2009. október 8., csütörtök

Sziasztok!

Hihetetlen modom eleg gyakran irok mostanaban :-) annak ellenere, hogy nincs kevesebb dolgom :-). Egyszeruen csak osztonzi az embert, hogy mindent amit csak lehet a kiscsaladja tudtara hozzon, na meg persze, hogy kielegitse olvasoi igenyet! A Cambridge-i bejegyzese elotti bejegyzes remelem hasznos, de ez nem azt jelenti, hogy ezentul minden le lett irva es nem nyujtok tobb segitseget :-) Ha barmi mas kerdesetek van, esetleg valamit kihagytunk volna, szabad a palya email kuldesre!

A masik, hogy tegnap beszelgettem nemet au-pair baratnommel, hogy ki miota van itt. Nekem eszmeletlenul hangzik, de ez kereken a 20. hetem Angliaban! 4 honapja es egy hete vagyok itt!
Eszre sem vettem! A hazautazas datumahoz kozeledve, kicsit mintha lassabban telne minden nap, de csak mert annyira varom! 

Egyre korabban bujok agyba estenkent, es megis faradt vagyok reggelente. Ma olyan voltam, mint a lefo*ott merfoldko, kerdeztek is "Are you ok? You look sad or something." Pedig minden ok volt, csak egyszeruen reggel. Ennyit is mondtam. "It's just morning" :-) 

Oli babara szerencsesen egyre tobbet vigyazgatok, aminek kimondottan orulok! Iszonyat cukorfalat! Megigerem kepeket is fogok rola csinalni, hisz olyan edi! Tegnap vagy egy 40 percet egyedul csak velem volt, amig Emma telefonon bonyolitott le valamit. Hat majd megettem :-). Tevedes azt hinni a babakkal fele annyi a problema! 

A heten csak egyszer voltam suliba(kedden) es nem is megyek a heten tobbszor, hiszen holnap megyek Frankfurt-baaa!!! Greta kerdezte, hogy ha nagyon akarom elmehetunk Berlin-ba, de mondtam(magamban) most szeretnek nem azt mondom, de hagyom azert, hogy inkabb a csaladjaval legyunk! Ez nem rolam szol, hisz o latoat haza! Huu mar felsorolta, kikkel fogok talalkozni! :-) Egy nevet sikerult memorizalni :-) Hannah a huga :-). That's all! Egyebkent emlitette, hogy mindenki beszel angolul, ugyhogy nem kell aggodnom, es hogy mindenki eleg jol tud... Na ezt is csak azert hoztam fel, hogy ez nemet-be milyen alapveto, otthon meg evekig kuzkodik az ember egy nyelvvizsgaval, ami meg nem is feltetlenul jelenti azt, hogy az illeto konyit is valamit az adott nyelvhez! (szegyen) Gretanak meg a szulei is tudnak! Ezt is csak azert jegyzem meg, mert amikor a Ruth szulei kint voltak egy hetig Angliaban es talalkoztam veluk, ok is beszeltek(nem csak egy kicsit) angolul! Hogy ez mindenhol milyen alapveto! 

Mostmar telefonon kezdtem lefixalni a kis europai korut reszleteit a baratommal, hogy akkor biztos, hogy jo-e stb.. mert ugye akkor a visszafele utra le szeretnem foglalni a repjegyet. Es azt mondta, hogy ok benne vannak! Ezt egy kicsit meg kell azert szervezni, tervezni, hisz tenyleg csak mi fiatalok nekivagunk Europanak :-) Tehat eddig Brusszel adott! Ez fix! Ez tuti! A kovetkezo( es egyben utolso) allomassal kapcsolatban tartogatok egy kisebb "meglepit", de ezt majd kesobb! Van idonk :-)!!!

Azt hiszem most egyenlore ennyi!

Imadok mindekit!

Mira(batyam lanya) 2 eves volt mult hetvegen! Kicsi kis piskota :-) olyan imadni valo vagy, BOLDOG SZULINAPOT megegyszer nagy lany!!! :-)

3 HET ES OTTHON LESZEK!

Pussssz, Csoooook, Oleleeeees!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése