2011. március 16., szerda

20 magyar, 2 nap, 1 varos

Nem veletlenul mondjak : a lenyeg nem az, hogy hol, hanem hogy kivel/kikkel vagy.
20 magyar, 2 nap, 1 varos. S ha mar redukalunk 0 negativum. Meg akkor is, ha nem ment minden reszlet zokkenomentesen. A dolgok tokeletessege hibaikban rejlik vegulis. :) Mindent ugy csinaltunk, ahogy kell, ahogy lennie kellett. Annak tiszteletere, hogy mindenki idoben erkezett, egy oran keresztul kajtattunk a szallas utan. Emiatt mindenkinek szives elnezeset kerem, de meg voltam rola gyozodve, hogy a terkepem szuper. :) Azert csak osszehoztuk! 

A csomagokat a szallason hagytuk. Mivel 3 utan lehet becsekkolni, igy a csomagmegorzobe dobtunk le mindent, majd a kozpontba indultunk. Elsetaltunk a varoshazahoz, majd le a New Street-en egeszen a Bull Ring-ig, ahol 3-ra asztalfoglalasunk volt a Pizza Expressbe. 1 darab apro, szokes pincerkisasszony minden problema nelkul kiszolgalta a 20 tagu tarsasagot. Kicsivel 5 utan vegeztunk, majd nekem Melindaval el kellett szaladnom a kocsiert, mivel a parkolo este 8kor zart. A szallason talakoztunk mindenkivel. Becsekkoltunk es szabad program keretein belul este 9-10ig a szallason ejtoztunk. Majd 10 korul a hostelben dolgozok egy pub&club night-ot szerveztek. Ez annyit tesz, hogy korbe kalauzoltak minket a b'ham-i ejszakaban. Ejfel helyett fel2kor szedtuk ossze a tarsasagot, majd indultunk vissza. Mindenki a klub elott vart. Egy gyors nepszamlalas es indultunk vissza a szallasra. Nem neztem az idot, de eleg keson kerultunk agyba. Saraval meg tartottunk egy hajnali eszmecseret. :)

A vasarnap pedig lenduletesen indult. En mar fel6kor felkeltem, mert ugy megfaztam, hogy vizszintesen nem kaptam levegot. Majd miutan elkeszultem mindenkit indultam felkelteni. Villanytkapcsoltam minden szobaba, es mindenki felkelt egy 'kurvaeletbekapcsoldleavillanyt' nelkul. :) Fel9kor talalkoztunk a hostel etkezben. Oh, azok az almos fejek meg mindig szemem elott lebegnek. :) Reggelire sikerult raharapnom a tanyer egyik letort darabkajara. Ropogosnak ropogos, de azert csak kikoptem. Reggeli utan jott a quiz, majd a jutalom csoki es pakolas. 10 korul kicsekkoltunk es indultunk a belvarosba. Timit Melindaval kikisertuk a buszvegre, majd csatlakoztunk a tobbiekhez. 11re a Cafe Rouge-nal gyulekeztunk. A kaveoz vezetoje egy modortalan ember volt. A foglalas nalam volt, meg sem keszultek rank. Majd miutan 15 varakozas utan helyet foglaltunk, rendelest kovetoen kozli velem hogy 45 perc mulva tavoznunk kell, mert tovabbi asztalfoglalasok vannak.... 

Innen gyorsan le is leptunk a St. Patrick's Day Parade-ra igyekezve. Utkozben elkaptam egy ir tancost : 

Delutan 4 korul mindenkitol elbucsuztunk es indultunk vissza. 
Lehet rovidke a beszamolo, de ezeket az elmenyeket inkabb kepekben meselem el, egy video altal : 

5 megjegyzés:

  1. Sziia!

    Nagyon szuper a vidi és a bejegyzés is, érződik milyen jó hangulatú tali volt. Így kell mindennek kivárni az idejét, mint ahogy ennek is :) Emlékszel a múltkori mennyire nem akart összejönni? Ilyenkor mindig bebizonyosodik: az Élet tudja mit csinál (mégha mi nem is tudjuk sokszor mi miért alakul úgy, ahogy)

    Gratulálok a szervezéshez, nagyon szép munkát végeztél. :)

    Remélem hasonló lelkesedéssel sikerül majd megszervezni, egy itthoni blogíró-olvasó talit is tavasszal ;) Szívesen segítek!

    pusz F

    VálaszTörlés
  2. ja azt elfelejtettem, hogy mire hasonlítottál a videóban. leginkább egy jó fej oszt.főnökre :D
    F

    VálaszTörlés
  3. Szijja!

    "a lenyeg nem az, hogy hol, hanem hogy kivel/kikkel vagy.", ezzel mindent elmondtál :-)
    Lehettünk volna (voltunk is) egy zárt helyen a hangulat ott is csúcs lett volna (volt).

    Nem kis munkád volt a SZERVEZÉSBEN, ezért külön d
    dicséret jár.

    Amúgy kíváncsi leszek rád, ki lesz belőled 10 év múlva, ha már most ilyen klassz vagy :-)

    Pussz: TE :-)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Fruzsi : emlkeszem bizony. Az durvan egy eve volt, azota sok viz lefolyt a Dunan, Tiszan... az emberek hozzaallasa is kezd megvaltozni. A lenyeg, mint mindig hogy vegul is osszejott. En csak megadtam a kezdo lokest, a tobbi a reszvevokon mult. Amen :)

    Szoval en szeretnek mindenkinek gratulalni es egy hasonloan jo kovetkezo talira tessek gyurni! :)

    Melinda :D gondolom ez Te voltal. 10 eve mulva egy 31 eves boldog, kiegyensulyozott felnott leszek ha minden terv szerint halad :)

    VálaszTörlés
  5. azt feltetlenul bele akartam irni a bejegyzesve, mint eletkep, hogy hajnalba elkezdtem yoga gyakorlatokat vegezni :):) meg megmasziroztam Sara (ha jol emlekszem) bal vallat :D

    VálaszTörlés