2009. november 19., csütörtök

OMG!

A 2 lány beteg, Ellie egész héten, Hattie mától nem volt suliban. Emma sincs jól. Zsófiék hostapja is beteg, és sertésinfluenza elleni gyógyszert kapott. Zsófi is kezd beteg lenni. Én már az vagyok. Nem tudjuk, hogy a két csajnak pontosan sertésinflu-ja van vagy sem, még 2 napot várunk és elmegyünk az orvoshoz. Nekem eddig szerencsére lázam nem volt, de megy a hasam hivatalosan is a mai naptól. Eddig azt hittem elrontottam, még azt sem tudtam eddig, hogy ez is egy tünet. És igenis meg lehet benne halni, aki felelőtlenül nem kezeli ki magát, félvállról veszi, sajnos beteg(rákos,aids-es,egyéb hasonló típusú betegségek), 5 éven aluli gyerekek kiváltképpen veszélyeztettetek, öregek, gyengék... Tessék vitamint szedni, sok folyadék, kezet mosni és ha már elkaptuk kezelni, kezelni és nem restnek lenni az orvoshoz elmenni. Mindezen tények ellenére jobb elkapni és túl esni rajta, mert aki már egyszer fertőzött volt és kigyógyult, nem fogja elkapni és már tovább sem tudja(gyógyult állapotban)adni.
Rengeteg teóriát lehet hallani, és ez a baj, hogy mindent csak hall az ember. Semmire nincs 100%-os magyarázat, bizonyíték. Többek között azt mondják, hogy ez egy kitenyésztett vírus, szándékkal fertőznek, tizedelnek városokat. A gyógyszer ipar remek kampánya. Csak gondolkodjunk-új vírus, új gyógyszer. Még durva becslés alapján se tudom megmondani, mennyi ellenszert vásárolt eddig Mo, de mikor a barátommal a rendelőben voltam a legutóbbi magyarországi tartózkodásom alatt, minimum 10 ember a védőoltásra várt a rendelőben és páran el is mennek, mert sokan voltak! Ez csak Vásárosnamény!.... Akármi is az igazi tény, annyit biztosan lehet tudni, hogy terjed és valakik szerint vészes, valakik szerint ez is csak egy influenza, azért legyünk körültekintőek és maradjunk nagyon higénikusak (kézmosás, kézmosó gél).

2 megjegyzés:

  1. jobbulást ott délen ;)
    én nem hiszek benne hogy létezik ez a vírus
    ...de hajrá az immunrendszereknek ;)

    VálaszTörlés
  2. már jobban vagyok. persze sok a hitetlen ember. abba hiszek, hogy tele van a világ rengeteg vírussal, annyi mutáció van.. egyre több lesz. nincs mit tenni, minden úgy megy ahogy mennie kell.. mondják, hogy "hova fele megy ez a világ",, hát kérlek pont oda, ahova és pont úgy, ahogyan mi irányítjuk. úgyh bár kevesen vagyunk és szerencsére nálam nagyszerűbb emberekkel van tele a világ, akiket egyébként jómagam is követek.. de meg kell mutatni, hogy máshogy is lehet csinálni.. nem csak pénz, beletemetkezni a magunk kis világában.. előre és másokra is kell gondolni.. ha csak a körülötted levő világban meg tud ezt tenni, már király vagy! aaa annyit mindent olvastam már ezekről a vírusokról(nem kimondottan flu) hidd el fele üzlet..

    VálaszTörlés