2011. január 31., hétfő

Boncolás I.

Mindenki máshogy vészeli vagy éli át a telet. A jelenlegi helyzet meglehetősen instabil. Lélek analízis és önismeretet tucat számra. A pillanatnyi állás merőben érdekes.

Próbálok Svájcot játszani. Ne legyek se túl pozitív, se túl negatív, nehogy átessek naivba vagy csináljak magamból örök pesszimistát. De hiszem, hogy a konfúzió a megoldás előjátéka. 
Egykori szedett-vetett életemből nehéz volt elkezdeni felépíteni az egyéniségem. Pillanatnyilag úgy tűnik keveset haladtam eddig. Bár "Lassan haladok, de sosem hátrafelé". Tehát a folyamat még mindig megvan, csupán igényes munkához idő kell. :)

Halandóként megannyi gyengeségem van. A lista hosszú, de hogy egyet megemlítsek a sok közül : többet kellene önmagammal foglalkozni, mint másokkal. Ez már annyiszor letisztázódni látszott, de egyértelműen még mindig nem vettem az adást. Először magammal kell jóba lenne és boldoggá tennem, s ezután jöhetnek a többiek. Sok energiát fektetek másokba, mielőtt a saját házam tájékát raknám helyre. "Olykor fájdalmat kell másnak okoznod ahhoz, hogy maradéktalanul hű légy önmagadhoz." - ezt igyekszem nem csak megtanulni, de apránként alkalmazni is. 

Mindenki tudatában van önnön személyének egészen a kezdetektől. Arra, hogy mire képes s mire nem, mit szeret és mit nem, mit akar és mit nem, miért és miért nem. Azt, hogy feldolgozzuk magunkat a bizonyos szintre, mikor gyerekjáték az egész "önmegkérdőjelezősdi", nagy falat. Aki más mond, az téved. A lecke kemény, ilyen az Élet iskolája. 
Mentális higiénia megtartása érdekében őszintének kell lennem. Minden esetben. A másik irányba nem éri meg haladni. Csak zsákutca a vége. 

Itt ülök és sajog az elmém. Tudom mit kell tennem és még sem cselekszem. A látszat béna szerepe pedig nem áll jól. Bűntudatom van, mert felötlött a távozás lehetősége. Hogy egészen őszinte legyek, nem elmenni akarok, de kibontakozni és próbát tenni, végig játszani a lehetőségeket.Valami merőben újba vágni a fejszét.  Megajándékozva egy hónap szabival májusban egyszerűen hogyan lehetnék képes több időt kérni magamra? Mármint Tőlük. Azt hiszem nincs mese, a következő lépés esszenciális. Plusz esedékes. Kell a tapasztalat, egy más kaliberű munka és munkabeosztás. Itt az A verzió - tárgyalás a következő nyárról - egy átmeneti viszlát család, viszlát Anglia. Tisztában vagyok azzal, mit kérek tőlük, viszont nincs más választásom.

Vasárnap akarok velük beszélni. Kell egy hetes "tréning".


8 megjegyzés:

  1. Áhh már értem... bocsi h azt írtam olyan titokzatos ez a bejegyzés :D úgy tűnik az én elmém titokzatoskodik velem :D :D

    Tehát jövő nyárra akarsz lelépni egy kicsit Angliából ? :)

    Addig hogy birod ki, vagy a tudat fog boldogítani? Már megint tévedek... most nyárról lenne szó? Amerika után?

    Így már értem miért írtad, hogy tisztában vagy azzal mit kérsz...
    Remélem megértenek majd! Sok sikert, bízok a beszélőkédben!
    puszii

    VálaszTörlés
  2. nekem még mindig titokzatos és homályos ez az egész. viszont a cím Boncolás I, szóval a következőtől azt várom, hogy majd hipp-hopp megértek mindent. úgyhogy várom! :)
    amúgy én személy szerint fogalmam sincs hogy döntenék, félnék még belevágni így egyedül, lakás meg kocsi, amikor mondhatni van lehetőség a biztonságra. mert mi van, ha nem jön be...? drukkolok, hogy jó döntést hozz! :)

    VálaszTörlés
  3. "Itt ülök és sajog az elmém. Tudom mit kell tennem és még sem cselekszem."

    én is így érzek. amúgy én annyira svájcot játszom majd, hogy ki is költözök oda nyáron.

    VálaszTörlés
  4. Először is - mindenkinek válaszoltam kicsit megkésve és utólag az előző bejegyzéshez írtakhoz. Nagyon-nagyon szépen köszönök minden egyes gondolatot és támogatást. Hálás vagyok az olvasóimnak!

    Fruzsi,
    idén, 2011 nyaráról van szó. Bocsánat ezt én írtam félreérthetően talán. Igen. Amerika után, viszont nem egyből. Július végétől augusztus első két hetébe foglalnám bele a nyári tevékenységet.
    Hiszem, hogy megfognak érteni. Egyre nagyobbra nő bennem az önbizalom ezzel kapcsolatban. Meg kell érteniük, mivel ez egy logikus lépés. Azt tudom, hogy mindenképpen tartani fogom magam az elhatározáshoz... akkor is ha vissza fognak várni, akkor is ha nem. A döntést az ő kezükbe adom, így a terhe is rajtuk fog múlni... Brit metódusba bugyolált ügyintézés -> pipa!

    Puszi

    Niki,

    bocsánat. Nem akarok senkit összezavarni. Hozzám egy értelmező szótár szükséges olykor. Remélem ki fog tisztulni a kép. Ha ráállsz az észjárásomra és megszokod a stílust, egy kettőre olvasni fogsz a sorok között, fölött, mögött vagy akárhogyan tetszik... :)

    Puszi

    Renko,

    Mókás, hogy egy országnak jobban megy a semlegesség, mint magának egy személynek, nem de?! :)

    Nem lehet ezt sokáig játszani. Valamerre billenni fog az a mérleg! ;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. ha billennie kell, hát billenjen ;)
    egyébként, boldog szülinapot ;)

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! és én is várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi szépen gyerekek! :) Puszi

    VálaszTörlés