2009. június 4., csütörtök

TEGNAP : Witney + nyelvsuli MA : Oxford, vásárlás, délutáni ez meg az és este film..

Sziasztok!
Ma már nem volt olyan jó kis meleg időnk, mint tegnap, elfért rajtam a pulcsi és a hosszú farmer. Na de elmesélem gyorsan mi volt tegnap. Tegnap volt az első napom a nyelvsuliban. Nagyon tetszik. Az irodában az ügyintéző egy magyar hölgy volt és a tanárom is magyar :) de persze csak angolul beszélünk(szünetben magyarul is), és a csoportban rajtam kívül van még 2 magyar lány. Szóval itt van a fél Magyarország.. A csopiban van még egy török(a neve Aynur) és 2 legyen nő és egy másik lány azt hiszem Dassy nem tudom így kell e leírni a nevét.. nem tudom ő honnan jött, ja igen meg egy afgán srác.. szörnyen félelmetesen néz ki! Na mindegy.. nekem tetszett az óra, jó volt:) .......suli után elmentünk a városban megmutatták johannaék mi merre hány méter.. ők vettek ezt meg azt.. aztán nem sokára mentünk is haza. Este sorozatokat néztünk Hattievel..korán mentem aludni mert hát fáradt vtam megint.. oh mily meglepő...:)
Ma d.e.-t elmentünk Oxfordba.. sajna az utat nem győztem megjegyezni sebaj majd legközelebb :):) Szép város, tele van sok jó hellyel, olcsó butikokkal meg ááhh amit csak el tudsz képzelni..elmentünk megnézni pár nevezetességet.. leültünk egy parkba dumálni ahol minden olyan jó zöööld volt:) sétáltunk egy csomót az a lényeg... ittunk valami shake-t is... Mikor visszajöttünk Chippi-be nagyon hulla vtam, lefeküdtem egy félórára d.u.-án aztán hamarosan megjöttek a lányok a suliból. Hattievel kimentünk az udvarra s ugráltunk a trambulinon kb egy félórát... pff olyanokat csináltam, amire nem gondoltam volna, tök könnyű rajta mutatványokat csinálni.. a végén ráültem az ujjamra.. és ne kérdezzétek hogyan?!:):D egyszerűen ez olyan melindás volt....!! Aztán bementünk társasoztunk utána meg elővettük a minibiliárdot és azzal játszottunk.. olyan 6körül kajáltunk.. halrudacska, burgonya meg borsó.. nem volt rossz.. ilyen hideg kaja amugy nem nagy szám.. aztán kiszedtük johannával a ruhákat összehajtogattam és felvittem őket mindenkinek a saját szobájába.. utána elvittük a csajokat fürdetni és leültünk megnézni egy filmet ami egy Charlie nevű kissrácról szólt.. nagyjából értettem.. ja de amúgy rajta volt az angol felirat.........:D aztán skypeoltam Pistivel... ja igen tegnap meg Gabival ma meg a másik Gabival :D:D 2 magyar au pair lányt ismerek csak Angliában de mind a kettő Gabriella.. na hamarosan asszem talizunk ha Anglia is úgy akarja :D:D sztem jövő7en 7végén...
Na most megyek aludni..rámfér.... pussszancs mindenkinek!!!
Oxfordban







Oxi - itt forgatták a H.Potter című filmben az ebédlős jeleneteket
(ha jól tudom ez egy könyvtár)


Laura és Jo
Laura - a másik német au pair
Witney
UI.: ha rákatt a képre(2×) meg tudod nézni nagyban is....;)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése