2011. március 17., csütörtök

Well done NHS ergo egy nyalat dermatologia


Marcius 11. Pentek. 
Beutalom volt a dermatologiara. Az oxfordi Churchill Hospital nevu intezmenyhez kellett mennem. Idore megerkeztem es lejelentkeztem. Vartam is egy egeszseges 10 percet. Tolem balra senki, jobbra egy apaca es kiseroje ult. A varo tele volt idosekkel. Epp a talalkozo reszleteit dolgoztam ki a telefonom mire behivtak. Mentettem mindent, majd elsuhantam a rendeloig. Egy szimpatikus fiatal himnemu orvos fogadott. Elemeztuk az arcomon levo problemat - ami egy anyajegyet takar. Egy fel perces konzultacio utan bekuldenek a rendelovel osszekapcsolt masik helyisegbe, ahol le kellett oltozni bugyi-meltarora, hogy a tobbi anyajegyet is atvizsgaljak. Lehet en vagyok gyenge dermatologiai turizmusbol, nekem sztriptizrol senki nem szolt egy szot sem, plane, hogy a gond az orcam jobbfelen tundokolt, nem pedig  a testem ruhazott reszen. Nos, sebaj, volt mar rosszabb is. Az orvos kopogtat, majd bejon. Megvizsgal, hummog 2szer 3szor. Megvakarja a homlokat majd behiv egy kollegat. Egy nonemut. O is megvizsgal. Hummog kicsit, nyakat a jobb fule mogott megvakarja, majd behivnak egy harmadik kollegat - aki egy raadas kollegaval erkezik. Immaron 4 orvos vizsgal tetotol talpig. En bugyi-meltarto plusz egy divatja mult korhazi koponyeg. Nem valami szexi szituacio. Idokozben meggyurtak a pofimat tudjatok mint otthon a rokonok. Vegeredmenykent ugy dontottek, jobb ha eltavolitjak. Visszaoltozok, majd ujabb mini-konzultacio az elso, fiatal orvossal. Blablabla, reszletek, reszletek majd kilyukadtunk a "es akkor kap majd egy csinos kis sebhelyet" pontnal. boo-hoo :'( boo-hoo-hoo ='( laikusan meg voltam rola gyozode, ezt lezerrel is le lehet szedni. Pigmentanyajegyet pedig szigoruan tilos lezeres kezelessel eltavolitani. Tehat maradt a sebesz szike. Ott helyben egy oran belul vegre akartak hajtani a beavatkozast. Tiltakoztam, mivel a talalkozon nem szerettem volna egy tapasszal az arcomon megjelenni, arrol nem is beszelve, hogy frissen vagott arccal nem fogok elmenni varosnezni, bulizni es egyebek. Igy az orosz szarmazasu iratkezelo holgyike attette hetfore. 

Marcius 14. Hetfo
Lisa vitt el, mert Emma kocsija szerizbe volt es szuksege volt az enyemre. Idoben megerkeztunk, lejelentkeztunk es alig 5 perc varakozas utan behivtak. Elkisert egy noverke egeszen a rutin mutet szinhelyeig. Bent vart a doktor es segitoje. Minden a ketten figyelmesek voltak. Szepen elmagyaraztak mi fog tortenni, majdhogynem cukorkat is kaptam. :D Egyebkent tok jol voltam, en a szuritol tartottam egyedul, azt pedig megkaptam az elso percekben. Megcsokolt a tu vege. Es szoszerint, belevagtak a dolgokba. 45 perces volt. Azert tartott a szokasosnal tovabb, mert a doktor ugyelt az oltesekre. Megis csak egy arcrol van szo. A nover nem tudom hany evesnek es milyen remultnek nezett, de vegig fogta a kezem :D Ez mar akkor es igy utolag is beinditja a nevetoizmaimat. Az akcio utan az orvos elmondta ezredjere is, hogy akkor hogyan is kell apolni, rendben tartani a sebet es a tobbi kotelezo sort is lenyomta. Majd elkoszont es elment. A kezfogos nenike pedig atfutott velem nehany papirt tovirol hegyire. Tobbek kozott ki kellett pipalni, hogy tudomasul veszem egy heg lesz az arcomon. Ekkor azjutott az eszembe, be kellett volna vagni : "Acsi, errol senki egy szot sem szolt! Tegyuk csak vissza azt az anyajegyet!" - de letettem rola. 
Jelenleg nem vagyok valami etvagygerjeszto 4 oltessel az arcomon, de tovabbra is megyek emberek koze es a tobbi :) 

loves,
newborn Frankeinstein xoxo



5 megjegyzés:

  1. Szia Melinda!
    Nagyon bátor és ügyes vagy! Gyors és problémamentes gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Haláli, főleg az elköszönés!

    Lécci lécci majd csinálnál egy aprócska képet a hegről :D :D ?

    Kár, h nem lehetett lézerrel, nekem a hátam közepéről vágtak ki már jópáréve egy nagyobbacska anyajegyet.. a vágás elég nagy, de szerencsére legalább nem kell folyton bámulnom, lévén, h a hátamon van. :D Mellesleg írt fel anno a doki egy kenőcsöt, h azzal kenjem, h szépen gyógyuljon... de persze a krém egy marhaerős anyagot tartalmazott (erről nem tájékoztatott a doki) szal inkább kihagytam és nem kenegettem vele a bőröm. de így sincs semmi baja.

    Már megint el telt egy hét, mintha még csak most lett volna B'ham :)

    Szép hétvégét! :* F

    VálaszTörlés
  3. Koszi csajok! Rakhatok fel kepet, de nem valami pompas :)

    VálaszTörlés
  4. Ugorj be patikába, szerezz hegesedés elleni krémet, h minél szebb nyoma maradjon a szikével való "incidensnek" :)

    Egyébként nagyon menő a dolog:), eddig két pasim arcán is volt heg, szuper szexinek gondolom:D

    VálaszTörlés
  5. szexi vagy sem, az arcom resze mostantol. :)

    VálaszTörlés