2009. október 15., csütörtök

Hétvége Németországban - Frankfurt és Fulda

Ha már Németország, akkor hatalmas Guten Tag mindenkinek! :-)

3 napot töltöttem Németországban (okt.9-11). Pénteken reggel fél 4-kor kellett elindulnunk Chippy-ből, hogy elérjük a gépünket Birmingham-ben. Egy jó kis feketével kezdtem a hajnalt, mivel vezetnem kellett csaknem másfél órát. Mint mindig, most is a Tomtom-ot használva utaztunk a reptérig. A kocsit először le kellett raknunk egy carpark-ba, ami a reptérhez tartozik. 3 napos parkolás a reptér közvetlen közelében kb.11-12 font volt(fele-fele fejenként). Amint megérkeztünk a parkolós fickó el is vitte a kocsinkat hátra lerakni, a mi dolgunk annyi volt, hogy a carpark irodájában be kellett regizni és megmondani a rendszámot, igazolva, hogy már lefoglaltuk a jegyet. Aztán csak felugrottunk a buszra, ami egyenes a reptérre vitt minket és pontosan a bejárat előtt le is dobott. A busz út mindössze 5-10 perc volt :). Időben becsekkoltunk és az indulásig feltankoltuk magunkat pletykalapokkal :) Amikor végre már kinyitották a mi kapunkat a géphez, egy szintet le kellett mennünk és onnan egy másik busz vitt minket a repcsiig. Mielőtt a busz elindult volna, Gréta észrevette, hogy nincs nála a kabátja (vízlepergető, svéd kabát). Azt mondta : "Ez az egyetlen jó, meleg télikabátom és nagyon drága volt. Nem baj, majd Frankfurtból felhívom a repteret." Erre én : " Gréta, az már nem lesz meg akkor, szaladj fel most, kérdezd meg a csávót(aki az útleveleket rendezte), hogy fel mehetsz e még." Szerencsére meggyőztem és gyorsan felszaladt. Meg is találta! Már a legeslegelején elhagyta, amikor beültünk egy szendvicsre a becsekk után. Istenem :) Ez annyira tipikus volt!
Szerencsésen helyet foglaltunk a gépen.. és a gépen egy néger srác átnyújtott egy CD-t nekem.(elfelejtettem megemlíteni, hogy segítséget kértek tőlünk, hogy honnan indul a Frankfurt-i gép). Csak néztük, hogy ezek akkor most kicsodák, de nem hittük, hogy valami jelentős emberkék. Később Gréta rájuk keresett a google-ben és ők lil wayne and lloyd . Állítólag híresek. :)



Ők voltak


Ezt a CD-t kaptuk

Képek a gépről




Alattunk a csatorna



Frankfurt

Amit érdemes tudni :
Frankfurt Németország 5. legnagyobb városa és körülbelül 670 ezer lakosa van. Fontos kereskedelmi, pénzügyi és kulturális központ. Ez az otthon az Európai Központi Bank-nak, valamint itt található Európa egyik legnagyobb tőzsdéje, a Frankfurti Értékipartőzsde és az EUREX. Továbbá ez az EU egyik leggazdagabb városa. Az életminőséget tekintve a hetedik helyen áll a világon.


tök jó?!

mögöttem a city


Csak tegyük nyilvánvalóvá, hol is vagyunk... (német bank)







Ez a kis hölgy bizony a városközpont középen legelészett!




Au-pairek Angliából Frankfurtban


Csinos kis épület :)








Gréta sokat emlegetett kedvence, kipróbáltam, 5-öst kapott :)





Komcsi épület, hogy ne felejtsük el, hol is vagyunk....






A vasútállomás



Nem rosszak a vonatok sem..




Nesze nektek magyarok : Vonattal mentünk Fulda-ba, ahol Gréta lakik. Hamarabb odaértünk az állomásra, és várakoztunk egy jó 20 percet. Mint minden tisztességes vasútállomáson, itt is voltak hajléktalanok. A vágány mellett ácsorogva hozzánk is odatévedt egy. A fickó németül motyogott valamit, annyira nem kell nagy ész hozzá vajon mit is mondhatott... Gréta éppen meg akart szólalni, amikor szépen megállítottam és elkezdtem angolul beszélni. Lényeg amit mondtam, hogy sajnos nem tudunk németül. Erre a fickókám elkezdett angolul folyékonyan beszélni(ekkor esett le az állam).. amikor még visszakérdeztem valamit(meggyőzni magam, hogy jól hallottam-e amit hallottam) még volt pofája visszaválaszolni :)... viccen kívül, hibátlan angollal ellátott hajléktalan(koszos, budos volt!). Mikor megkérdeztem : Te tudsz angolul? - válasz : Angolul mindenki tud! :) Szóval kérem, itt tessék magunkat elszégyelni, mikor szembesülünk azzal a ténnyel, hogy Mo-on milyen nyelvoktatás folyik!
Fulda (Gréta városkája)




Gréta első csókja ezelőtt a templom előtt volt :) (ja, de nem most!)






A legkedvesebb vendéglátók : Julia, Gréta, Max(aki mellesleg meleg és megkritizál, ha nem jól öltöztél fel!)






2 megjegyzés:

  1. menőőőőőőőőőőőőőőő
    a klassz szót már nem használom, meghagytam Micimackónak ;)
    az a templom nagyonszép, frankfurt meg tiszta metropolisz, csupamodern dojcsland
    lil wayne-t vágom ki a másikat nem.de biztos híres rapper azis :P a cd-t addel ebayen és meggazdagszol :D
    kül jók a számok legalább?
    csávó nemisnézni melegnek O.o

    VálaszTörlés
  2. A melegek soha sem néznek ki melegnek.. :)

    VálaszTörlés