2009. június 18., csütörtök

Nehany szo Basingstoke-rol, hulye laptop meg ami meg jon....

Haliho mindenkinek!

Hulye laptop
Nem irtam meg a basingstoke-i 7vegerol, mert a sajat laptopomrol akartam, mivel biztam benne, h Gabi meg fogja tudni csinalni, de sajna nem lehet, mert nagyobb problema van vele mint hittuk volna. Az ekezetnelkulisegert ezer bocsika de ez van!!!!!!! Majd jovo7en elviszem a szervizbe vagy meg nem tudom mi lesz vele!

Szoval Basingstoke....
Naggggggyon jo volt:) egyreszt mert kimozdultam masfele is Angliaban masreszt mert csakkk!!! :) Egy jo orast volt a vonatozas, Banburybol indultam(tolem kb. 20-25 perc kocsival) az allomason leraktam a kocsit aztan go.. kb 10re bent is vtam.. jo napunk volt mind a ket nap!!! olyan meleg volt:) szupi...Anglia szeret engem!:D Elso nap(szombat) egasz nap setaltunk szinte, ja igggen meg vasaroltunk, anya apa es mindenki nem kell megijedni itt minden(ugyertem ruha es meg par dolog) eleg olcso... fincsiket ettunk.. Gabriellanak sikerult kifognia a legcsiposebb falatokat az nap:D sebaj O egy SURVIVOR!!!!!!!!!!!! :D olyan mmm 5 ra fele vagy hamarabb hazamentunk dumaltunk minden es lecsekkoltok h meg mindig jo film e az alkonyat... mmm IGEN az:) aztan estefele elmentunk bowlingozni pff vicces vtam sztem meg ahogy lattam gabi szerint is :) hat persze mindig en veszitettem :) sebaj egyre jobb vagyok... itthon gondolatban mindig gyakarolgatok:).... aztan tettuk 1-2kortes leparkoltunk ... vhova...nem is igazan tudom mit akartunk csinalni csak elindultunk az esoben :D de aztan jobbnak lattuk ha hazamegyunk... otthon befejeztuk az alkonyatot aztan kb ejfel korul el is aludtunk... masnap 11kor keltunk meg sosem aludtam ilyen sokaig Angliaban :) aztan megint elindultunk a varoskozpontba.. lekestuk a buszt de nem mi voltunk a hibasak komolyan!!! az orrunk elott ment el es 5 perccel hamarabb jott(minimum)! silly bus! mindegy megvartuk a kovit aztan go be a varosba! eloszor elmentunk reggelizni.. gabi vegre nem csipos kajat evett... szegeny :) aztan megint korul neztunk es kifekudtunk egy parka napozni... le is barnultam kicsit :) aztan a parkba volt egy fiu banda... ja igen amint a kepeken latni lehetett ilyen lepcsozetes jellegu volt a park... na szoval ezek a fiuk ezeken mutatvanyoaztak, az egyiken volt mar egy csomo seb... en nem is birtam nezni kesz eletveszely volt!!!! aztan vasarolgattunk... es kb 6korul elindultam haza.. A vonaton olyan iszonyat hideg volt!!!! ment a klima 1000rel...... mikor megerkeztem bepakoltam a kiskocsimba aztan mentem is haza.. mikor hazaertem mindenkinek odaadtam a kis aprosagot amit vettem nekik(emmanak csokit, a csajoknak szines cerkakat, eheto nyaklancot meg meg vmi kis edesseget) na hat meg lettem szeretgetve :):):P

Ami meg jon....
Ezen a heten szerdan megerkezett Banbury-be a masik magyar au pair csaj(zsofi) ma fel is hivott es holnap talalkozunk!! vegre vki aki a kozelemben van:)
Hnap d.e. nyelvsuli - ja igen tegnap nem tudtam menni suliba mert a csajoknak sport napjuk volt, pff nagyon vicces volt 8) - negyed10-re megyek Ruth-ert egyutt megyunk suliba este meg megyunk Oxford-ba moziba... juppppi ja igggen es a 7vege : megyunk a TENGERPARTRA....! juppppi vegre!
nehany szo a kovi 7vegerol : a csalad elmegy Wales-be(pentek,szombat,vasnap) es enyem a haz! jupppi sztem elhivok par lanyt a sulibol meg az uj magayr lanyt is :)) szupi lesz!!!!
Na azt hiszem ennyi amit le tudtam es akartam irni :) .. nem jo ugyan a laptopom de a hazba van 2gep(egy apple es egy sony) meg egy masik laptop es barmelyiket hasznalhatom... altaban enyem a sony gep... szal irjatok nyugodtan tudok valaszolni!!!

MINDEKINEK NAGY PUSZI ES SOK OLELES!!!!!!!!!!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése