2011. január 20., csütörtök

24 óra vírus, 24 óra fun

Múlt pénteken megbeszéltem Hankával, meglátogatam az új családjánál.
Igen, elköltözött. Nem jöttek ki jól a régi családdal, pedig a Hanka nagyon igyekezett. Az utolsó napok pedig rossz hangulatban teltek. A család ellenszenves volt és a többi. Nem szép lezárása a történetnek. 
A vicces, hogy google map szerint pontosan ugyanannyira lakik tőlem most mint előtte. :) Kerek 28 perc. :)

Péntek este kivételesen nem sok késéssel meg is érkeztem. Felhajtottam a ház előtti parkoló részre, ahol Hanka már terelgetett is a parkoló helyemre. Ledobtam a kocsit és mentünk bemutatkozni. A házaspár első benyomásra szimpatikus. A harmincas éveket tapossák két 10 év körüli gyerkőccel az oldalukon. A gyerekek időbeosztása nagyon szoros, szinte semmi szabadidő. Ez nagyon tipikus brit metódus. Tömjük meg a gyermek napirendjét, hadd okosodjon, erősödjön, legyen talpraesett aztán valahogy mindig az ellenkezőjét tapasztalom. :) A rövid ismerkedős csevegés után Hanka külön kis részlege felé vettük az irány. Külön házban él. Ők úgy hívják cottage, szerintem tároló. :) De jól ki van alakítva, teljesen úgy néz ki, mint egy komplex kis ház. S a célt maximálisan szolgálja : külön lakrész = privát szféra. A bejárati ajtón belépve egy kis folyosón találtam magam. Szűk, épp annyira elég, hogy levedd a cipellőd és felakaszd a kabátot. Balra egy nappali rész (kanapé+Tv), középen egy kis konyha vagy inkább főző kabin, jobbra pedig a lakáska master bedroom-ja, amihez a fürdőszoba hozzá van csatolva. Leültünk, elővettük a boros poharakat, leültünk a kanapéra, majd órákig csak beszélgettünk. Később rávettük magunkat, hogy megnézzük a filmet amit hoztam, de akkor is szinte csak beszéltünk. :) Így meg ez. Női mivoltunkat nem lehet meghazudtolni. Éjfél körül lefeküdtünk aludni.

Nem telt bele 10 percbe, mikor egy olyan szintű émelygés fogott el, hogy az ágyon fekve is majd hogy nem kiszédültem a testemből. Felugrottam és rohantam a fürdőbe. Kihánytam még a lelkem is (bocsánat). Éreztem, ez nem a bor, s amúgy is ennyi sosem ártott még meg... visszafeküdtem, de még mindig nagyon rosszul voltam. A fejemet szörnyű fejfájás kínozta, a szívem is fájt. Bevallom megijedtem. Ilyen ramatyul régen éreztem magam. Plusz pár nappal előtte a Lisa mondott egy sztorit egy helyi édesanyáról, aki két hete hunyt el egy bizonyos típusú influenzában. Mindössze egy hét leforgása alatt. Azért én bizakodtam. :) Nem telt el 5 perc és megint a WC fölé hajolva találtam magam. Az éjszaka folyamán egy szemet nem aludtam, megállás nélkül hánytam.

Szombat reggelre olyan voltam, mint a kiszáradt kóró. Vizet pedig nem tudtam inni hányásközben, mert azonnal visszakívánkozott. Még mindig piszkosul szarul voltam. Felhívtam a kávézót, hogy nem tudok menni dolgozni. Ezután délig aludtam, vagyis próbáltam aludni. Fájt mindenem, az összes végtagom remegett. 1 körül lezuhanyoztam és sikeresen felöltöztem, mert megelégeltem az intenzív szenvedést. :) Hanka felváltva ápolt majd sajnált. Nem szeretek beteg lenni. Legalábbis ennyire nem. Olyan kiszolgáltatott helyzet. Próbáltam magamat gyógyítani :D már nem is tudom hogyan. Pozitívan gondolkozni, elhitetni saját magammal, hogy kezdek jobban lenni. Mosolyogtam, szerintem az mindig segít. Olyan délután 2 körül el kezdett menni a hasam is. :S bocsi, hogy ezt is megosztom, de ez is velem történt. Undi, de ilyen a természet. :) Egész nap nem ettem, mivel felfordult a gyomrom ha ételre néztem vagy gondoltam, de Hanka rávett mentünk sétálni egy kicsit és nézzünk be a helyi bisztróba. Egy kanális mentén feküdt. Kis hangulatos hely. Semmi brites vonás nem mutatkozott. Abszolút modern, Angliának nyoma nem volt a beltéren. A menü jól nézett ki, de még mindig nem kívántam semmit. Sőt tudtam, ha eszek, akkor mindenkinek el fogom venni az étvágyát az első harapás után. :) Így csak ittam. Az most már jól esett. Ezután visszamentünk a házba, tovább haldokoltam magamban. Nem tudtam még hazavezetni, így közösen pihentünk. Írtam a host anyámnak, hogy nem fogok tudni babysittelni este, mert beteg vagyok. Tudtam, azonnal meg fog érteni, mert a host apám egy nappal előtte ugyanígy járt, mint én. Semmi gond. Maradhattam. Más választásom nem is maradt. Elkezdtünk nézni egy irtó hülye filmet. Címe : The worst week of my life. Angol film, angol színészekkel. Aki nem szereti Mr. Bean-t, annak nem is ajánlom. Hát prűdnek nem mondható, se viccesnek, de még is nevetsz rajta... :) Szinte fájnak a poénok. 6 körül már egészen jól elhitettem magammal, hogy jelentős javuláson mentem át az elmúlt órákban :) így elhatároztam hazavezetek. Sikerült is. Kicsit nehezen, de hazaértem. Köszöntem, majd felmentem a szobámba és este 8-kor már ágyban is voltam. Átaludtam az egész éjszakát ugyanabba a testhelyzetben, amibe álomba szenderültem.

 Reggel 8-kor fel is pattantak a szemhéjaim, kikászálódtam az ágyikómból, talpra álltam és kutya bajom nem volt. Se gyenge, se émelygős nem voltam. Megtisztult a szervezetem. Olyan egészségesnek és erősnek egy ideje nem éreztem magam. Emlékeztem, Hanka mondta, ha jobban vagyok csinálhatunk valamit. Így történt hogy habozás nélkül felhívtam. Két perc alatt összeütöttem mit is csináljunk, mivel én vagyok a helyi ötletgazda. :) 11-ra már jött is értem és mentünk Swindon-ba. Swindon 55 perces autóút Chippy-től. GPS-sel könnyen odataláltunk. Egy beltéri vizi komplexumba (http://www.swindon.gov.uk/leisuresport/oasis.htm) töltöttük a kora délutánt. Elég jó csúszdák voltak. Egyszer elhagytam a bikini toppom =) Régen elvörösödtem, most csak jót nevetek és megyek tovább, mintha mi sem történt volna. Nos ez vagy azért van, mert felnőttem és tudatosult bennem, hogy ilyen néha megtörténik plusz már mindenki látott olyat :), vagy egyszerűen csak hozza vagyok szokva, hogy néhány másodpercre olykor elköszön tőlem a bikini felsőm. Vitathatatlanul mind a kettő lehetséges. :)
Egy órás jegyünk volt, így már 3 körül végeztünk is. Majd elnéztünk a helyi outlet-be. Nem tetszett. Nagyon 40 évesekre van kategorizálva. Egyébként itt végre sikerült az első falatokat lenyomni a torkomon. Egy tál saláta plusz egy mini garlic bread. Már a végét jártuk a vásárlásnak, még semmit nem vettünk, amikor betévedtünk a legjobb boltba. Billabong ---> http://www.billabong.com/ Nem hallottam a márkáról előtte. És nagyon ráéreztek a stílusra. Én sportos-elegáns vagyok. Én egy pulcsival, Hanka egy kabival gazdagodva távozott. 45-ről 18 fontra volt leértékelve. Deal! 
5-kor el kellett indulnunk, mert este gyereket felügyelnem kellett. 

18 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is azt szeretném mondani, hogy már korábban is írtam, de most változtattam a nevemen, hogy NYC Évivel ne keverjenek. :) Bár a képünk is jelzi, hogy nem ugyanaz a személy kommentelt. :)
    Sajnálom ezt a vírus dolgot. De közelítsünk pozitívan, önálló méregtelenítésbe kezdett a tested. :) Én mindig ezt mondom magamra, ha valami nem úgy megy, mint rendesen szokott. :P
    Olyan jó stílusban írsz. Nem tudom, honnan ez a jó fogalmazási tehetség, meg szókincs... :) Itthon mit tanultál?

    Előre is szép hétvégét!

    ui: Ez volt a korábban említett hétvégi bejegyzés? :)

    VálaszTörlés
  2. Hali :DD

    jajj elhiszem milyen hányni, minden betegség közül ezt utálom a legjobban, tényleg megy vele az ember lelke is. :((
    örülök, h jobban vagy :D
    well, well, a bikinitoppos rész vicces. emlékszem, hogy egyszer írtad NYC Évinél kommentbe, mikor ő nudis spa-ban járt, hogy te szégyellős vagy :D ezekszerint már ez is oldódott. am valóban nincs mit szégyelni ezen. :D
    Hanka attaól a családtól vált meg, akik ilyen vallásosak voltak? a blogelején úgy emlékszem írtad, h egy ilyen családnál volt..

    a Billabong tényleg jó márka, van mindenük és tényleg a legtöbbje tetszik, pedig én abba a típusba tartozok aki szeret vásárolni, de nehezen döntök.. ha sok minden tetszik vagy valami nagyon tetszik azon viszont nincs mit gondolkodnom :D igaz így több pénzem megy el, dehát ha úgy vesszük az idő is pénz.. míg körbejárnék egy csomó boltot addig egy helyen szert tudok tenni néhány "mindig felkapható" alapdarabra. :)) főleg a nyári lábbelik, baseball sapkáik (pedig ilyet nem igazán hordok) és a fürdőruháik tetszenek :)

    pusszaa

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Azért elég merész a betegség másnapján csúszdázni menni, nem?:) Lehet nem vállaltam volna be!

    Tényleg jó stílusban írsz, egyedi szókinccsel. Olvasom egy stewardess blogját is, hasonló kacifántos mondatokat tud összehozni. Majd egyszer írjatok egy könyvet.:)

    Nekem a Primark hiányzik!:(( Itthon szinte csak turkálóban veszek pólót/felsőt/pulcsit, a rendes boltok áraitól eldobom az agyam!

    Tényleg, azt lehet tudni, hogy az au pairkedés előtt mit csináltál itthon?

    Üdv.
    Kriszta

    VálaszTörlés
  4. Szia Évi2!

    Én már egy ideje meg tudlak különböztetni NYC Évitől. :)
    Közre játszik, hogy lassan másfél éve van blogom. Az egészet az alapozza meg, hogy szeretek írni. Ezért is jelentkeztem szerkesztő/újságíró szakra. Egyébként személyesen szerintem sokkal érdekesebb vagyok. Az írás különleges tudomány, amit kétféle kép lehet csinálni : jól vagy sehogy sem. Mindez angolul kész extázis.

    Otthon igazgatásszervezést tanultam egy évig. Állam- és magán szféra... Csak a jogi részét szerettem. Keresztanyám művész, így tőle ered pár artisztikus gyökér. Egyébként vele értem meg magam legjobban a családomban, még akkor is ha más a véleményünk.

    Köszönöm, viszont fele annyira sem írok jól, mint ahogy szeretnék. :) Igyekezni, nem igyekszem, ez majd jönni fog mindazzal, amit az élet során tanulok. :)

    Te mit tanulsz kedves Évi2? Örömmel tapasztalom, hogy aktív tagja vagy a szájber világunknak. :)

    Puszi,
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Szia Fruzsi!

    Nudizásra még azért nem vetemednék és a történtektől függetlenül nem mutogatom szabad lelkűen a cicimet :), de sokkal elfogadóbb vagyok a külsőmet illetően. Mert álljon valaki elém, és mondja a két pár barna szemembe, hogy elégedett magával úgy ahogy van?!

    Igen, Hanka az erősen vallásos famíliától került el. Valójában látszat keresztények. Nagyon csúnyán bántak vele a végén. Az ilyen embereket sajnálom, akiknek élete színjátékba kényszerül. Csak nem értem ; mindazt, amit itt előadnak, hogy minősíthető s vihető magukkal ha már egyszer nem lesznek közöttünk..

    A vásárlás. Én különösebben nem szeretem, elvileg. :) Vagy ez már a múlté mint a nudi-undi?! :) Ki tudja. A lényeg, hogy szerencsésen többet keresek, mint anno, így a körfogás is egészségesebb.

    Te mikor jössz ide vissza?

    Puszi,
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Szia Kriszta!

    Először is, képzeld ma foglaltam szállást a svéd hétvégére. Az általad ajánlott extrém szállóhely pedig iszonyatosan kedvező volt. Valamiféle akció. :) Még egyszer hálásan köszönöm a tippet.

    Én a Primark-ot nem favorizálom. Néha betévedek, mert ha nyitott szemmel és éles érzékekkel jársz, ki lehet halászni a jobbakat. Azért most már igyekszem a minőségre menni. Inkább van kevesebb, de jó minőségű ruha darabom. Jelenleg szeretem a Monsoon divatot. Majd a Jane Norman-t és a Dorothy Perkins-t. A másik kedvenc az Apricot. Jelenleg ez a 4 top.

    Mielőtt Angliába jöttem, egyetemista voltam. Nyáron apukám üzletébe dolgoztam, teljes munkaidőben. Egészen átlagos lány voltam és vagyok.

    És Te? Nyugodtan írj le akármit, bármilyen hosszú is. Érdekel.

    Puszi,
    Melinda

    VálaszTörlés
  7. Amennyiben valakinek személyes jellegű kérdést tettem fel, s nem publikus, szívesen fogadok emailt is. Továbbá, válaszolni sem kötelező. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Melinda!

    Basszus, most tűnt fel, hogy mennyire le vagyok maradva. Amióta privát lett a blogod, nem jelennek meg a bejegyzéseid a követett blogok új bejegyzései között. És már hiányoltam, hogy régen nem írtál. Idejövök és látom, hogy nem is Te vagy az, aki le van maradva... :)
    Szóóóval, csúnya dolog ez a hányás-hasmenéses vírus, örülök, hogy ilyen hamar átment rajtad. Tényleg bátor dolog, hogy rögtön másnap csúszdázni mentél. Nekem is úgy lenne kedvem elmenni valami élményfürdőbe, de szerintem ilyen nem létezik a franciáknál. Legalábbis nem elterjedt.
    Nudi-undi. :D Ez a legjobb. Én is nagyon szégyellős vagyok egyébként, pedig hülyeség. Nincs is miért, de hát ez van.
    Én is külön házban lakok, mint Hanka. Szeretem, hogy sokkal nagyobb így a nyugi. Főleg hétvégén. :)

    Szép hétvégét!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  9. Örülök,hogy jobban lettél!
    Tisztelem az elgondolásod a harmadik világgal kapcsolatban. Húgom teknőcöket szeretne számolni és bálnákat menteni.Mert ő is szeretne segíteni,és jobbá tenni a világot.

    VálaszTörlés
  10. Szia Melinda!

    Gondoltam, hogy meg tudsz különböztetni, és gondolom, mások is, de csak így a tisztább, ha jelzem. :)
    Én turizmus-vendéglátás szakon végzek... A szakdolit nem sikerült időben leadnom, így júniusban fogok végezni. :) Szeretek írni, többé-kevésbé rendszeresen vezetek naplót, de a kötelező írás feladta a leckét egy csöppet. Azonban felkötöm azt a bizonyos alsóneműt és megcsinálom, mert meg kell és meg is tudom. :) A gyakorlatom alatt szerettem meg leginkább az idegenforgalmat, mindaddig azt hittem, hogy rossz döntés volt a szakom... De azt hiszem, pont ez kell nekem, hogy emberek között legyek. :) Remélem, nem baj, hogy ilyen bőven fejtettem ki :P

    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Szia Tündérbéka! (nem tudok betelni a beceneveddel:)

    Igen, magam is tapasztalom a privát blognak sok a hátránya, többek között amit megemlítettél. Ezért legyetek résen gyerekek! :) A másik, hogy sok ember valószínűleg nem reagált időben s írt emailt. Sokan kerestek meg facebook-n és másokon keresztül emailben. Azért ennek nagyon örülök, hogy a kedves olvasók olykor minden követ megmozgatnak. :)

    Irigykedem a külön lakrész miatt. Sajnos nekem egyre jobban betesz ez a közvetlen közelség. Erről talán írok is a következőkben. :)

    Addig is, kívánok neked mesés hétvégét és szép időt!

    Puszi,
    Melinda

    VálaszTörlés
  12. Szia Bea,

    köszönöm, remélem mihamarabb lesz lehetőségem rá.
    A húgod erősen tengerbiológus gyanús. :) Sok sikert kívánok hozzá. Nemes cél ez.

    Üdv.
    Melinda

    VálaszTörlés
  13. Szia Évi2!

    Még gimis éveimben számomra és feljött a turizmus gondolata. Hanka nemzetközi turizmus management-et tanul itt, az Oxford Brookes-on. Hihetetlenül élvezi. Nekem nem egy ismerősöm végzett a szakon, és állítják kevés a gyakorlat. Remélem neked minden úgy megy és fog alakul, ahogy eltervezed és megérdemled.

    Szép napot!

    Melinda

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!

    Melinda, a Primark nem volt a kedvencem angliai rövid pályafutásom alatt, mert a tömegtől ki is menekültem rögtön.:) De az ott vásárolt pulcsit mai napig hordom és semmi baja. Szuper olcsó volt és csinos. Ezen kívül pár táskát és papucsot vettem. Könnyen bele lehet esni abba a hibába, hogy 2-3 fontba kerül, ezért megveszem, aztán rájövök, hogy ez nekem túl extrém!:)

    Örülök, hogy lefoglaltad a hajót! Szerintem nagyon jó helyen van közlekedésileg és hangulatos. Pláne a reggelizőhely.:) Csak nézel ki a szép tengerre tiszta álmosan... Ne vigyetek sok csomagot, mert épp elfértek a bőröndjeink a sarokban. :D

    Nem tetszett az igazgatásszervező szak?
    Én nemzetközi gazdálkodáson tanulok/tanultam, most tervezem otthagyni... Amúgy a HR érdekel, mert ebben dolgozom.
    Az életem másoknak kicsit fárasztó lehet, mert éppen nagy dilemmában vagyok, sok minden összejött. Fáradtság, sok munka, párkapcsolati gondok, suliproblémák, angol magántanár keresés, nappalisnak kéne lennem, mert így több a fizetésem, mindenféle. No de kedden, a születésnapomon megyek masszőrhöz. Mert megérdemlem!:D

    A turizmus engem is vonzott, tanultam is egy okj-n, de azt hiszem lemondok róla.

    Kellemes hétvégét mindenkinek!

    Puszi,
    Kriszta

    VálaszTörlés
  15. Szia Kriszta!

    Nem a méret a lényeg, nem?! :) Én kiköpött "backpacker" vagyok. Kemény mag : hátizsák+én.. :) nem szoktam sok motyóval utazni.

    Amint látom, sok a dolgod. Szerintem is nehéz összeegyeztetni mindezt. Legalább is úgy, ahogy mi szeretnénk. A munka, tanulás, család(ok) és társasági élet. A probléma mindig olyankor adódik - esetemben mindenképpen - amikor saját magunkra nincs időnk. Ezt épp annyira értem mentális síkon, mint fizikailag. Lehet nálad is ez a gond, úgyhogy talán megért annak a masszázsnak az ideje. :)

    Kellemes hétvégét!

    Puszi,
    Melinda

    VálaszTörlés
  16. Köszi Melinda. :) Én is bízok abban, hogy minden a legjobban alakul.
    Kevés ez a 15 hét gyakszi. Annyi mint egy rendes szemeszter. Az évközi 1-1 hetes gyakorlatokat inkább nem is említem...
    De a gyakorlat alatt olyat is megtanul az ember, amit a könyvekből nem lehet, amit csak az életben lehet megtanulni. Bár Neked nem kell magyaráznom, hogy mit jelent megtanulni alkalmazkodni és bánni más emberekkel. Persze, ezt az élete során folyamatosan tanulja az ember, de nem volt mindig könnyű jó képet vágni és mosolyogni. :)De ettől még nagyon jó volt a gyakorlat. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!:)

    Uh, remélem már teljesen jól vagy! :)
    Engem is pont elkapott egy ilyen kis "esti széria" a minap, tudom, nem kellemes...
    Bátor dolog volt utána csúszdázni menni :D És a felső-elhagyás vicces lehetett. :D Mármint így elmesélve...

    Rita

    VálaszTörlés
  18. Szia Évi!

    Az alkalmazkodás rengeteget függ az adott szituációtól. Életembe soha előtte nem kellett ennyit dolgoznom azon, hogy megfeleljek a körülményeknek, elvárásoknak és mindenek előtt magamnak. Arra, hogy ennyi mindent tanuljak másokról, mit jelent azt hogy együttműködés és elfogadás, s még sorolhatnám.

    Amit (már csak az angol nyelv alapján) a lexikális és gyakorlati tudásról tudok, hogy a kettő egymás nélkül sosem fog működni. Nekem kedves barátnőm most végez rengeteg gyakorlatot az utolsó évében, marketinges a BGF-en s mondta, talán kicsit erős, de nem sokat ér a sok megtanult hűhó, mivel a való életben máshogy megy a játszma. Nos, ez egy egyéni vélemény, viszont a részemtől is hasonló volt a tapasztalat.

    Puszi,
    Melinda

    Szia Rita!

    Köszi szépen, már teljesen jól vagyok. Kutya bajom. :) Remélem nálad sincs semmi komoly.

    Szép hetet!

    Melinda

    VálaszTörlés