2009. november 26., csütörtök

Helló~belló !

<>

Az egyetemről az egyik csoporttársam Niki jelentkezett au-pairnek és január/február környékén fog kijönni. Ugyanazzal az irodával van kapcsolatban, mint én, és már el is küldte az egyik család adatlapját nekem, hogy nézzem meg én, mit szólok hozzá. Notthingamből volt a család, én csak annyit mondta, hogy helyében én oda nem mennék, az egy ipari környék, de a család annyira nem volt rossz, bár a gyerekek kicsinek tűntek(4-6 év között) és én olyanokra senkit nem igazán tanácsolok felügyelni. Én itt Angliában elég sok családnál babysitteltem eddig, különböző korosztály, valamint au-pair barátok gyerekeivel is gyakran találkozok. Minden korosztálynak van előnye-hátránya, szépsége-csúfsága, de kimondottam ezt a 6 év alattit kerülném. Ilyenkor még a suliba sincsenek olyan nagy elvárások elé állítva, még nincsenek úgy fegyelmezve, persze hát csak gyerekek... Mindenesetre jobb kicsit idősebbekkel foglalkozni. Sok esetben azt is tapasztaltam, hogy az ilyen korú gyerekek olyan szinten aktívak, hogy még a nagy média doboz, maga a TV sem köti le őket-és ez kimerítő tud lenni. Nos, mindenesetre szorítok érted Niki! :)

El vagyok havazva totálisan. A hétvégéim nem szabadok, mivel vagy a saját családom kér babysittelésre vagy egy másik család. Mondjuk a szívem azért nem hasad meg, mivel ilyen időben nincs olyan iszonyat sok lehetőség kimozdulni... Mozi, vásárlás, beülsz egy kávére/teára akármire, bowling, Vau, közösen DVD-zünk, pub, összeröffenünk:P, talán a bulik kicsit előnybe lesznek így télen.. ennyi... sétálgatás, szem-meresztés a tájra kilőve abszolúúúte! Meg lehet fagyni, olyan hideg szél fúj! Tudni kell, hogy Oxfordshire egy dombon van, és hiába nem vagyunk közvetlenül a tengernél, még is elér ide az áramlat hozta-és egyébszelek. Na egye fene, legalább egy kis hiba is legyen már ebbe, már minden túl tökéletes volt! :)
Nos a programok a következő hetekre :
nov. 29. (vas.nap) babysit itthon(főzni, felügyelni stb..), dec. 5.(szomb.) : szóbeli vizsga(Oxford, 15:22) és mondjuk kb. 40 perces, dec. 6.(vas.nap) babysit megint csak itthon és ha minden igaz 2-3 órát csak!, dec. 8(kedd) : írásbeli nyelv vizsga(Oxford, 9:00). dec.11-től jan. 5.-ig(elég hosszúnak tűnik, de a naptáramba ez van beírva) Karácsonyi Szünet, lányok végig itthon.dec. 16.-án : Imogen-ra vigyázok(baba) kb. 2-3 órát. Aztán lehetséges, hogy még meg leszek kérve egy-két extra munkára. Nem bánom, tessék csak :) Úgyis mindenki hazamegy, szerintem 2 hétig biztos barátok nélkül leszek :) Nem mintha örülnék, de legalább nem költöm a pénzem egy darabig :) - egyenlőre ennyi a melókból.
Megvettem az újabb repülőjegyet haza. Január 15.-től 19.-ig. Mindössze 4 és fél nap. Szándékosan nem megyek több napra haza, mivel márc-ban 14 napra fogok hazamenni.
Tegnap írtuk a level1-es vizsgát. Pite volt, de azért remélem komolyan sikerült és nem csak érzem. Újabb kis tanárok vannak a suliban, most egy 20 éves srác tanít :) Neki ez csak egy kis gyakorlat. Tökre biztat, sok mindenben segít, úgyhogy én nagyon örülök, hogy az ő keze alatt vagyok most így vizsga előtt.
A szombatom szabad, úgyhogy terveztünk egy kis lézengést Oxfordba, mivel ezer éve voltunk ott... Nem tudom a kövi bejegyzés mikor várható, szerintem most csak tanulni, dolgozni fogok, ha lesz miről írni megteszem!

Addig is puszi!

7 megjegyzés:

  1. na nem írtál semmit a saját és a körülötted lévők egészségügyi állapotának mikéntjéről
    így arra következtethetünk tán h mindenki a maximumon van immunrendszer aktivitást illetően? xD
    és írországba mikor megyünk?
    huh ez a Dublin már a keresztem
    XD
    én pl azt tök sajnálom h nekem nincs ilyen plusz bébiszittelési vagy egyéb munkás-vasalás pl- lehetőségem.merth a térképről lelógó helyen élek... kis közösség stb
    nottingham...hát nem is tudom
    majd érdekelne h mi lett a csaj sorsa, hová került/mit választott végül városilag...gyerekileg...
    szerintem is jobb a 6+ korosztály...kevesebb a meló velük.nem igényelnek állandó figyelmet.meg nem lógnak rajtad, mert elvannake gyedül/másokkal...szociálisak stb
    a hátrányokat most nem említem
    de én ezután.így h most 7 évesem van. kisebben gondolkozom.vagy 4 körüli lány-vagy 3 alattiak... de mindig csak egy.többre nem tudnék abban a korban...
    hajrá a vizsgákkal.bár sztem menni fognak ;)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem júniusba lenne érdemes. Tudom nagyon messzinek hangzik, miről beszélek, az is :) de szerintem érdemes megvárni ezt a jó időt. A másik, hogy januártól nekem elég sok utazásom lesz.. de mivel ez még magába a bejegyzésben se boncolgattam ki így ezt most se teszem, későbbre tartogatom :) Meg ugye azért gyűjteni is kell rá... ;) nem elvetendő szempont az sem, ha már a szállást le tudnánk foglalni 3 hónappal előtte, mert akkor ilyen hipp hopp semmi árból meg lehet úszni, vagy érzem h zsófo úgy is feljönne a coachsurfing-es ötlettel, ami ingyenes szállást jelent, de időben mindent ígérem elmagyarázok!!! :) Én benne vagyok, ha más nem is csak te meg én akkor is megyek! addig is még el nem jön az időd a hazaindulásodig, tessék szorgalmasan írogatni a blogodat :)

    VálaszTörlés
  3. oooohh és igen, minden ok egészségügyileg. bár most csekkoltam le a pulzusom a hüvelykujjammal a csuklómon és mintha kicsit gyenge lenne :-DDDDD nem minden ok... mint a makk!

    VálaszTörlés
  4. nekem megfelel a június
    nem olyan felfoghatatlanul messzi
    februárban svédországba röpülök
    márciusban meg finnekhez szóval kiveszem a részem az egy főre jutó légiközlekedésből ;)

    kávé-kávé-kávé
    nem este.de reggel, délben, délután ;)
    vagy fuss egyet ;)
    üdddddv

    VálaszTörlés
  5. Nah jó, hogy nincs flu veszély, én is most keveredtem ki egy megfázásból, a fülem meg most kezd el fájni... :S
    Nekem amúgy 4 éves kiscsaj jutott, de ő viszonylag nyugis, leköti a tévé, egész nap azt bámulná, ha nem járna oviba. Jó az is, hogy lehet nevelni, megjegyzi a dolgokat; múltkor már ő szólt nekem, amikor nem tettem a szám elé a kezem köhögésnél xD
    Én is szívesen vállalnék vasalást meg társait, csakhát itt a szomszédok kb. úgy néznek rám, mint az ufóra, mivelhogy én fehér vagyok, a család meg feka. :D Pedig jól jönne a plusz pénz. Mindegy...
    Én sem tudom, mit fogok csinálni télen. Főleg most, hogy Reni is haza megy. Pedig tök nagy turista-királynők voltunk. De majd lehet, hogy jégkockává fagyva járom a vidéket. :D
    Húú, én is haza ugranék pár napra, de szerintem majd csak májusban, mikor itt hagyom ezt a családot végleg. Pedig jól esne egy otthoni karácsony halászlével meg a gagyi karácsonyi műsorokkal *.*

    VálaszTörlés
  6. Egy 4 éves kislányra és egy 6 éves kisfiúra vigyázok. Folyamatos munkát igényelnek, és tényleg nem elég a TV, amit pedig csak kb. heti egyszer lehet bekapcsolni :).

    A piciket imádom, nagyon-naoyn-nagyon, foglalkozom is velük állandóan, le is merítenek. Úristem mennyit beszélnek!!!

    :)

    VálaszTörlés
  7. Igen, így van. Én úgy tartom, aki szeret ücsörögni, szépen nyugodtan, gondosan dolgozni, annak se nagyon való ilyen korú gyerek :) olyan szinten lépést kell velük olykor-olykor tartani, hogy kezdem lassan öregnek érezni magam :)

    VálaszTörlés