2011. január 11., kedd

let's catch up...

Idén gyorsan telt a karácsonyi sürgős-forgás. Kötelező, őrült vásárlás, csomagolás, névre szóló kártyák, egy darab zöld fenyő, díszek, ajándék-tenger, étel-ital amíg a szem ellát és a gyomor befogadni képes, bor bor hátán (forralt és szokványos egyaránt), hó, kocsi tabu, izoláció, lapátolás, derékbántalmak. De mindezek fejében szuper hangulatban telt az egész ünnep. Jókat nevettem a host családommal. Édesek voltak, mint mindig. Rettenetesen örültek az ajándékoknak. Idén sikerült mindenkinek olyat találni, ami teljes mértékben hasznos, bizonyos mértékig szükséges, de mindezek mellett meglepő és váratlan. Például szerintem meglepődtek, hogy Olinak is egy különlegesebb ajándékkal rukkoltam elő.

A szilveszter annyiban tért el a tavalyitól, hogy nem itthon, a lakásban töltöttem. Viszont elég lazára volt véve. A román-magyar és cseh párnál töltöttem. Bár ők nem olvasnak, de azért megint megköszönném a vendéglátást. 



Karácsony előtt, még mielőtt minden barátom hazautazott volna az ünnepekre, elmentünk egy baráti karácsonyi vacsira egy közkedvelt, helyi pubba a Bitter&Twisted-be. A társaság a változás kedvéért nem volt a mixek mixe, 3 német és én a fekete bárányka. :) A szokásos menü mellett a konyha kreált egy komplett karácsonyit, amin körülbelül 12 fogással kínáltak, plusz a desszertek. Nehéz volt döntés hozni, szó mi szó. Én marhát ettem, gravy szósszal és az ünnepek táján igen népszerű sült burgonyát. Itt ne a hasábkrumplira asszociáljunk, hanem egy egész burgonyára félbe vágva.. A desszertről : mennyei volt. Sticky Toffee Pudding. 
Nincs jó vacsi bor nélkül az asztalon. Rendeltünk is egyet. Pontos leírás nem volt a borokról az étlapon, viszont laikusan, hangzás alapján kiszemeltünk egyet. Amikor felszolgáltál, láttuk, hogy magyar termelésű. :) 

Szóval keretbe foglalva ismét szép időt töltöttem az angol családommal, viszont jövőre otthon töltöm az igazival. Nem érdekel a hó, nem érdekel a pánik. Ha kell veszek 3 pár husky kutyát, egy strapabíró szánt és nomád módon keresztül szelem Európát. :)

Az ünnepek óta nagy a pangás társasági barátok híján. Rengeteget voltam a családdal. Rengeteget dolgoztam. Ennyi plusz munkám még az életemben nem volt. Reggel 7-től este 7-ig. Elég is volt. Kezd minden visszazökkenni a régi kerékvágásba. Lányoknak suli vab, Olinak ovi. Nekem is lassan-lassan visszacsepegnek a haverok angol földre és a nyelviskola is kinyitotta már kapuit.
A héten idejének éreztem, hogy elkezdjem a komolyabb felkészülést a vizsgámra. Van egy gyakorló könyvem és a Net is tömve van feladatokkal. Elkezdtem szótárazgatni, mint a régi szép időkben. :) Szeretek tanulni, mindig is szeretettem. Mostantól fent kel tartanom ezt a szintet, hogy kicsit beiktassam a rendszeres tanulást a mindennapjaimba. Egészségesen kicsit tartok a nyelvvizsgától. Nem is tudom, magától a vizsgától vagy csupán, amit az eredménye von maga után. IELTS elengedhetetlen az egyetemmel kapcsolatos esélyeim számára. Apropó, a héten kaptam egy levelet a Brookes-tól, amiben listázták az általam megjelölt szakokat kód szerint és felkértek arra, hogy ellenőrizzem le mindent jól jelöltem meg stb. A héten mindennek utána járok. Kódok alapján, fejből nem tudom eldönteni, hogy valóban a helyes szakok álltak a nyomtatványon. ...
néhány kép a vacsiról ->






nem sokára egy kis aktuális... 

puszkóó :-)

3 megjegyzés:

  1. szép ünneped volt :))
    sok sikert a nyelvvizsgával, erőt a felkészülésre. sikerülni fog!

    pusza

    VálaszTörlés
  2. Majd vess egy pillantást a következő szöszire, Fruzsi! :)

    VálaszTörlés