2009. október 23., péntek

Most ezen a héten semmit nem csináltam szinte. Első ilyen hetem itt! :) Egyszer voltam suliban, újabb kis tanárok vannak és vhogy akkor sose olyan jó a suli.. Az extra munkák állandóan átrakták az időpontot, tisztára összekuszálódott ez a hét. Egye fene, a pénz a zsebemben van ;)....
Nagy lázban égtem, hogy jövő7en életem első halloween party-ja lesz, jelmez, házibuli, ital, haverok mi egy más... erre Emma közli, hogy az nap este babysittelnem kell!! Egész este, mivel elmennek vhova "szórakozni". Panaszkodni nem panaszkodnék, hogy sokat kell babysittelni, mert szinte alig(eddig legalábbis), de pont most! :( Ez lett volna az első és vszínűleg az utolsó. Mondtam a többieknek és Martinával beszéltük, hogy akkor lehet egy nappal előtte elmegyünk bulizni, de hát itt a halloween-on lett volna a hangsúly, de hát ez olyan édes gesztus..! Én akkor is beöltözök mondtam! :) Akartok fogadni?! ;)
A gyerekek új egyenruhákat kaptak. Csak a téli kollekciót. Ugye téli-nyári egyenruha van, és a télit utálja. Nem is csoda, mivel inget kell viselni aminek a nyakát teljesen fel kell gombolni. A hab a tortán a nyakkendő. Még kinézetre sem kényelmes! Legközelebb erről is csinálok képet, ha úgy esik..
Miután hazajövök Mo-ról az azt követő 2 hétvégém le is van foglalva babysittelésre újra. Nov. 14-én Zsófi átjön és együtt "melózunk" :) aztán azt követő hétévégén nov. 21-én Grétával együtt babysittelünk. Kérem, panaszra semmi ok! :)
Sajnos mostmár az idő elég "zord", legalábbis az eddigihez képest, és nem nagyon lesznek ilyen kirándulások betervezve... Télen a party-életé lesz a főszerep..
Ohh és újra péntek! Péntek = holnap hétvége =) + kirándulás + off!! A hétvége banburys/londonos hangulatú lesz. Zsófi meghívott engem és Grétát egy nagy ott alvásra. (se pizsi, se párnacsata!) és holnap ha minden igaz, Banbury-ben fogunk császkálni és készülök egy kis tesco-s prezentációval!! Ne tessék holmi bolondnak nézni, csupán tényeket tárok fel az angol tesco-ról, ami még csak nem is hasonlít a magyarhoz! Aztán a vacsi mexicoi lesz Zsófi módra, na várjuk nagyon! Vasárnap megyünk Londonba, igen-igen semmi extra most. Ugyan London-t mindenki ismeri!? :) Életemben voltam vagy 5-ször azt hiszem Londonban, egyszer sem esett le az állam. De attól jó.. én bírom.. :) mivel ez Anglia fővárosa érthető ha sokat vár az ember..talán túl sokat... hát ha most megváltozik a véleményem. Come on London! :)na szóval vonattal 3-an csajok, és most is bevillan a young person card, amivel Ł16-ért oda-és visszautazunk és egy egész napos metró bérletet is magába foglal a jegy! Ez a 3. alkalom, hogy használom a vonatot, de már a 2. alkalommal visszajött a kártya ára!!
Na ma megyünk Margarétával(áhh imádom ezt!:P) a pubba Witney-be.. talizunk a sulisokkal.. :) és szervezzük a közös röpit.. oh igen, kibérelünk egy termet a helyi sportközpontba és röpizünk :) na kiváncsi vagyok arra a meccsre :)

A gyerekeknek ma volt a halloween party, íme néhány kép :
boszik

ellie a 'boss'i :)

hatts-gonosz boszinak öltözve
a csajok pillangókkal cicomázták fel a szobájuk falát :


Első de nem utolsó képek a szuper sexi Oli babáról !

ez kicsit fényes, de ezen legalább lekaptam mikor mosolyog :)

Pepper-t a kutyánkat el szoktam vinni sétáltatni. Chippy mellet 1 km-re van egy park csak kutyáknak!! hatalmas és 2 kicsi tavacska is van..



Most csupán ennyi.. kívánok szép hétvégét és kevés havat odahaza mindenkinek! 9 nap és otthon vagyok egy 8 napos siestára!!!! :)

2 megjegyzés:

  1. hat oli baba telleg nagyon edi mikor mosolyog, meg amugy is

    VálaszTörlés
  2. oh igen.. elhatároztam csinálok egy kicsi videot is majd róla.. mikor jó kedvében van :) ;)

    VálaszTörlés