2011. március 22., kedd

Egy esemenydus adag

Szombaton eleg vicces volt egy kotessel az arcomon fel s ala jarkalni a kavezoban. Tolem mindig kerdeznek valamit a vendegek, hat a mult hetvegen se volt ez maskepp. Gondolom a tema egyertelmu. Nem szamoltam hanyan erdeklodtek a kotesrol, mert a tizedik utan feladtam. Ezen a fordulo pontom gondoltam viccet csinalok a dologbol, mert utam a sablon valaszt :) Igy lett, hogy egy paponak azt valaszoltam, hogy kerem megvagtam magam boroztvalkozast kozben. Az erre torteno reakcio megerte a penzert "I know what you are talking about, Dear" (tudom mirol beszelsz kedves) cimszo alatt. Well, OK. Vagy az en humorom rossz, vagy a bacsika tenyleg elhitte.. Ne firtassuk. :)
A lenyeg, hogy a munkaido leperget, mint a homokora es hip-hop delutan fel5 lett, amikor is vegeztem. Tavozas elott bejott Lisa es latogatoban lebo baratnoje. Meghivtam oket egy shake-re, amit egy hangos cseveges alatt el is fogyasztottunk. Termeszetesen a chekket en alltam, es meg borra valot is adtam magamnak! :D
Kileptunk az utcara, ahol biciklizo nep pedalozott jobbra-balra. Fenomenalis. Naptar szerint mar lassan egy honapja lekoptattuk a telet, viszont kell ide a kabi-sal! Plane ha a szel is csatlakozni kivan. Ennek ellenere elsuhant elottunk egy miniszoknyas banda. Egyesek szerint mar en is eleg "hidegveru" lettem, de ilyen bator vagy mazoista meg en sem volnek. Tehat a kavezo utan megneztuk a bevasarlo kozpontot, hogy meg mindig all-e. :) Belebotlottam egy jo kis salba, gondoltam megveszem, hiszen jon a tavasz =) telen bezzeg egy salat se vettem :) ez olyan melindalogika vagy mi a frasz.
Hazaestem 6ra majd bumm bele a vendeglatas kellos kozepebe. 2 szulo es egy Olival egy idos fiucska. Rendeltunk thai take away-t, amit nehany pohar bor es egy korso sor tarsasagaban bekebeleztunk. En elmosogattam mindenki utan, kinyaltam a konyhat. Az egyik vendeg (ferj) kinzo fulfajasra panaszkodott. Rohadt szarul nezett ki, komolyan majdnem befele pislogott. Emma elvitte a legkozelebbi korhazba (Banbury). Kevesebb, mint egy oran belul vissza is ertek. A ferjnek a korhazban verzett a fule. Auuu!! Talan a dobhartyaja is atszakadt. Sajnaltam, mert jo lett volna veluk diskuralni. Jo fej hazaspar.

Vasarnap 11re mentem Ameliahoz. Szivfajdalom, de nem mentunk a villaba. Felmondok! viccelek... :) A ket fiu nagyon rossz volt, inkabb rossz passzban volt. Azt a szitut kepzeljetek el, amikor mindent csinaltok, csaknem fejen allva lakkozzatok a kormotoket, akkor sem jo semmi. Vannak ilyen napok, ezeken csak tul kell esni, anelkul, hogy kiborulnal. :) A ket kissrac uvoltott, egyik nekem, masik az anyjanak. Erre a helyzetre az epp otthon tartozkodo apuka (Londonbol) annyit cselekszik, hogy szepen, uriasan rankzarja a TV szoba ajtajat, mert nem hallja a rugby meccset. Alright. Lehet en vagyok tul lelkiismeretes, szerintem alapveto, hogy ilyet nem csinalunk. Szegeny nonek keszulnie kellett volna, mert szulinapi zsurra indultak. Csak a balszempillait tudta kifesteni, a jobb ugy maradt, ahogy oda volt teremtve.
En meg ott osszepakoltam, Amelia mar elment. Majd a ferfi szolt, hogy rakjak el par dolgot a konyhaba es utana nyugodtan mehetek. Nem tetszik nekem az a pasas, bar nem itelkezem, mivel egy ujjnyit sem ismerem. Ami eddig atjott - olyan fazon, akinek fekelye van a sajat vagyonatol.

Fel5 fele jart az ido. Mar beindult a biologiai oram egy kis kavera. Hazaertem, majd Emma nagy lefaradtan megkert, hogy segitsek. Amit meg is tettem, mert tok fitnek ereztem magam. Par adag ruha es egy kis trampulin utan kiderult, hogy az is voltam. :) 6korul felhuztam a szobaba es nekialltam valami emberit kihozni a kullemembol. Nagyon kapkodtam, mivel durvan 25 percem volt, hogy osszerakjam magam. Az ora ketyeg, keszulok ezerrel. Az ido lejart. Florian mar itt van ertem. Kiviharzok,  talan meg port is kavarva magam utan, be a kocsiba es irany Oxford. Vacsora party Jamie Oliver oxfordi olasz ettermebe.

3 nemet, 2 cseh, 2 magyar es 1 angol
Heike + Lisa - alapanyagokbol krealt dekor polc a hatterben. Jamiere vall.



rakos teszta

anti csokis mivoltomat meghazudttolo brownies csoda

Hetfo este egy olasz-nemet parral puboztunk. A lany meg tudott is angolul, viszont a fiu nem volt kommunikativ szintu. Igy tortent, hogy Lisat es baratnojet is elhivtam. Bevallom kedvem nem sok volt az estehez. Miutan 80 szazalekban nemetul hadovalktak kezdtem elunni magam. Nem baj, ez az este roluk szolt, meg egy csomo olyan mindenrol, amirol konkretan lovesem sincs a mai napig. :) Ez mar igy marad. 

Es vegul van egy specko keddi kinalat is. :) Reggel az itthoni teendok utan siettem Ameliahoz. Fel9 utan 10 perccel megerkeztem. Azt hiszem utkozben felig elutottem egy galambot, de nem vennek ra merget. Felkaptuk a gyerekeket vagy ok minket, es siettunk egy amolyan dalolaszos-csoportos osszeroffenos orara. Engem ledobot Hecivel, o pedig a farm shop-ba ment ejtozni. Ra is fert, szegeny para. Bemegyunk az aulaba, dobtam egy helosziat a klubvezeto neninek, majd letelepedtunk a matracok koze. Legalabb 20 totyogo szarzsakot kepzeljetek el. Nem tudom melyik volt rongyabb vagy edesebb. :) Mivel elsok kozott voltunk, folyamatosan csopogtek befele az erkezo anyukak. Tobbek kozott Emma + Oli is :D Majd a szomszed no, akinel szerdankent van extra munkam, ennek fejeben a James novere es egy szinten extra munkambol adodoan ismert anyuka. :D Olira ratort egy negyed masodpercnyi feltekenyseg. Helyet csinalt maganak az olemben :D Olyan halilosan edes pillanat volt. Az ilyen es hasonlo finomsagokat melyen elraktarozom. Heci jo kisfiu volt vegig, Oli oda-odajott hozzam, csak hogy meggyozodjon rola minden OK es reagalok-e a kis bohockodasaira. Fel11 korul jott ertunk Amelia, majd elrohantunk bevasarolni - en 20 percig semmittettem a Land Rover anyos ulesen - es hazarobogtunk. Surogtem-forogtam a haz korul, majd ideje volt felvenni Harry sulibol. A noci elment erte, magaval vitta Hecit, en pedig osszeutottem valamit a gyerekeknek. Erdekesre sikerult a kaja, de megettek. Oszinten bevallom, halvany lila gozom sincs mit lehet ezen elrontatni, de en megtettem. :) Ergo meg mindig nem tudok fozni, vagy, well, tudok, csak szarul. :) De legalabb tudok.. :D Nezopont kerdese ;) Tehat a repat meg kellett volna parolni, en meg abban nem vagyok jo. Vagyis nem tudtam, hogy ez volt a dolgok menete. Igy ropogos lett a (vegulis) lecso. :) Delutan kimentunk jatszani. Fantasztikus tavaszi aroma a levegoben, meg a tehenlepenynek is illata volt! Elovettuk Harry elektromos kiskocsijat, beraktuk Hecit es korbementunk a farmon. A tenisz palyara lyukadtunk i (mert itt az is van) majd ott fogocskaztunk. Ok a kocsiba en meg a ket labamon.. udito elmeny =) Majd Harry megjegyez ket O-oo, O-oo -t is. Pisilni kell. Mondom Te jo eg a haz Kansasbe van, plusz a lakcipom se volt nalam hogy osszeussem a ket sarkam. Maradt a termeszet lagy ole. A kissracot ugy megihlette, hogy meg egy kakit is nyomott. Kiakadtam. A tenisz palya kellos kozepere! Igen, nem jutottunk el a bokorig... Alright. Az incidens utan betessekeltem oket a hazba. Harry szol, hogy hat de a kakit meg otthagytuk. Mondom majd visszamegyek erte :D Szar ugy.


 kilatas a farmrol
 ropogos lecso


A mai napot azzal koronazom meg, hogy kerek 4 perc mulva leszakadok a netrol es megyek dogleni es csolatast gyakarolni a media dobozzal. 

Bonus es egyeb :

sikerult az IELTS vizsga. Zsebemben a felso foku. El is kuldtem az egyetemnek es behivtak interjura. 30-an "randim" van a Brookes Media karanak egyik profjaval.. 

A hetvegen Lisa, Heike (latogato barino) es en irany a Lake District!  4,5 ora auto ut es egy baromi intenzi felfoldi hetvege! 

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem vagy semmi Melinda! Mintha nem is tudom mennyi ember lennél egyszerre, aki itt is, ott is megjelenik és segít, dolgozik. :) Le a kalappal!
    Gratulálok a nyelvvizsgához! Ügyes vagy! :) Kíváncsi leszek az interjúra. De úgyis mesélsz, gondolom. :)
    Mikor lesznek ékezetek? :)

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. hello honey!!!

    tényleg nem semmi amit véghez viszel minden héten! elképesztő, pörögsz mint állat :D olvasni is fárasztó!! XD
    Gratulálok mégegyszer itt is a felsőfokúhoz, bár nekem kétségem sem volt, hogy meg lesz az ;)

    Főzést nem értem, egy répa párolása egyszerű, mind1 senki nem tökéletes :D

    Lake district= tóvidék ? ha igen, akkor ott már voltam.. Gyönyörűűűűű nem tudom más szóval illetni, remélem jó időtök lesz, ott most hűvösebb idő van.

    pusszancs F

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!! :)

    Evi2 : az interjura en is kivancsi vagyok, plane, hogy nem reagalnak az emailjeimre jelen pillanatban. :)
    Az ekezetektol talan bucsut kell mondani, mert angol laptopot veszek a magyart pedig visszakuldom anyukamnak. Tudom baromi idegesito..:S

    puszi

    Fruzsi : Igen a tovidek. Szerintem eleg huvos lesz, amint a terkepen is latszik majdnem Skocia hatarait surolja, szal... well, eloveszem a bundabugyit :)

    puszi

    VálaszTörlés
  4. hejhej

    Tíííszta cúúúúki lehetett Oli ezzel az ölbeülős jelenetével. Az ikrek is képesek ilyesféle féltékenységre és az annyira jól esik, ha értem megy a harc xD
    jó hétvégét, bár biztos jó lesz, szóval inkább szép időt ;)
    a vágással kapcs meg tuti egyszer se mondtam volna az alapsztorit hanem mindenféle hülyeséget kitaláltam volna,de ez a borotválkozás ez tetszett xD
    30án pedig gondolok rád ;)
    hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Oksi Melinda, akkor így megszokom majd az ékezet nélküli betűket, ha tudom, hogy angol laptopod lesz. :) Na, és mi van az iphone-nal? Működik már a landolás után jól? :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok csajok! :)

    Renko : oszinten remelem nem emesztenek fel az ikrek. :) Az ido felhosnek igerkezik, de 10 fok folotti maximumot mondanak, szoval egesz boldog vagyok :)

    Evi2 : az iPhone meg er egy kulon sztorit. Irok rola a kovetkezokben :D

    pusssssssssssssz

    VálaszTörlés
  7. Szia Melinda!

    Nekem még mindig nem sikerült megszokni, hogy nem jelenik meg automatikusan a friss bejegyzésed, így mindig csúszásban vagyok....hjajjj.
    A kötéses sztori nekem is tetszik. :D:D:D
    És tényleg hihetetlen, ahogy megállás nélkül képes vagy erre a pörgésre. Le a kalappal.
    Gratulálok a felsőfokúhoz, ügyes vagy! :)
    Oli biztos nagyon cuki volt. Én is szeretem, amikor értem megy a harc. :))
    Jamie étterme.. hmmm. Tisztára megéheztem.
    Angliában is lesz a hétvégén óraátállítás? Egy kis pihenést akartam kívánni a hétvégére, de hiába mondanám. :) Inkább érezd jól magad a tóvidéken. 10 fok körül?? Azért az elég csípős. Te fogsz vezetni?

    Szép hétvégét! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  8. Szia Melinda,

    Először is gratulálok a nyelvvizsgádhoza!!! ;) 30-án majd sugárzom a pozitív energiát a "randid" alatt :D
    Ez a borotválkozós sztori meg epic. Jó hétvégét!!!

    Üdv

    VálaszTörlés