2011. március 7., hétfő

Pardon me ...

A blogger komotosan eltuntette az epp elobb irt bejegyzest. Igy leroviditett valtozatot publikalok.

Heti 7 napbol hatot dolgozok, napi 12 oraban. Az hogy mit es mikor az maganugyem, meg akkor is, ha blog privat. Erdekes ahogy azt ecsetelgettem alig nehany bejegyzessel ezelott, hogy a penz mar pedig nem boldogit, most pedig en vagyok a materializmus human gepezete. Igy konkretan mohacsi csata jellegem van- csunyan elveszett..
 Anya hetek ota a fulemet ragja. Hankatol a multhetvegen kaptam egy tiszta szivbol fakado, barati fejmosast. Zsofi mar evezredekkel ezelott megjegyezte. Nem tudok leallni. Most nem.

Nem akarom, hogy ezt megvalaki az arcomba dorgolje, hogy ez igy nem palya. Elfogadtam a megjegyzeseket, tanacsado mondokakat es beszedeket. Ha osszeroskadnek, az legyen az en gondom, nem fogok senki keze utan nyulni. Azt hiszem, majd akkor tudatosulna bennem, hogy mit is jelent nagy lanynak lenni, meg hogy benohet e fejem lagya..?!

Mindemlett fantasztikusan megvaltozott a taplalkozasi szokasom. Vega nem vagyok, s nem is jelentem ki, hogy leszek, de erosen mellozom a hust, tovabba nem fogyasztok kenyeret (csak altalam sutott, teljeskiorleesu barna kenyeret) es vajat. Heti 3-4 alkalommal kemenyen kondizok. Ez a fizikai loket koronazza meg minden napom. A tudatos etkezes-testmozgas kombinaciojanak koszonhetem, hogy az emesztesem soha nem volt ilyen rugalmas es kiegyensulyozott. Elkezdtem formalodni, sulytleadni es fit lenni. Aludni meg mindig nem tudok rendesen. Tulsagosan aktiv agytevekenykedesnek tudom be.

Nem tudom kit, hogy erint ez, de nem tudom akarok e tovabbra is blogolni ilyen szinten... zavarna ha osszatakolt munkat tudnek csak kiadni a kezembol, mert nem akad idom ra.. s valljuk be, ez a blog kezdi elvesziteni eredeti funkciojat. Szerintem szepen, lassan a kovetkezo heti au-pair talalkozoval be kellene fejeznem, es egy szep keretet adni az egesznek, mert noha mar regesreg nem egy szimpla au-pair blog ez, a valodi motivacioja megis ez marad.

Emellett van egy pozitiv hirem is. Lesz uj blogom, mivel imadom az olvasokat es irni, irni, irni. De engedjetek meg, hogy megtalaljam mirol is akarok...

5 megjegyzés:

  1. Oh, ne, ne hagyd abba a blogolást. :( Szerintem mindenki nevében beszélek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Teljesen megértelek,időhiányban lenni nagyon nem jó, és a blogírás egy olyan tevékenység, ami csak úgy lopja az időt. Ha azt hiszed, hogy összetákolt írásaid lennének, akkor mondom, hogy ilyenek nincsenek. Akárhogy is, de sztem minőségi az amit írsz, mégha a kulisszák mögött te ezt nem így érzed (mert mondjuk tudod, h mi szerettél volna még megosztani, de sajna arra már nem futja erődből). A blogolást szerintem se hagyd abba, pont most hogy kezdtél belejönni. :) Írtad, hogy az au-pairség ad még mindig motivációt a blognak. Nos én ezt nem értem. A blogkülsőt, címét már megváltoztattad, a host családról úgy, mint más au-pairek, nem írsz. Nem tudom mitől lenne más, ha egy új blogot kezdenél, attól még szintén au-pair leszel, ezt tudjuk, az alap akkor is ez lesz. Kikerülhetetlen. Szeptemberben egyetemet kezdesz, de amíg maradsz au-pair (az én véleményem szerint)egy új bloggal sem fog igazán megváltozni a blog alapmetódusa. Szerintem gondold át, és csak írj arról, amiről jól esik, ebbe a blogba és akkor mikor időd van, de akkor részletesen.

    pussz

    VálaszTörlés
  3. szia te dolgos-szorgos méhecske
    hát te tudod, mindennek van szavatossága, meg akkor tényleg nyiss egy másikat, ha már úgy érzed kiléptél ennek a blognak a keretei közül, és akkor az is valami új lesz, így szimbolikusan is. hajrá mindennel,mindent addig csinálj amíg örömöd leled benne
    az új életmódot helyeslem, én is váltok majd, mostmár muszáj lesz, mert nem 100%os a komfortérzetem...meg ha meg akarom másznia mont blancot, kell az erőnlét és nem kellenek a pluszkilók
    :*

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ne haragudj, hogy csak most írok, csak annyira lefoglalt a suli, hogy már konkrétan fizikai fájdalmat jelent...Utólag is nagyon boldog szülinapot!:)

    Az, hogy abbahagynád az au-pair blogod írását, nagyon de nagyon szomorú hír:( Tudom, hogy jobb lenne ha egy nap minimum 30 órából állna, de tényleg sajnálom, hogyha valóban nem fogod folytatni, mert Te hoztad meg a kedvemet ahhoz, hogy ismét au-pair legyek -majd :D-, és mindezt Angliában tegyem meg -szóval köszi! :)
    Szeretem olvasni az írásaidat is, úgyhogy a folytatást is várom már-akármilyen témában :D

    Fitt életmód.... én is próbálkoztam vele egy darabig, de a torna mindig el-elmaradt, az étkezést is össze-vissza kutyultam... tervezem, hogy megint elkezdem, de kitartás kellene hozzá, ami viszont sajna most elmegy a nyelvvizsgára, szakdogára és érettségire...:S Mindenesetre gratulááálok, és hajrááá! :)

    Rita

    VálaszTörlés
  5. Koszi lanyok. :) majd jelentkezem. Puszi

    VálaszTörlés