2011. február 11., péntek

Getting sunny over here

Globális felmelegedés vs. február 

Napsütéses órák számának kiemelkedő javuló tendenciát mutat. :) 
Kedd : +12 fok, avagy kinek kell a nagykabi. Lisánál voltunk. Reggel 10-re érkeztem. Pompás reggeli bekebelezése után a trambulinra vettettük magunkat, mivel ellenállhatatlan volt a napfény. A szemet gyönyörködtető kilátásról a ház mögött nem is beszélve. 

 :D
 :D
 A hét többi része elillant.
Találtam egy szuper munkát. Itt helyben, egy anyukának kell segíteni heti pár alkalommal. Mesebeli farmház. A Zsófiékétól azért nem jobb. :) Van piszok régi kúria festmény is az étkezőben, aga sütő ahogy az kell stb...
Mielőtt bárki azzal jönne, sokat dolgozom, indexelném, hogy tisztába vagyok mindezzel. De : I am a backpacker-travel freak (on a break right now). To be a backpacker-travel freak I need money. To be a backpacker-travel freak with money, I need to work... a lot... what keeps me going : it will all pay off. ;) - bocsi, ezt már annyiszor ecsetelgettem itteni haveroknak, úgy érzem angolul jobban hangzik. Ha valaki nem értené, fordítok kommentben.

A hétvége eljött, vele együtt a vizsga is.
Ma, azaz pénteken voltam szóbelin. Jól ment, nagyon jól. Bemelegítő kérdések, majd egy kis személyes. Ezt követően pedig a fő téma taglalása : helyes és egészséges étkezés + főzés. :) Hahahhahahahaa.... egy mosoly szabta ketté arcom. A hölgynek a vizsga végére meghoztam az étvágyát. :)

A hétköznapi ember hajlamos a salátáról a kecskére asszociálni. Ne is hibáztassunk senkit. Lehet ez a vélemény, amíg ki nem próbálják a minőségi salikat.

A mai vacsi :                                                 Kacsa saláta

 Na ennek köze nincs a salihoz. De poén, hogy egy félkanálnyi öntetett kértem csak az  almás sütire..
 Vagy a kérés, vagy a kanál volt túl nagy...
McDonalds és a ropogós-csirke saláta

ilyen szépen sütött a nap :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Olvasgatlak ám, csak nem nagyon volt időm írni. Nem mondom, eseménydús az életed. :)

    Mikor is mész Stockholmba? Irigyellek ám, és szurkolok, hogy szép idő legyen. Én is nagyon mennék már valahova, gyűjtök is rá, hogy majd csak valamikor, de a barátaim nem nagyon vannak olyan helyzetben, hogy utazgassunk. :(
    Szülőkkel mi van, jobb a helyzet?

    Szép napot!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia Emma!

    most 18.-án. Te ott helyben váltottál pénzt? Nem tudom, hol érné meg jobban.

    Tudom miről beszélsz, az én barátaim többségének is szűkre szabott pénztárcája van. :(

    A jelenlegi állapotról lassan írok, bár annyira nincs kedvem. :S

    Neked is szép napot!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, olykor Kriszta, olykor Emma néven szólítalak meg. Nem tudom melyiket preferálod. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    nincs gond egyik névvel sem, bár azért inkább Kriszta maradnék. Régebben volt egy blogom, aminek az Emma nevet adtam, ezért írja ki azt. :)

    Jujj, de jó neked, nemsokára mentek!
    Én sem vagyok eleresztve anyagilag, de utazásra szívesen teszek félre pénzt, no de ha más meg nem tud... bár én szívesen utaznék egyedül is. Már most magam előtt látom az ismerősök arckifejezését ennek hallatán! :D

    Terveztem már azt is, hogy kinézek Londonba 2-3 napra, csak meglátogatni 1-2 embert meg a volt host családomat. Csak még nem szántam el magam :) A szállás amúgy jó drága mindenhol. :( Valahogy nincs képem a hostokat megkérni, hogy alhatok-e náluk addig...

    Szió!

    VálaszTörlés
  5. Okes :) akkor a Krisztahoz tartom magam.

    jo tudni masok is szivesen sporolnak utazasra, mar amennyire lehet.

    Van valami specifikus uticelod jelen pillanatban?

    VálaszTörlés
  6. Szia :)

    Bécsbe tervezek menni 2 éjszakára, illetve Prága is tervben van május környékére szintén 2 éjszakára. Nyáron szeretnék Balatonozni, de egyelőre más nincs, sőt ennyinek is örülnék.
    Tavaly sehol nem voltam, csak 1-1 napokat a Velencei-tónál, egyszerűen szabit sem tudtam kivenni, remélem idén már megoldható lesz. :(

    Egyébként szívesen mennék még Krakkóba, Londonba, Nápolyba, északra is akarok még, jaj sorolhatnám sokáig.:)

    VálaszTörlés