2009. június 2., kedd

Találkozás más au pairekkel, városnézés, fárasztó nap és jó este..

Sziasztok!

Először is megjegyezném, hogy nagyon meleg volt ma kb. 26fok! Nem hittem volna, hogy itt is lehet ilyen meleg! Persze Emmáék közölték velem, hogy ez igen ritka és elmesélték, hogy a tél idén milyen szörnyű volt, rengeteg hó esett és hogy a tavalyi nyár sem volt túl jó, a mostani jobbnak ígérkezik. Na majd meglátjuk! :) Sikerült egy icipicit leégnem sajnos, amikor kint ültünk a kertben Johannaval és Lauraval, aki szintén német és mind egyidősek vagyunk. Mind a ketten nagyon szépen beszélnek angolul, nem ugy mint én :) a javát meg is értem hál'istennek amit mondanak. De a gyerekeknél nincs ekkora szerencsém.. iszonyat gyorsan beszélnek és sok minden meg sem értek, hiába hallom tisztán, de ha megkérem mindig elismétlik újra és máshogy mondják.. :) de nagyon aranyosak. Hattie(8) sokszor megölelt ma..:) nagyon huncut, iszonyat sokat bír beszélni és mozogni, állandóan kihív a kertbe, ma ugráltunk a trambulinon és akkora mutatványokat csinált, én kinyúltam rajta, igazi bohóc, persze jó értelembe..:)

Mint kiderült nem is nekem kell vinnem a gyerekeket suliba csak ritkán, ha valaki nem érne rá elvinni őket.. de a kocsit mindig használhatom. De ma megkért Emma, hogy tartsak velük, hogy azért tudjam, hogy hol is van a suli. És a suli... igen a suli.. hát még csak hasonlítani sem hasnolít a magyar iskolákhoz.. tetszett. Olyan ovi benyomásom volt először, sehol egy pad, helyettük asztalkák minden klassz volt. Bekísértük őket a "terembe" aztán mentünk is haza. Mikor hazaértem Johanna mondta, hogy megmutatja a várost. Miközben sétáltunk elmondta, melyik boltban mit találhatok, melyek a legjobb helyek, ahol érdemes vásárolni stb.. Aztán mikor a postánál jártunk, kilépett egy csaj. Ő volt Laura, aki szintén német. Szimpatikus, mint ahogy Johanna is. Mentünk még egy kört aztán beültünk egy kávézóba.. ő teát ittak.. tudjátok tejjel én most még nem mertem kipróbálni szóval csak egy cappuccino-t ittam.:) Mikor megkérdezték hány tesóm van, néztek egyet:) és megmutattam nekik Lillát(a hugomat) a fényképezőmbe, mert kérdezték, hogy néz ki.. so cute so cute!:):P miután végeztünk elindnultunk haza.. ebédre szendvicset ettünk ki hogy szereti, aztán kiültünk a kertbe.. uhh sikerült kicsit leégni, sajna.. ki gondolta volna..?!:) olyan 4 körül (azt hiszem) hazament Laura, valami allergiája van egész nap vakarta a szemét. A lányok is megérkeztek.... aztán kint voltunk a kertbe, hintáztak, Hattie leesett a mászókáról akkorát kacagtunk, úrsiten. Kész az a csaj! :D Lazultunk a függőágyban, játszottunk Pepper-rel.. aki ma is bizonyított.. zizis! Ja és Johanna megmutatta a nyuszit is, ja itt az is van, Daisy-t, aki fekete és hát angol nyúlhoz méltóan igazán dagi:) Délután sikeült skype-on dumálni anyuval kb egy félórát.. Ya igen SZERETLEK ANYA!! ..Aztán lassan eljött a vacsoraidő.. de nem sokat ettem, valahogy nincs étvágyam. Emma minden nap főz, szóval azt sem kell.. nem főz rosszul.. tészta és csirke ilyen gombás hagymás szószban votl a vacsi. Nem bírtam megenni csak a felét:) csoda. Vacsi közben Laura hozott magával még egy au pairt aki osztrák, a neve Ruth, aki júliusig marad.. kedvesnek tünt ő is. Egymással elég gyorsan bezsélnek ugye velem lasabban, rendesek tényleg megpróbálnak mindenben segíteni. 8körül azt hiszem leültünk tv-t nézni.. megnéztük az angliai topmodell leszeket.. hát haha elég vicces volt. Johanna bekapcsolta a feliratot, azt mondta néha ők is így nézik, így jobb :) hát ja jobb is:) nem hiszem hogy sokat értettem volna ha nem kapcsolták volna be..utána megnéztük a jóbarátokat.. :) ...... ja igen, Ellienek még csak ma sikerült odaadnom az ajándékát, akkora mosolyt vágott mikor meglátta, pedig csak egy kis váltáskát adtam neki meg egy hajpántot mert Emma mondta, hogy szereti.. megölelt és mondta h nagyon tetszik.. hát remélem tényleg így gondolja. Hattienek holnap fogom odaadni, mert ő mindig eltünik ebbe a nagy házba.. :) 9kor szépen elköszöntem és mentem is zuhanyozni.. és mindjárt megyek aludni is, mert ááááhh! :) Azért jól érzem itt magam, h mindenki megnyugodjon otthon! ;) Mindenkit imádok szeretek!!!


Ya igen az albumot eltávolítottam, a gép egyszerűen nem engedi(se ma se tegnap) h felrakja egy képet is!! nem bajlódok vele ugyh csak ide bebiggyesztem amit tudok.... Itt van néhány...
















3 megjegyzés:

  1. Szíja!

    Látom kiértél, és eddig minden jó. Nagyon örülök neki! Ha gondolod akkor egyik hétvégén összefuthatunk. :)

    Légy jó!

    Gabi

    VálaszTörlés
  2. Szia Melcsi!Barbi vagyok,Tudod?!Elolvastam mit írtál... Remélem tetszik Anglia!Most tanultam,Emesinek már hiányzol,na jó nekem is.

    VálaszTörlés
  3. Jaj drága Barbikám!!! Nagyon szeretlek titeket!!! Ti is hiányoztok nekem drágá kicsi bogárkáim. Ezek a kislányok egyidősek veletek és ők is mint ti nagyon sokat beszélnek :D Puszikállak titeket!! Meg Zsuzsáékat is! Vigyázzatok papára és mamira is!!
    Puszpusz


    Szia Gabi!!!! :D

    Jó hogy írsz este épp írni szándékoztam volna neked. Na figyi ez a héten mivel az első nekem nagyon zsúfolt szóval ez a hétvége kilőve.. de a jövő7végét megdumálhatjuk csak majd még beszélek az Emmával.. ok??? vegyél fel skype-ra oksi?? este midnig fenn vagyok(jobb oldalt láthatod a címemet) pussszancs

    VálaszTörlés