2009. október 26., hétfő

néhány szösszenet

Hellóka újra itt!

Egy újabb fantasztikus hétvége megpaprikázva egy hetes suli szünettel(nincs suli = nincs uzsonnás csomag és nem kell reggel felkelni). Teljesen elfeledkeztem, hogy a héten nincs suli. Szorgosan feltápászkodtam a jó kis meleg ágyikómból már 7-kor, hogy behörpintsek egy csésze kávét(amúgy már sikerült minden reggel kihagynom, csak most nagyon hiányzott!) még mielőtt belekezdek a reggeli műszakomba. Épp rá akartam fordulni a lépcsőre a szobámból kikutyagolva amikor csak szembetalálkoztam Ellie-vel... Mondom, te már fent vagy?(7.15-20 között keltem őket ált.) ... Azt mondja : Iskolaszünetbe mindig hamarabb kelnek... mondom ja, hogy szünet van! Na akkor később csevegünk most megyek vissza aludni :) De nem sikerült aludni, nem is bántam. 1 körül elkezdtem a szokásos hétfő nagy takarítást, egykettőre meg is volt(van egy titkos receptünk erre Zsófival, aki szintén kolléga, tudja miről beszélünk:) ). A kutya valahogy egész nap nem akart kimaradni a fenekemből. Ugatott, állandóan követett, mint egy eszelős. Tudom, hogy sétálni akart vagy játszani, de nem volt erőm most ehhez... lefeküdtem a kanapéra akkor rám feküdt, mellém bújt, mint egy kisgyerek. Fogalmam sincs kb. mennyi lehetett az idő mikor Emmáék hazaértek(egész nap a nagyimál voltak), de elég felhúzott állapotban volt. Annyira nem is kellett faggatni mi a gond, egyből kidőlt belőle. Tudni kell, hogy Gréta hostanyja és az én hostanyám testvérek, és nem jó a viszonyuk. Összevesztek a nagyinál, mert a G. hostanyja megszervezett valami zenei kis koncertet amin a gyereke szerepelni fog és meghívta az én hostgyerekeimet is, akik ugye keresztgyerekek. A lényeg, hogy mondta G. hostanyja, hogy na akkro majd szóljon nekem is, hogy mikor megyünk pénteken, mert, hogy szüksége van rám.. Erre fel, minek van neki most szüksége még egy au-pairre Gréta mellett?! A másik, meg se kérdeztek, ez az esemény már hetek óta le van fixálva, nekem meg vizsga előtt a suliba a helyem és ezen a héten 3 nap is akartam menni, a másik hogy 9-től d.u.-án 4-ig mindig totál szabad vagyok tehát susss!!! ilyenkor.. ez az én időm, a másik, hogy jövő héten nem is tudok menni, mivel otthon leszek. hab a tortán, hogy az első spanyol órám is pénteken lett volna.. kiderült, hogy miért is kellek neki én. Mert nincs elég hely a kocsiba és kell még egy fuvar neki.. A másik, hogy mivel én nekem ez a takarítós napom, én itthon maradtam a kis dolgomat végezni, mindenki más a nagyinál volt. 5 gyerek volt a nagyinál(az enyémekkel együtt) és a G. hostanyja Grétával le akarta küldeni a játszótérre az összes pulyát. persze ekkor jött az én Emmám és mondta, hogy ne hogy már 1 lányra bízzon 5 gyereket! Egyébként az egyik kis kuzinka akkor egy lökött gyermek, hogy vele még kettesbe se maradnék. És mondta a G. h.anyja, hogy akkor hívjon át engem. De mondta E., hogy melindának ez a takarítós napja és nagytakarítás után nem fog leparancsolni a játszóttére 5 gyerekkel... Hát egy tündérrel lakok.. skype Gréta szivem panaszkodott még egy hajszálnyit, egyem meg.. mit is mondjak, nahát nahát. Itt minden azon múlna, hogy előre megbeszéljük a dolgokat és szépen közöljük, nem pedig utasítva(mármint Emmának parancsolgatva mondta a tesója, hogy én mit tegyek, szüksége van rám stb..).
A héten megyünk úszni a csajokkal. Már szept. eleje óta nem is voltam. Mióta elkezdődött a suli, a gyerekek mindig a sulival járnak úszni :(

Holnap lefoglalom a jegyet Banbury-ből a Heathrow-ra. Valószínűleg vonattal megyek, mivel olcsóbb és terminálonként ledob. Persze ezt is Zsófi mondta, ő is visz ki az állomásra és nála alszok vasárnap mielőtt kimegyek. Köszcsi!!! Attól függetlenül, hogy mindig rengeteg emberrel láttok a képeket, attól barátnak nem tekintek mindenki, csak egy nagyon jó ismerősnek, havernak. Nekem kicsit több idő kell, hogy megérjen bennem ez a barátság dolog. Otthon van 1 és nem több barátom, és most már úgy érzem itt megkaptam a másikat a sorstól. És bár sosem mondta ki, de azért kedvel aki vagyok, mivel tökéletesen magamat adom(bár mindig) mellette, de úgy igazán... megtanultunk sok mindent egymástól. És most már el tudom ismerni, hogy nem mindig kritizál, csak lehet van egy jobb ötlete.... :)

A szuper kis hétvégéről a kövi szösszenetkémben írok és mellékelek képeket természetesen :)

Addig is pusza-musza odahaza és itt mindenkinek a neten akik olvasnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése