2009. június 1., hétfő

Angliában! :)

Sziasztok!

Ez az első bejegyzésem Angliából :) na végre :). A gépem eredetileg 15:15-re volt kiírva, de késett így 15:40-kor indultunk csak el. Egy angol nénike(aki pont úgy nézett ki, mint egy Agatha Christie regény szereplője) és egy arab pasas(öltöny, nyakkendő, laptop és egyebek) mellett ültem. Szinte végig aludtam :). Emma és James ott vártak egy papírral a kezükben, rá volt írva "Welcome to England Melinda Simon - Isten hozott" - Még magyarul is ;) Puszi puszi nagyölelés mosolyhegyek.. :) aztán mentünk a kocsihoz és go home. Itt is nagy plakátok "welcome to your new home Melinda" . A ház... nagy.. nagyon nagy :) és minden olyan otthonos meg klassz. Tetszik ahogy van! A két csaj, dumálnak dumálnak dumálnak dumálnak dumálnak meg amikor már végeztek mág dumálnak egy kicsit..! :) Johanna from Germany - a nem sokára ex au pair - rendes már sikerült megnevettetnem :) a schießen(lőni) - scheißen(*arni) sztorimmal.. ami ugye nem mindegy :) holnap mindenhova vele megyek, bemutat a helyi au paireknek meg megyünk beülni meg a városba szétnézni. Aztán pénteker au pair buli vagy mi és szombaton Oxfordba megyünk és ott is alszunk... Emma megmutatta az én kis külön nappalimat, ja igen kettő van :) külön Tv-m(plazma) DVD nappali bútor minden... a konyha naggyon nagy! a kertre néz, ami szintén klassz:) van jakuzzi meg egy komplett kis játszótér Ellienek. Ja igen és egy fekete labradorjuk van Pepper, nekünk is fekete labink van Jonnyka otthon!! Csak Pepper kisebb, meg sztem egy kicsit zizis és ő lány:) Mondták Emmáék, hogy ha bárki meg szeretne látogatni a mellettem lévő vendégszobámban alhat és bármikor jöhetnek. Ugyh drága család és barátok HAJRÁÁ!! :) Vannak a közelben magyar lányok is, velük azt hiszem pénteken találkozok, meg egy csaj lesz banbury-ba 17-től ami itt van közel 15km kb. Amúgy már meg is kaptam a heti fizut, de Ł5-tal többet, úgyh holnap szólok.. mert nem értem..:) Ez a hét tuti zsúfolt lesz, szerintem csak a környékre fogok menni.. aztán nyár közepére beiktatnék valami kirándulást/utazást.. Nem sokára megyek Londonba azt tudom, meg vidámparkba.. :) Képeket nem érkeztem még csinálni, majd holnap fogok.. most megyek álmos vagyok, holnap már munka nap 7:15kor kelés :)
Szeretek mindekit! Puszi a drága családnak meg nektek is barátok!

Páááááááá
Melcsi

3 megjegyzés:

  1. Szia Melinda!
    Örülök nagyon, hogy szerencsésen megérkeztél és hogy ilyen jó az első benyomásod a családról és a házról! Érezd jól magad!
    Puszi, Ági (Livi, Vivi, Karcsi)

    VálaszTörlés
  2. jujj Lindi ezt tiszta szuper:)te is emg vagy irigyelve:)puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Ági!
    Köszi szépen, hogy vendégül láttatok és hogy segítettél nekem! Legyetek jók! :)

    Xéni!
    neked pedig köszi szépen, hogy gondoltál rám mielőtt utaztam:)puszi

    VálaszTörlés