2009. június 8., hétfő

Amivel lemaradtam : Első hétvégém Angliában, egy kis szösszenet a hétről és a mai nap..

Sziasztok

Ez a 8. napom Angliában! Nem túl sok, de Istenem mennyi minden történt, a felét se bírom leírni!!!

A hétvégém :
Pénteken újra nyelvsuli volt! Pff olyan fáradt voltam, nem igazán koncentráltam.. ami ment ment, ami nem nem érőltettem :) Most Ruth is jött velük(osztrák au pair), aki kb 5 kilométerre vagy még annyira sem lakik innen... pont útban van Witney felé..! Ő valami őrült egy nő! Állandóan beszél, viccelődik, én személyszerint bírom ;) Nyelvsuli után bementünk egy pékségbe és húú mit is vettünk... csak Ł1 volt.. meg van!!!! sausage roll!! Azt hiszem.. elvitelre kértük és utána egyből mentünk haza. Mikor hazaértünk, megmelegítettük a kaját utána megettük.. a csajok hamarosan el is mentek.. és később vendégek jöttek. Azt hiszem 2 unokahúg, fiatalok 25-30 között lehetnek.. Jó fejeknek tűntek ők is! Aztán Jo mondta, hogy kb fél8 körül megyünk.. Ruth-nál készülődünk, fehér felsőbe kellett menni, meg a mutató-és a középső ujjunkat belakozttunk fehérrel(ennek is meg votl a maga jelentése:D), meg ilyen arcfestős cuccal mindenkire rajzoltunk 1-1 ábrát.. én magamra egy napot, Ruth magára azt hiszem virágot, Jo egy pff... szivet asszem...Laurát meg nem tudom :D ja azt hiszem csillagot!!! de nem biztos! Mindegy nem számííííít! Na aztán nagy nehezen elkészülődtünk és elindultunk.. Egy fiú volt a házigazda - Mo(egyébként Mohamed), aki török származású, de németben nőtt fel és most itt van Angliába angolt tanulni :D mind1...:) Annnnyiraa nemzetközi volt az egész este. Volt 2 svájci, 2 cseh, 1 francia, 2 osztrák 4-5 német, egy félig török félig német:D és én a kis magyar :D azt hiszem meg talán angolok is de lehet ők sem angolok vtak nem tudom velük nem beszéltem. Egész este annnyit kacagtam.. még nagyjából meg is értettem amiket mondtak nekem..fine! Ez valamiféle búcsu party volt mert ebből a társaságból ugye Jo és LAura a héten pénteken hazamennek, még azt hiszem még vki.. Aztán ott aludtunk vittünk hálózsákokat.. ezt itt így szokás..:) én Ruth-al aludtam meg az összes lány az emeleten, az összes fiú meg a nappaliban. Normális buli volt..! Aztán másnap felkeltem kb.. 11körül és segítettünk rendet rakni délkörül haza is mentünk. Itt zuhanyzott le nálunk mindenki.. én utána csak relaxáltam olyan 7körül mikor már nagyon kopogott a szemem lementem a konyhába ami tel volt vendéggel.. Emma mondta, hogy szolgáljam ki magam nagyon finom kaják vannak az asztalon. Jaja olllllyan finom volt minden! Aztán jóllaktam és mentem aludni :D talán skypeoltam is pff ezek a dolgok már nagyon összefolynak.. sokszor skypeolok. Másnap aludtam 10ig mert ez a hét extra sok volt..reggeliztem Joék bementek Oxfordba én meg mondtam, hogy maradok tanulni akarok.. vállaltam egy csomó szorgalmi házit meg egy rakás szó votl feladva..tanulgattam meg aludtam is aztán eljött a vacsora idő...az egész család triatlonon volt délután, hívtak h menjek de mondtam h sok a házim.....szóval triatlon után sok vendéget hívtak, megint tele volt a ház. Én is beszálltam segítettem a kajában.. ilyen bufé asztal szerűség volt.. de minden jól nézett ki van amit meg is kóstoltam..jóllaktam megint :D:D aztán este szerettem volna filmezni de áhh hulla voltam megint hozzáááá!
MA : Ez a filmezés dolog csak ma jött össze..! Reggel észrevettem h korábban keltem, mert mikor lementem még nem volt lent senki.. aztán rájöttem h 10perccel előrébb állítottam az órámat:) pikkpakk megcsináltam a csajok kajáját.. utána jött a nagytakarítás! Minden hétfőn van! pfff elég is volt :D iszonyat nagy a ház(nekem). Fél12körül végeztem is, aztán kb 1-fél2 körül elmentünk Emmával vezetni a városba.. minden tök profin ment! És ez halálosan komoly!!!! ;) Aztán megmutatta a legszörnyűbb körforgalmat a városban pfff I hate it!!!!!!! Utána mentünk is haza! 3körül megint vezettem mentünk Hattiert a suliba! Mikor hazajöttünk Hattie mondta JOnak h nekem sokkal jobban ment a vezetés mint neki:D:D Köszi hattit!!!!

Na asszem ennnyi most mennem kelll!!!!!!!!!!

Pussssssssz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése