő, hajleeresztős s azon felmászós téma, sárkány nincs, és egy nagy adag boldogan, amíg meg nem!
Hercegek, királyfiak, leendő trónvárományosok, gazdagok és szépek jelentkezését várjuk a rescueaprincess@happyforever.com-ra







Burford - egy felmérés alapján Angliában itt a legboldogabbak az emberek


Gondoljunk az édesszájúakra is

Kép címe : Zsófi és a paradicsom

3 megjegyzés:

  1. Szépek a képek, látom ott is még jó idő van, de azért gondolom már csípős a levegő :)
    Amúgy május végéig tervezem a maradást, pár hónap otthon, de tuti, hogy visszajövök.
    És köszi a meghívást, szívesen csatlakozom, ha jöttök =)

    VálaszTörlés
  2. pont azt akartam énis kiemelni hogy milyen szép az idő, nem mint itt, bár tuti csak akkor esne, ha ottlennénk, igaz Ági? :P
    a kastély-tologatós kép meg poén xD

    VálaszTörlés
  3. Hello Skótok :)

    Sapka, sál, kesztyű! ápr környékén mennénk szerintem, eddig úgy van.. Írország is tervben van természetesen... :D meg még annyi minden, csak győzzem!!! :)

    VálaszTörlés