2009. november 16., hétfő

Szép jó estét! :)

Gondoltam megjegyzem, hogy épp este van, mivel az időt nem tünteti fel a blog. Nagy általában ilyenkor írogatok. Na most rákanyarodnék a lényegre. Csütörtökön átmentem Zsófihoz, amit normális esetben, s ha időm engedi rendszerint minden héten megteszek egyszer. Ezen a hét és pontosan megint csüt-ön átmegyek megint :) Szeretünk egymáshoz járni, ezt megállapítottuk. Szerintem az, hogy az ember csak a Tv előtt ücsörögve, vagy egy szunyókát beiktatva tud pihenni tévhit. Én jobb szeretek "aktívabban" semmit tenni, ami magába foglal egyet pletykálni valót, egy angol teát, valami ennivalót(Zsófi keksz!!), egy kis böngészést ez meg az után a Neten, ha az idő szép felhörpintünk egy kis sétát is. Már azt is megoldottuk, hogy mivel pótoljuk a sétát télen, amikor csak összefutunk hétköznap... filmnézés. Ajánlom mindenkinek, aki szintúgy imádja a mozivilágát, mint én. A leghasznosabb tulajdonság, hogy ez az egyik legjobb eszköz az angolod fejlesztésére! Oh, és apropó, hát itt jön képbe a New Moon, amit eddig tervek alapján vasárnap meg is nézünk. :) Szóval visszakanyarodva a csüt-höz, ami megint kellemes volt drága Zsófi, írnám hogy -kám , de te azt nem szereted. Képek még mindig nem készültek a kertről, de már nem is érdemes, csak majd jövő tavasszal, amikor nagyon szép lesz megint az idő. Íme tényleg csak néhány kép
a kivezető és a bevezető út Zsófiéktól/hoz
Elmentünk egy rövid sétára, ami egy kisebb dombon vezetett fel(gyakorlat, testmozgás ezerrel) és elmentünk egy hídhoz, ami az autópálya fölött fut(legjobb tudomásunk szerint B'ham és London között). Flash volt ott állni, mindenki dudált, Zsófi ott mosolygott, minden :) mire mondom, hogy lehet pont annak néznek minket :D :D :D Bár erősen kétlem, ez csupán a vicc kedvéért mondtam, mivel Angliában ilyet egyáltalán nem látni. Biztos van ilyen valahol, én még nem láttam.
Egy csipet a Zsófiék kertjének csipetjéből :)



Pénteken Zsófi már át is jött egy nagy hétvégi itt alvásra :) Ezúton is köszi :) Este Greta, Zsófi, én beültünk egy pubba csak ide Chippy-be. Legközelebb készítek képeket, mert érdemes meglesni milyen egy angol pub. Nem maradtunk sokáig, mivel szombaton dolgozni kellett.
Szombaton annak ellenére, hogy dolgoznom kellett, nem kellet időre felkelni. Hattie bekopogott és bejött azért felkelteni minket :) Nem is tudom talán olyan 10 körül lehetett mire kimásztunk végleg az álom édes mámorából és rászántuk magunkat, hogy levánszorogjunk a konyhába. Oli babára nem kellett egész hétvégén vigyázni. James szülei(John és Carol) felügyeltek rá és ők is itt töltötték a hétvégét velünk. James mamája valami elragadó nő. Emma is nagyon-nagyon szereti. Még egy teát is megittunk vele. És ez az a pont ahol 2 észrevétel összeütközött, ugyanis Zsófi szerint, úgy néz ki, mint egy igazi magyar nagyi, szerintem meg egy kiköpött angol! :) A férje is rendes, szokott viccelődni. Reggel mindenkinek rittyentettem reggelit és ebéd után elmentünk bowlingozni. Zsófi nyert, úgy beleélte magát akár egy gyerek! Következő alkalmat még nem tűztük ki, de lesz!!!
Íme néhány kép:




Vasárnap se siettünk a felkeléssel, de nem húztam ismét sokáig, mivel Carol bekopogott fél9-kor, hogy elmegy Olival sétálni. Utána már nem tudtam visszaaludni. Zsófi már délelőtt nekilátott a banános-csokis sütinek. Hattie segített neki :) Egyébként egész hétvége alatt főztem a családra, persze nem volt nagy kihívás egyik sem, szóval annyira nem kell elájulni :) Szépen rendben tudtam mindent tartani. A kislányok csak rám voltak bízva és minden elég jól ment.
Most néhány kép a sütésről :)

A büszke szakácsnéni :)
Első hivatalos kép Oliról és rólam :)

A múlthéten sikerült a teljes fizumat maradéktalanul félretennem :) és ezen a héten is ez lesz! Mindez azért, mert jövő7en már le szeretném foglalni a repcsijegyemet újra csak egy hazalátogatásra, ami először 4 naposnak indult, de még lehet, hogy 5 napos lesz! :) Na jó, igen csak 1 nappal, de több, de számít! Azért csak ilyen rövidke, mivel márc-ban 14 napra megyek haza és ugye nem felejtettük el, hogy miért?! Mert a kis-európai túra hivatalosan is áll!!! :) Kocsival Angliából és még lehet a szállásért megállóhelyenként nem is kell fizetni, mivel a sofőrnek van egy lakókocsija. Ezzel kapcsolatosan be is fogok indítani egy dolgot a blogon, de még nagyon korai hozzá :)
Nos ennyi mára..

Puszi mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Legyen legalább mindig illyen szép hétvégéd.Büszke vagyok Rád!Nagyon édes vagy Oli babával.Nagyon szeretlek kislányom!!!!!

    VálaszTörlés