2009. október 2., péntek

Legkellemesebb latogato, elso magyar brassoi Angliaban, ujabb hetvege Royal Leamington Spa-ban es ami meg a hab a tortan!

Sziasztok!!!



Ezen a heten meglatogatott a baratom. Nagyon jo volt valakit latni otthonrol, legfokeppen ot!

Eloszor szeretnek megemliteni egy "majdnem tragediat" - elneztem a landolasi datumot! :) Ez is csak olyan melindas! Hetfo helyett keddre vartam. Na visszakanyarodva a lenyeghez, hetfon este 10.20-kor landolt a Gatwick-en. Kocsival mentem ki Pistiert es mint mindig, Zsofi(huseges utitarsam) is velem tartott. Az ut kb. 2 oras volt. Egykonnyen odatalaltunk, mivel mint mindig, most is GPS-el mentunk. Igen szerencsesek vagyunk mind a ketten Zs-val, mivel az o es az en hostcsaladom is barmikor kolcsonadja nekunk a GPS-uket. Az mar csak dupla elvezet, hogy meg tok egyformak is(tomtom)!

Nagyon boldog voltam es alig vartam, hogy talakozzunk!



Ilyen boldog voltam! :-)
Masnap elmentunk Oxford-ba, ahol mar rengeteg kepet csinaltam, de az oxfordi varosnezo buszrol meg soha egyet sem... Ime : Hattie-ert egyutt mentunk suliba, ide jarnak a csajok(semmi suli jellege nincs)

utjelzo Wychwood-bol (ahol a gyerekek tanulnak)
tipikus
Kepeken nem jonnek ugy at ezek a tajak!



Ezerszer lattam mar a tipikus, angol "rakott" falat, de meg sosem realizaltam, hogy ezek nincsenek lefixalva egymason!
A foszakacs neni :-)

Es meg fozni is tud! :-)
Elokeszitett terep
Hatts


LEAMINGTON SPA


guszta forro csoki
A feher Leamington Spa




csak szetnezunk, ugy sem veszunk semmit!!!


Emlekeztek amikor eloszor voltunk Leamington Spa-ban? A regebbi kepek kozott van egy etterem, ahova igertuk, hogy elmegyunk. Be is tartottuk!
Minden valodi es ELO!(rakok)

Fokhagymas kenyer - eloetelkent( hatterben)
Olasz zoldesg leves (eloterben)
Ha mar olasz, akkor dramai egy kicsit...(a plafon)
Barany
:-)
Rizitto
Regen egy mukodo furdo volt, es mara csak emlekmu(banatunkra)
Amit nagyon hianyolunk Zsofival -> szauna, gyogyfurdok.


Tudom azt igertuk, hogy Cambridge-be megyunk, de lesantultam, ugyhogy nem jott ossze! De szomorkodasra semmi ok, mivel vasarnap karpotolva lesztek!!! :-) Gooo Cambridge!!! :-)

Ma hivatalosak vagyunk a Zsofi szomszedjanak(Lauranak) a szuletesnapjara!

Jovo7en penteken gooo Frankfuuurt!!!!

Es amit a vegere tartogattam : meg ugyan csak marciusban, de egy kisebb europai korutat teszunk! Kocsival megyunk haza Angliabol es benezunk Brusszel-be(ez az egyetlen hely fix eddig) es meg egy masikra(talan : Koln, Becs, Frankfurt)!! Ami eppen utba esik!!! :-)Vissza termeszetesen repulovel megyunk! Ez meg a jovo, de tervben van!

Meg jelentkezem!

Csokok, puszik, olelesek es sok-sok szeretet mindenkinek odahaza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése