2009. október 18., vasárnap

Szombat : Cheltenham/Vasárnap : Barangolás Chipping Norton-ban


Sziasztok!

Szombaton Cheltenham-ba mentem az osztálytársaimmal a suliból. Hatan voltunk : Hanka, Martina, Nelly, Petra, Alina(új német lány) és én. Egyes része a városnak Leamington Spa-ra emlékeztettek. Ez a város is régen egy Spa város volt, ma nagy shopping központ. És most jöjjenek a képek


Edi :)

Egy nagyon posh középsuli




spanyol ölelés a fának :)






szép pár?!




Art Museum-ahol nem lehetett képeket készíteni..bocsi


nagyon angol




Petra, Martina, Hanka, Nelly, Alina, én




tipikus sorház

kicsit jobb házak...






szép az ősz..



Ide forrásvizet inni jöttünk


még mindig szépek az angol parkok




ebből ízleltük meg a forrást(iszonyú sós volt!)

csak mert mindenki kedvence a dizsi gömb :)










alkotás az utcán..







Ír étteremben (minden fogás 3 font volt)






Britain next topmodells :)










Rájöttem, hogy én még nem is készítettem képeket, arról a helyről, ahol igazán élek.. Tehát ismerjétek meg Chipping Norton-t...




ez egyik kedvenc pub

angol körforgalom(aminek a közepén át szoktunk hajtani, ha nem jön senki, mert át kell!)










tipikus, igaz?

bocogók...

Zsófi

Bliss Mill















A kis kékes felirattal ellátott kávézó a másik kedvenc...

Egy kis forrócsoki mellett leemelhetsz a polcról egy könyvet és anélkül, hogy megvennéd vagy fizetnél érte olvasgathatod.

akármelyiket...



Chipping Norton a dombról

dupla körforgalom-mindenki utálja és senki sem érti..!!

a helyi rendőr örs

ezen az úton lakunk...

3 megjegyzés:

  1. wááá.mennyi jó sok kép
    mennyi jó sok széphely
    dupla körforgalom? olyat még nem láttam seose.még képen se.ezidáig.értelmetlen mindenesetre, mert simán lehetne egy nagy a kettő kicsi helyett.de mindegyis.az egyszerű "festett körforgalmon" énis cska áthajtok ha nemjön senki, mert tökkicsi helyekre préselik be, legalábbis stirlingben meg larbertben is szűk a kereszteződés ;)
    ja és menő az új designja a blognak
    üdv fenntről ;)

    VálaszTörlés
  2. Jujj nagyon jók a képeid:) Szép vagy rajtuk:)puszi

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés