2011. március 24., csütörtök

Egy este 11 korul publikalt szoszi

a fuggoben levo valasz

Le akartam ulni keszulni az interjura. Egeszen elszant voltam, viszont ketsegem sem volt afelol, hogy valasz emailt nem hogy idoben, de egyaltalan nem kapok. Itt ulok a emeleti dolgozoban, lassan este 11 es meg mindig ures a bejovo mappa a gmailen. Beszeltem egyik egykori Brookes-ra jaro baratnommel, aki nem csak oregdiak, de magyar is. Egesz pontosan romaniai magyar. Es meg Melindanak is hivjak. :) Nem regiben jelentkezett mester kepzesre, s ot is behivtak interjura. Tole tudom, hogy ez a szemelyes talalkozas kozvetlen es baratsagos. Nem formalis. Inkabb a szemelyedre kivancsiak, mintsem a dolgok szakmai oldalat kopogtassak meg, hatha akad egy ureg a fal mogott. Talan ezert sem erkezett valasz. Noha ugy gondolom legalabb egy 'ne szarjal mar annyira' visszajelzes alapveto lett volna. Holnap 4 korul mar indulunk, megvetjuk labunkat az eszaki megyekben is. Sejtesem sincs mikor erunk haza vasarnap, de emailt mindenkeppen csekkolok.. hatha.

nesze nekem iPhone

Erdeklodtetek a telefonom irant. Ami a WC-ben landolast illeti, egy szakertoi velemeny utan is kijelenthettem, hogy vegulis meguszta. 2 napig kikapcsolt uzemmodban szaritottuk a boiler mellett. 1 hetig makacs volt, majd meggyogyult es ujra mukodni tamadt kedve. Azt hiszem masfel hetre ra pedig betort a kijelzom. Ezt egyszeruen nem tudtam elhinni. Valaki a csaladban raejthetett valamit, vagy szimplan csak leejthette a foldre. Senki nem valott be semmit, hosszu tortenet. A gyerekek mar csak ilyenek, en pedig milyen alapon reklamaljak. Teljesen mindegy. Elvittem szervizbe, ahol az uzletvezeto ferfi a fejet fogta az esettol, a hasat pedig a nevetestol. Nem latott meg ilyen balekot. 200, azaz ketto szaz angol font az uj kijelzo ara. Mivel teljesen jol mukodik es a repedes is vekony - amolyan kecses - ugy dontottem raerunk arra meg. Arcomon egy sebhely, telomon egy  repedes : ez igy szexi!

Te milyen tini voltal? 


Mert en szornyu. Ezt ne firtassuk. A ket lany nehez eset. Nagyon. Nem jelentem ki, hogy nem birom elviselni, sem azt, hogy utalatosak, de tuti, hogy onmagamra emlekeztetnek. S mikor ilyennel talalkozom, sajat magam egykori formajaval, akkor dobbenek ra, hogy bizony magam mogott tudhatom fiatalsagom legbecsesebb idoszakat. Plusz, hogy mennyit valtozik, oregszik az ember. A masik pedig, hogy minden kornak meg van a maga szepsege es egyben nehezsege is. Ettol edes az Elet. Sokszor lezongorazom eddigi eletem es folyton arra a kovetkeztetesre jutok, hogy mindig egy stadiummal le vagyok maradva. Egyik legfobb celom, hogy ezen valtoztatni ne csupan tudjak, de akarjak is. Hiszen minden hozzaallas kerdese.

2 megjegyzés:

  1. hali!! relax, ha a bnőd is azt mondta nem kell mitől tartanod, akkor csak élvezd a hétvégéd.. az angolod perfekt, a mosolyod szép, bármit kidumálsz :)
    én mostanság nézek telókat, ami most van már a 3. évét tolja, szegénykém kiöregedett. Érintőképernyőset viszont kizárt, hogy veszek.. bár még az sem most lesz, hogy egyáltalán veszek, még csak nézelődök.
    A mobiltörős eset nagyon ismerős, tesóm kamaszkorát éli, és ő a szörnyűbbik legszörnyűbbike mikor rátör a hülyeség. Alapvetően kedves, aranyos és cuki... mégiscsak az én kishugom, sokszor olyan tulajdonságokat mutat, h azt hiszem menten dobok egy hátast. Ez a tinédszer kor velejárója, kifordulnak önmagukból. Én kamasznak is jó voltam, szóval anyáék most tanulják a leckét, tesómtól. :D adja nekik rendesen. Szal ahova kiakarok lyukadni, h ez pont az az időszak, amikor soha nem vallanának be olyat, h pl betörték a mobilod képernyőjét. Nekem is sok kárt okozott már tesóm a cuccaimban, és én sem sokat tehetek, ő sem vallja be, persze nálunk egyértelmű a szitu, h ő volt. :D

    Szép hétvégét!!!! xoxo F

    VálaszTörlés
  2. hahó!

    szegény iPhone, szegény te. nem is tudom kit sajnáljak. :) A telefon maga mennyibe került? Az a 200 fontos javítási költség nem kicsit húzós...

    nálunk a lányok még kicsik. a legidősebb a maga 11 évével már kezd serdülni, de én ezeket a gondokat meghagyom anyukának. ő nem is olyan, mint én voltam. az inkább a középső. engem is idegesít, de közben ezer dologra kapok választ és megértem, hogy a szüleim mit miért csináltak.

    mit jelent, hogy egy stádiummal le vagy maradva? én nem tartalak ilyennek. szerintem pont helyeden vagy. sőt, néha sokkal felnőttebb vagy, mint kellene. :)

    szép hétvégét!

    VálaszTörlés